ProAc´s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Prisene vi fikk i gamle Lyric tiden er dessverre forbi, jeg ga 90K for nye fra fabrikken K6 i premium finish når listeprisen var 147K.
    Altså en rabatt på hele 39%, og m.a.o. kjøp til forhandlerpris.

    Ikke rart at Lyric i dag sitter igjen med en negativ egenkapital på mange millioner kroner.

    Ingen er i lengden tjent med en slik forretningsdrift.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Prisene vi fikk i gamle Lyric tiden er dessverre forbi, jeg ga 90K for nye fra fabrikken K6 i premium finish når listeprisen var 147K.
    Viser vel også samtidig at det går an...
    Tor var grei å ha med å gjøre for fattigfolk.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Prisene vi fikk i gamle Lyric tiden er dessverre forbi, jeg ga 90K for nye fra fabrikken K6 i premium finish når listeprisen var 147K.
    Altså en rabatt på hele 39%, og m.a.o. kjøp til forhandlerpris.

    Ikke rart at Lyric i dag sitter igjen med en negativ egenkapital på mange millioner kroner.

    Ingen er i lengden tjent med en slik forretningsdrift.
    Den var vel litt under beltestedet?
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Vi har et godt forhold til Lyric. Disse tallene er tilgjengelig for alle, f.eks. på www.proff.no. Ingen statshemmelighet akkurat, bare fakta.

    Det er i grunnen et eksempel på det motsatte av hva du konkluderer med, nemlig at det ikke går an å gi slike rabatter og samtidig drive en bærekraftig forretning.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.087
    Antall liker
    1.066
    Torget vurderinger
    10
    Vi har et godt forhold til Lyric. Disse tallene er tilgjengelig for alle, f.eks. på www.proff.no. Ingen statshemmelighet akkurat, bare fakta.

    Det er i grunnen et eksempel på det motsatte av hva du konkluderer med, nemlig at det ikke går an å gi slike rabatter og samtidig drive en bærekraftig forretning.
    Javel, dette kan du bedre enn meg, men Tor kunne i alle fall glimte til med gode tilbud innimellom, selv om det neppe foregikk slik alltid. Likevel holdt han det gående lengre enn de fleste i bransjen og klarte også å skaffe seg gode agenturer, noe også andre nyter godt av i dag.
     
    Sist redigert:

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Det er ikke mulig å oppnå et bedre tilbud hos oss enn det som til en hver tid er å finne i vår nettbutikk, med mindre det er tale om salg av utlånsprodukter eller demoprodukter som fases ut - som våre ubrukte D30RS i lønn ;D
    Biter meg merke i når folk liker at jeg ikke får avslag.
    Det var ikke derfor jeg likte det, du må gjerne få de gratis for meg:)
    Likte at han prøvde og selge deg demo modellen sin;)
    Må man alltid henge på et smilefjes for at folk skal skjønne det er en spøk?;) Hvordan klarte man seg i gamle dager da smilefjes enda ikke var oppfunnet?:cool:
    Ja:)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Vi har et godt forhold til Lyric. Disse tallene er tilgjengelig for alle, f.eks. på www.proff.no. Ingen statshemmelighet akkurat, bare fakta.

    Det er i grunnen et eksempel på det motsatte av hva du konkluderer med, nemlig at det ikke går an å gi slike rabatter og samtidig drive en bærekraftig forretning.
    Javel, dette kan du bedre enn meg, men Tor kunne i alle fall glimte til med gode tilbud innimellom, selv om det neppe foregikk slik alltid. Likevel holdt han det gående lengre enn de fleste i bransjen og klarte også å skaffe seg gode agenturer, noe også andre nyter godt av i dag.
    Eksempelet med K6 er heller ikke min beste rabatt i % på nye produkter, men dette var priser der det ble betalt på forskudd før produktet ble bestilt fra leverandør, det var heller ingen innbytte med i disse rabattene. Jeg la igjen noen hundre tusen hos Tor nettopp pga at tapene på å selge brukt ble til og leve med.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Vi har et godt forhold til Lyric. Disse tallene er tilgjengelig for alle, f.eks. på www.proff.no. Ingen statshemmelighet akkurat, bare fakta.

    Det er i grunnen et eksempel på det motsatte av hva du konkluderer med, nemlig at det ikke går an å gi slike rabatter og samtidig drive en bærekraftig forretning.
    Javel, dette kan du bedre enn meg, men Tor kunne i alle fall glimte til med gode tilbud innimellom, selv om det neppe foregikk slik alltid. Likevel holdt han det gående lengre enn de fleste i bransjen og klarte også å skaffe seg gode agenturer, noe også andre nyter godt av i dag.
    39% rabatt er ikke et godt tilbud, men en gi bort pris, hvilket er useriøst.

    At forbrukerrabatter på 20-25% ansees som lave av enkelte kunder sier noe om hvilket hjørne bransjen har kjørt seg opp i. Vi har ikke tenkt å bidra til å forsterke dette ytterligere, men vi gir det vi anser som gode rabatter så lenge vi selger direkte til forbruker. Hadde vi hatt et nettverk av forhandlere, så hadde maks rabatt sannsynligvis vært 15% av hensyn til forhandlerne.

    Jeg kjente Tor godt, men de agenturene vi har i dag er skaffet av egen kraft. Thank you very much.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Vi har et godt forhold til Lyric. Disse tallene er tilgjengelig for alle, f.eks. på www.proff.no. Ingen statshemmelighet akkurat, bare fakta.

    Det er i grunnen et eksempel på det motsatte av hva du konkluderer med, nemlig at det ikke går an å gi slike rabatter og samtidig drive en bærekraftig forretning.
    Javel, dette kan du bedre enn meg, men Tor kunne i alle fall glimte til med gode tilbud innimellom, selv om det neppe foregikk slik alltid. Likevel holdt han det gående lengre enn de fleste i bransjen og klarte også å skaffe seg gode agenturer, noe også andre nyter godt av i dag.
    Eksempelet med K6 er heller ikke min beste rabatt i % på nye produkter, men dette var priser der det ble betalt på forskudd før produktet ble bestilt fra leverandør, det var heller ingen innbytte med i disse rabattene. Jeg la igjen noen hundre tusen hos Tor nettopp pga at tapene på å selge brukt ble til og leve med.
    Vel, dersom det gis en betydelig rabatt på nypris, så vil jo prisen du får ved salg av brukt utstyr gå tilsvarende langt ned, spesielt når dette er en praksis som alle kjenner til. Noe å tenke over ;D
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.265
    Antall liker
    9.055
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    En rabatt på 20-25% ansees kansje av mange som liten... Men prøv å få det på en nybil hos forhandler... Kansje du får 15.000kr rabatt på en 700.000kr bil ;)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Vi har et godt forhold til Lyric. Disse tallene er tilgjengelig for alle, f.eks. på www.proff.no. Ingen statshemmelighet akkurat, bare fakta.

    Det er i grunnen et eksempel på det motsatte av hva du konkluderer med, nemlig at det ikke går an å gi slike rabatter og samtidig drive en bærekraftig forretning.
    Javel, dette kan du bedre enn meg, men Tor kunne i alle fall glimte til med gode tilbud innimellom, selv om det neppe foregikk slik alltid. Likevel holdt han det gående lengre enn de fleste i bransjen og klarte også å skaffe seg gode agenturer, noe også andre nyter godt av i dag.
    Eksempelet med K6 er heller ikke min beste rabatt i % på nye produkter, men dette var priser der det ble betalt på forskudd før produktet ble bestilt fra leverandør, det var heller ingen innbytte med i disse rabattene. Jeg la igjen noen hundre tusen hos Tor nettopp pga at tapene på å selge brukt ble til og leve med.
    Vel, dersom det gis en betydelig rabatt på nypris, så vil jo prisen du får ved salg av brukt utstyr gå tilsvarende langt ned, spesielt når dette er en praksis som alle kjenner til. Noe å tenke over ;D
    Det er ikke riktig:)
    Med rabatter på 39-45%,og selge brukt til 50% av ny pris fungerte greit, ble noen tusener i tap, men ikke 10tusener slik det hadde blitt nå.
    Med innbytte til større modeller i samme merke betalte jeg normalt sett samme pris som prisforskjellen på de nye produktene.
    Dette gjorde jeg både med Accuphase, ProAc og Bryston, til jeg satt med toppmodellene.
    Leverte jo mine tilbake som nye, gjerne bare noen mnd gamle.

    Ingen problemer med og innrette meg etter hvordan det er i dag, tapene på og selge billig og kjøpe nytt gjør at jeg beholder produktene lenger.
    Får uansett ikke stort mer enn 50-60% igjen om du selger 2mnd gammelt eller 2år gammelt.

    Er heldigvis veldig fornøyd slik anlegget står nå, spiller all musikk på en veldig bra måte, tom internettradio låter strålende:cool:
    Og klør det litt har jeg 8par høyttalere på lageret jeg kan ta frem og prøve;)
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Her er det nok forskjellige erfaringer ute og går :)

    Jeg kjøpte selv ett par Avantgarde Trio, 2 stk Basshorn og 7 stk Solo av Tor i 2012. Til tross for at jeg var forhandler og at dette i følge Tor var den største enkelt ordren han noensinne hadde hatt, så var rabatten på 20%.

    Som forhandler her på HFS, så nærmer jeg meg nå 80 salg. De færreste av bruktsalgene er solgt til 50% av nypris eller lavere.

    Trio+Basshorn ble solgt for NOK 300 000,- og hadde en nypris på NOK 490 000,- før rabatt.

    Vi har dog kunder som klager over at bruktpriser bare blir lavere og lavere, og her er det nok en viss kobling til de ekstreme rabattene enkelte useriøse aktører gir på nypris eller på nytt utstyr som selges som demoutstyr for ikke å få distributør/produsent på nakken.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Her er det nok forskjellige erfaringer ute og går :)

    Jeg kjøpte selv ett par Avantgarde Trio, 2 stk Basshorn og 7 stk Solo av Tor i 2012. Til tross for at jeg var forhandler og at dette i følge Tor var den største enkelt ordren han noensinne hadde hatt, så var rabatten på 20%.

    Som forhandler her på HFS, så nærmer jeg meg nå 80 salg. De færreste av bruktsalgene er solgt til 50% av nypris eller lavere.

    Trio+Basshorn ble solgt for NOK 300 000,- og hadde en nypris på NOK 490 000,- før rabatt.

    Vi har dog kunder som klager over at bruktpriser bare blir lavere og lavere, og her er det nok en viss kobling til de ekstreme rabattene enkelte useriøse aktører gir på nypris eller på nytt utstyr som selges som demoutstyr for ikke å få distributør/produsent på nakken.
    Du har topp service, gode rabatter, og kunder kan attpåtil få rentefri avbetaling, ingen kan forlange mer.
    Bruktprisene kan sikkert diskuteres frem og tilbake.
    Bruktprisene i Norge er de dårligste i verden, hvorfor har jeg ingen god forklaring på.
    Forbruksgjeld, lite marked??
    Selv liker jeg best og kjøpe nytt, hater og selge, pga mye mas og mye pruting på allerede god pris.....;)
     

    TM-1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2012
    Innlegg
    147
    Antall liker
    81
    Sted
    Oslo
    dome or ribbon..?

    DOME OR RIBBON TWEETER
    Which is best for me?

    Synes det er beskrevet godt på X3MHC sine sider(litt ned på siden).

    http://www.x3mhc.no/dokumenter/ProAc_2017.pdf
    D28 har dome tweeter og dette låter veldig bra, har ikke savnet noe endring i noe, særlig ikke etter at jeg begynte å forsyne de med rørforsterkning. Dette tar ned noe skarphet og gir ekstra trøkk i bassen også selv om D28 ikke kan flytte så mye luft akkurat. Men det gjorde subwooferen overflødig. Hadde ribbon tweeter på noen høyttalere før, og tja.. synes vel det er helheten en høyttaler og et anlegg presterer som er viktigst. Fint at ProAc i sine nettsider lar det være opp til hver enkelts preferanser og ører å bedømme hva som fungerer best. Det kan jo hende at det forandrer seg hva en hører også, min hørsel er ikke på nivå med en 18 årings lenger:cool:
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Hørselen min er nok heller ikke den beste lenger:)
    Liker lyden fra både dome og ribbon, men det hadde vært gøy og hørt begge versjonene med samme høyttaler samtidig.
    Er fortsatt veldig fornøyd med D30RS og tviler på jeg finner noe bedre for meg i samme pris segment.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Regner med at det er greit at vi kommer med et prisvarsel her i denne tråden slik at flest mulig av ProAcs venner får det med seg.

    ProAc finner det dessverre nødvendig å foreta en prisjustering oppover fra 1. oktober nå i år. Så da er dere informert!
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Regner med at det er greit at vi kommer med et prisvarsel her i denne tråden slik at flest mulig av ProAcs venner får det med seg.

    ProAc finner det dessverre nødvendig å foreta en prisjustering oppover fra 1. oktober nå i år. Så da er dere informert!
    Kom gjerne med detaljer, også! :)
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Vi har ikke mottatt noen nye priser fra ProAc enda, men nettbutikken vår vil reflektere prisøkningen til ProAc f.o.m. 1. oktober.

    Prisene i Norge følger for øvrig de i EU nøye (RRP), kun justert for valuta og MVA forskjeller.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Da krona har styrket seg noe mot pundet den siste tiden (se grafen under), velger vi å absorbere prisøkningen til ProAc. Norske priser vil altså forbli uendret etter 1. oktober. Merk dog at rabatter kan bli oppad begrenset til 15% om vi skulle velge å ta på oss forhandlere. Dette vil kunne skje uten forvarsel.

    gbp.PNG
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.090
    Fra München, kan jeg se! Spilte imponerende bra. Bare litt over mitt budsjett, dessverre. :rolleyes:
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.871
    Antall liker
    17.461
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Er det noen her som har erfaring med ProAc Studio 3?
    Hva kan det sammenlignes med? Hva er dens svakheter og styrker?

    mvh
    Jørgen
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Hei, jeg kjøpte et par Proac Tablette 10 her i forrige uke. Artige små tasser men til min overraskelse ganske effektkrevende.De er oppgitt med en nominell impedanse på 10ohm. Jeg erfarer at 40watt i klasse a drift ikke blir tilfredsstillende så jeg funderer på å prøve en annen forsterker. Noen som har en formening om Rega Brio klarer Tablettene? Eller en annen britisk sak( liker lyden av disse britene).
    Tablettene står nå i ei kjellerstue på 3,6 x 5meter men vil etterhvert få et rom på 2,8 x 4meter. Når det gjelder forsterker blir budsjettet nok til en brukt sak, helst ikke over 5k. Er takknemlig for alle råd.
    Morten
     

    hvego

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.09.2009
    Innlegg
    311
    Antall liker
    364
    Vel, Morten.
    Er det ikke en brite borti gata her som du kjenner litt fra før og som du kan låne en gang til - sånn mens du venter på noe å evt kjøpe? (Jeg er hjemme stort sett i morgen.)
    Håkon
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Vel, Morten.
    Er det ikke en brite borti gata her som du kjenner litt fra før og som du kan låne en gang til - sånn mens du venter på noe å evt kjøpe? (Jeg er hjemme stort sett i morgen.)
    Håkon
    Hehe, jo selvfølgelig:cool:. Kommer innom en tur i 12-tida hvis det passer?
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Vel, Morten.
    Er det ikke en brite borti gata her som du kjenner litt fra før og som du kan låne en gang til - sånn mens du venter på noe å evt kjøpe? (Jeg er hjemme stort sett i morgen.)
    Håkon
    Hehe, jo selvfølgelig:cool:. Kommer innom en tur i 12-tida hvis det passer?
    Med Mcintosh settet spillet de nesten som en gulvstående:cool:
    Rega Brio fungerte forsåvitt greit på et veldig lite rom, men du får ikke ut potensialet i dem.
    Du vil høre stor kvalitets økning hver gang du setter på en bedre forsterker, opp til ganske langt over hva høyttalerne koster.

    Og hvor blir bildene av? ;)
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Vel, Morten.
    Er det ikke en brite borti gata her som du kjenner litt fra før og som du kan låne en gang til - sånn mens du venter på noe å evt kjøpe? (Jeg er hjemme stort sett i morgen.)
    Håkon
    Hehe, jo selvfølgelig:cool:. Kommer innom en tur i 12-tida hvis det passer?
    Med Mcintosh settet spillet de nesten som en gulvstående:cool:
    Rega Brio fungerte forsåvitt greit på et veldig lite rom, men du får ikke ut potensialet i dem.
    Du vil høre stor kvalitets økning hver gang du setter på en bedre forsterker, opp til ganske langt over hva høyttalerne koster.

    Og hvor blir bildene av? ;)
    Brio er skrinlagt, lånte en Creek Destiny av hvego i dag, har akkurat koblet opp Tablettene på stødige sandfylte B&W stativ og kjørt i gang første låt Breath med Silje. Volumet står på kl.11 og det trøkker med en utrolig fast bass. Joda her må det være minimum 100w ss, utrolig artig dette med så små membraner!
    Skal ta noen bilder i helga og legge ut.
    Mvh. Morten
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Har tidligere hatt de i stua, og de er rimelig altetende Jorwed_

    Er en stund siden, men de funka bra sammen Nakamichie CA 5 EII, og PA 5 EII.


    De elsker kraftige forsterkere.
     
    Sist redigert:

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    20181112_213130.jpg

    20181112_213113.jpg

    Et par bilder av gode høyttalere på hver sitt felt. Xindak likte nok ikke ProAc, så jeg kommer til å lete etter en god kraftig integrert til disse.
    Morten


    Noen som vil hjelpe til med å snu det første bildet?
     
    Sist redigert:

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Takker E.I.A. Stativene er B&W fra Hifiklubben. Etter min mening svært gode stativer til kun kr.1398,- fylt med 7kg sand i hvert. Stødige og gode.
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Da har jeg lånt en Rega Brio siste modell for å prøve og det låter knall på Tablettene! Hva i all verden er det med Brio som klarer å drive høyttalerne så godt. Stram, dyp og kontant bass. Imponerende av en liten forsterker som måler lavt(var målt i Hifi&Musik til 7/12 amper strøm).
    ;)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Scaniagutten@Synd det ikke funket med Tablettene, ble de for små til rommet?

    Da fikk jeg solgt Response 2S også, og har nå bare 3 par med ProAc igjen.
    Hadde de med meg til kjøper og vi spillet fra vinyl og CD i flere timer, det låt så bra at jeg ikke fikk dem med meg igjen:)

    Har ikke hatt lyst og selge noe, men bedre at andre får glede av dem enn at jeg har dem på lager.
     

    scaniagutten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    1.161
    Antall liker
    575
    Torget vurderinger
    46
    Scaniagutten@Synd det ikke funket med Tablettene, ble de for små til rommet?

    Da fikk jeg solgt Response 2S også, og har nå bare 3 par med ProAc igjen.
    Hadde de med meg til kjøper og vi spillet fra vinyl og CD i flere timer, det låt så bra at jeg ikke fikk dem med meg igjen:)

    Har ikke hatt lyst og selge noe, men bedre at andre får glede av dem enn at jeg har dem på lager.
    Hei, de ble litt i minste laget på 22m2. Følte at jeg ble sittende veldig nærme. På rett forsterker(Creek Destiny) vartet de opp med en svært bra bassrespons. Hvis de ikke blir solgt blir de nok plassert på hytta. Har ei loftsstue der som muligens kan bli en god match.
    Morten
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.278
    Antall liker
    3.332
    Torget vurderinger
    49
    Scaniagutten@Synd det ikke funket med Tablettene, ble de for små til rommet?

    Da fikk jeg solgt Response 2S også, og har nå bare 3 par med ProAc igjen.
    Hadde de med meg til kjøper og vi spillet fra vinyl og CD i flere timer, det låt så bra at jeg ikke fikk dem med meg igjen:)

    Har ikke hatt lyst og selge noe, men bedre at andre får glede av dem enn at jeg har dem på lager.
    Hei, de ble litt i minste laget på 22m2. Følte at jeg ble sittende veldig nærme. På rett forsterker(Creek Destiny) vartet de opp med en svært bra bassrespons. Hvis de ikke blir solgt blir de nok plassert på hytta. Har ei loftsstue der som muligens kan bli en god match.
    Morten
    På 22m2 vil nok større høyttaler passe bedre, brukte de selv på 12m2, der slet jeg med større høyttalere:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn