Primare sine venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Da er endelig min A32 klar til å bli hentet hjem til far. ;D

    Kan bli en god helg dette.

    Har også fått oppgradert min DVD26 DVI slik at den oppskalerer til 1080I. Så min planlagte oppgradering til blå roy er foreløpig lagt på is.

    Kan det bli bedre.
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    Commander skrev:
    Da er endelig min A32 klar til å bli hentet hjem til far. ;D

    Kan bli en god helg dette.

    Har også fått oppgradert min DVD26 DVI slik at den oppskalerer til 1080I. Så min planlagte oppgradering til blå roy er foreløpig lagt på is.

    Kan det bli bedre.
    Så mangler du bare en CD31 så du kan køre balanceret til din SP31. SÅ bliver det ikke meget bedre. Førend du opgraderer til en SP32 :)

    Tillykke med din fine forstærker
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Jeg gjentar: glem dedikert CDspiller! Bruk heller pengene på en god DAC. M.h.t. balansert drift, finnes det mange gode DACer som klarer det - ønske om å kjøre balansert er i hvert fall ikke noe argument for å kjøpe CDspiller. Ikke når Commander - lykke til med fint anlegg, forresten! - har en såpass bra og dyr DVDspiller allerede.
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    Ulf-B skrev:
    Jeg gjentar: glem dedikert CDspiller! Bruk heller pengene på en god DAC. M.h.t. balansert drift, finnes det mange gode DACer som klarer det - ønske om å kjøre balansert er i hvert fall ikke noe argument for å kjøpe CDspiller. Ikke når Commander - lykke til med fint anlegg, forresten! - har en såpass bra og dyr DVDspiller allerede.
    Hver sin smag....
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Ulf-B skrev:
    Jeg gjentar: glem dedikert CDspiller! Bruk heller pengene på en god DAC. M.h.t. balansert drift, finnes det mange gode DACer som klarer det - ønske om å kjøre balansert er i hvert fall ikke noe argument for å kjøpe CDspiller. Ikke når Commander - lykke til med fint anlegg, forresten! - har en såpass bra og dyr DVDspiller allerede.
    Bruker den interne DAC'en i SP31 nå på CD21. Dog ikke med balansert kabel da. Det sies at det er den samme DAC'en som sitter i CD31. Så jeg vet ikke om det er nødvendig å kjøpe en annen DAC.

    Og ser at å kjøre uten dedikert cd'spiller ville jo ha ført til at jeg måtte ha kjøpt en slik om jeg skulel ha kjøpt meg blå roy spiller. Tror ikke at Pioneer BDP-LX71, som var den spilleren som var aktuell, spiller like bra som en CD21. Men man vet jo aldri siden jeg ikek har testet det. Har en kompis som har en slik så det er jo muligheter å teste det.
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Brian7500 skrev:
    Commander skrev:
    Da er endelig min A32 klar til å bli hentet hjem til far. ;D

    Kan bli en god helg dette.

    Har også fått oppgradert min DVD26 DVI slik at den oppskalerer til 1080I. Så min planlagte oppgradering til blå roy er foreløpig lagt på is.

    Kan det bli bedre.
    Så mangler du bare en CD31 så du kan køre balanceret til din SP31. SÅ bliver det ikke meget bedre. Førend du opgraderer til en SP32 :)

    Tillykke med din fine forstærker
    Takker så mye.

    Mulig det blir kjøpt en slik i fremtiden. Men akkurat nå er det stopp en stund. Nå vil jeg nyte detet en stund før andre ting kjøpes. Begynner å bli litt lei av å hele tiden spille inn nytt utstyr hele tiden, siden alt jeg har er kjøpt nytt.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Commander skrev:
    Ulf-B skrev:
    Jeg gjentar: glem dedikert CDspiller! Bruk heller pengene på en god DAC. M.h.t. balansert drift, finnes det mange gode DACer som klarer det - ønske om å kjøre balansert er i hvert fall ikke noe argument for å kjøpe CDspiller. Ikke når Commander - lykke til med fint anlegg, forresten! - har en såpass bra og dyr DVDspiller allerede.
    Bruker den interne DAC'en i SP31 nå på CD21. Dog ikke med balansert kabel da. Det sies at det er den samme DAC'en som sitter i CD31. Så jeg vet ikke om det er nødvendig å kjøpe en annen DAC.

    Og ser at å kjøre uten dedikert cd'spiller ville jo ha ført til at jeg måtte ha kjøpt en slik om jeg skulel ha kjøpt meg blå roy spiller. Tror ikke at Pioneer BDP-LX71, som var den spilleren som var aktuell, spiller like bra som en CD21. Men man vet jo aldri siden jeg ikek har testet det. Har en kompis som har en slik så det er jo muligheter å teste det.
    Jeg er forsåvidt enig med Brian - hver sin smag...

    Men det er ikke uten grunn at jeg har spandert på meg en ekstern DAC nr. 2 - den låter rett og slett bedre i mine ører enn DACen til SP31. Det er min smak. Jeg har også tatt meg med min Benchmark DAC til en god venn - mens han fortsatt hadde sin CD31 - og ingen tvil der heller: CD31 falt gjennom. Det finnes jo haugevis med bra DACer på markedet - hvorav ganske mange ligger i en høyst overkommelig prisklasse - og med tanke på vår "digitale fremtid" med harddiskbasert musikk, nettradio, digital-TV etc. etc. mener jeg at en DAC er en bedre investering enn enn CDspiller. Klangmessig finnes det DACer for enhver smak - ingen problemer, det.
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Ulf-B skrev:
    Commander skrev:
    Ulf-B skrev:
    Jeg gjentar: glem dedikert CDspiller! Bruk heller pengene på en god DAC. M.h.t. balansert drift, finnes det mange gode DACer som klarer det - ønske om å kjøre balansert er i hvert fall ikke noe argument for å kjøpe CDspiller. Ikke når Commander - lykke til med fint anlegg, forresten! - har en såpass bra og dyr DVDspiller allerede.
    Bruker den interne DAC'en i SP31 nå på CD21. Dog ikke med balansert kabel da. Det sies at det er den samme DAC'en som sitter i CD31. Så jeg vet ikke om det er nødvendig å kjøpe en annen DAC.

    Og ser at å kjøre uten dedikert cd'spiller ville jo ha ført til at jeg måtte ha kjøpt en slik om jeg skulel ha kjøpt meg blå roy spiller. Tror ikke at Pioneer BDP-LX71, som var den spilleren som var aktuell, spiller like bra som en CD21. Men man vet jo aldri siden jeg ikek har testet det. Har en kompis som har en slik så det er jo muligheter å teste det.
    Jeg er forsåvidt enig med Brian - hver sin smag...

    Men det er ikke uten grunn at jeg har spandert på meg en ekstern DAC nr. 2 - den låter rett og slett bedre i mine ører enn DACen til SP31. Det er min smak. Jeg har også tatt meg med min Benchmark DAC til en god venn - mens han fortsatt hadde sin CD31 - og ingen tvil der heller: CD31 falt gjennom. Det finnes jo haugevis med bra DACer på markedet - hvorav ganske mange ligger i en høyst overkommelig prisklasse - og med tanke på vår "digitale fremtid" med harddiskbasert musikk, nettradio, digital-TV etc. etc. mener jeg at en DAC er en bedre investering enn enn CDspiller. Klangmessig finnes det DACer for enhver smak - ingen problemer, det.
    Er litt enig med deg i at kanskje en ekstern DAC kan gjøre en bedre jobb. Men det ville bare være for å spille de digitale medium som kommer på plate. De andre mediumene er er ikke av interesse for meg. Foreløpig må jeg si da man ikke vet hva fremtiden bringer.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Fair enough - innimellom er jeg ganske dårlig til å uttrykke meg klart - så jeg prøver igjen: DACen i SP31 er slett ikke verst, den - og i stedet for å bruke DVD- eller BlueRay-spiller pluss en dedikert CDspiller inn på SP31, kan du - i hvert fall rent lydmessig - like gjerne bruke en DVD- og/eller BlueRay-spiller til alt sammen. Så sant de sistnevnte er i stand til å spytte ut digitale 2-kanalsignaler i et tokanalsformat som SP31 kan omvandle til glimrende analog lyd. Med mindre du anser at en dedikert CDspiller representerer en enda bedre brukervennlighet - f.eks. m.h.t. kjapp respons når du trykker på Playknappen. Jeg har prøvd min SP31 - og forgjengeren P30 - som DAC i f.m. CDspilling på ganske mye rart av spillere i årenes løp, uten at jeg har merket noen problemer med lyden.
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Det er jo også en måte å gjøre det på. Har ennå ikke testet DVD26 som CD-spiller. Mulig jeg prøve det snart. Akkurat nå er det heller det at jeg ikke har rette gromlyden i anlegget. Har nok en del høyttaler justering foran meg.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Eldstemann har en Primare V25 DVDspiller som han i mange år brukte også som vanlig analog CDspiller - altså koblet direkte til forsterkerens analoge innganger. Både han og jeg syntes at det låt bra - på hans anlegg, vel å merke. Man må uansett anta at etterfølgeren DVD26 spiller minst like bra - om ikke et lite hakk bedre. Ikke noen automatikk i at DVD26 vil skuffe deg, selv om den altså kan spille DVDer i tillegg.

    Men penger spart, er penger tjent - er det ikke så? Med DVD26 som CDspiller sparer du en hel CDspiller. Kjører du DVD26 digitalt inn i SP31, slipper du å kjøpe et sett med analoge signalkabler. I tillegg til at jeg tror lyden blir enda et lite strå hvassere. Skjønt det er ikke alle anlegg som greier å nyttiggjøre seg et hvassere signal. Jeg hadde en V20 - altså en enda litt eldre Primaremodell enn de allerede nevnte - hjemme hos meg i noen år, og klarte ikke å høre forskjell på lyden med direkte analog tilkobling og via ekstern DAC. Men det var på det anlegget jeg hadde da. Med det anlegget jeg har nå, ville det ha vært tydelige forskjeller.

    PS. At junior ikke lenger bruker DVDspilleren sin som CDspiller, skyldes ganske enkelt at han har valgt å gå over til harddiskbasert musikkavspilling, hvilket også innebærer at alle CDene hans nå ligger pakket bort i store pappesker.
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.272
    Antall liker
    226
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er nå den lykkelige eier av en Primare CD 31, en knallgod cd spiller, den er litt mørkere enn min forrige meridian g-06,men jeg syns den er sneppet bedre.

    Den har bedre fokus, mer kraft i mellomtonen, men alikevel silkemyk..

    Den er meget god ;D

    Destiny.. :)
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Destiny skrev:
    Jeg er nå den lykkelige eier av en Primare CD 31, en knallgod cd spiller, den er litt mørkere enn min forrige meridian g-06,men jeg syns den er sneppet bedre.

    Den har bedre fokus, mer kraft i mellomtonen, men alikevel silkemyk..

    Den er meget god ;D

    Destiny.. :)
    Gratulerer så mye.
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.272
    Antall liker
    226
    Torget vurderinger
    1
    Commander skrev:
    Destiny skrev:
    Jeg er nå den lykkelige eier av en Primare CD 31, en knallgod cd spiller, den er litt mørkere enn min forrige meridian g-06,men jeg syns den er sneppet bedre.

    Den har bedre fokus, mer kraft i mellomtonen, men alikevel silkemyk..

    Den er meget god ;D

    Destiny.. :)
    Takk for det ;D

    Er Primare I30 et like godt produkt som cd spilleren, den er jo alltid i topp på div tester, er vel nesten referanse i hi fi og musik.

    Og har vel vært kåra til årets forsterker flere år på rad i de engelske bladene.

    Destiny.. :)

    Gratulerer så mye.
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Ulf-B skrev:
    Eldstemann har en Primare V25 DVDspiller som han i mange år brukte også som vanlig analog CDspiller - altså koblet direkte til forsterkerens analoge innganger. Både han og jeg syntes at det låt bra - på hans anlegg, vel å merke. Man må uansett anta at etterfølgeren DVD26 spiller minst like bra - om ikke et lite hakk bedre. Ikke noen automatikk i at DVD26 vil skuffe deg, selv om den altså kan spille DVDer i tillegg.

    Men penger spart, er penger tjent - er det ikke så? Med DVD26 som CDspiller sparer du en hel CDspiller. Kjører du DVD26 digitalt inn i SP31, slipper du å kjøpe et sett med analoge signalkabler. I tillegg til at jeg tror lyden blir enda et lite strå hvassere. Skjønt det er ikke alle anlegg som greier å nyttiggjøre seg et hvassere signal. Jeg hadde en V20 - altså en enda litt eldre Primaremodell enn de allerede nevnte - hjemme hos meg i noen år, og klarte ikke å høre forskjell på lyden med direkte analog tilkobling og via ekstern DAC. Men det var på det anlegget jeg hadde da. Med det anlegget jeg har nå, ville det ha vært tydelige forskjeller.

    PS. At junior ikke lenger bruker DVDspilleren sin som CDspiller, skyldes ganske enkelt at han har valgt å gå over til harddiskbasert musikkavspilling, hvilket også innebærer at alle CDene hans nå ligger pakket bort i store pappesker.
    Prøvde her om dagen å kjøre CD på min DVD26. Men det viste seg at den ikke klarte å spille CD'er, Er inne til reparasjon nå så får vi se hva som skjer når den er tilbake.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Reparasjon høres fornuftig ut. DVD26 - i likhet med alle Primares DVDspillere - skal selvsagt kunne spille CDer. Den observante leser av brukermanualen, vil se at Primare selv betegner DVD26 som DVD/CD-player.
     

    Hmmerc

    Medlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    37
    Antall liker
    0
    Hei

    Melder meg inn i vennetråden for primare med min brenn nye SPA22 ;D

    Har oppgradert fra SPA20. Heftig kvalitets heving vil jeg påstå ;)


    MVH Helge
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Ulf-B skrev:
    Reparasjon høres fornuftig ut. DVD26 - i likhet med alle Primares DVDspillere - skal selvsagt kunne spille CDer. Den observante leser av brukermanualen, vil se at Primare selv betegner DVD26 som DVD/CD-player.
    Nå er den tilbake. Og jeg har spilt noen CD'er på den. Nå ble det vanskelig. :) Virker som om DVD26 er litt mørkere i klangen. Men nå kjører den med MoonGlo mens CD21 kjører Silver Shadow. Dynamikken og 3 dimensjonaliteten er vel et lite hakk bedre på DVD26.

    Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg beholde DVD26 som cd-spiller og selge min CD21? Eller skal jeg selge min oppgraderte DVD26 og beholde min CD21. Har fått oppgradert SW på DVD26 nå så den kjører 1080I som maks oppløsning.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hvis det blir hipp som happ rent lydmessig, ville jeg ha solgt CDspilleren mens den fortsatt har en viss verdi. Pengene vi har lagt i DVDspillere - alle vi som har DVDspillere - er allerede tapt. Jeg så en DVD26 avertert til 4.000 kroner på bruktbørsen ganske nylig - da er på en måte bunnen nådd. Kan like gjerne beholde den, da - når man allerede har tapt det som tapes kan. DVD26 har jo et bra drivverk - rent lydmessig er det lett å oppgradere seg med en separat DAC hvis det skulle bli behov for det.
     

    enw

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.06.2004
    Innlegg
    199
    Antall liker
    2
    Hei,

    I gamle dager (les i fjor) hadde jeg en Primare DVD 30 som jeg kjørte til min DAC i dCS P8i. Dette spilte veldig bra, selv om cd direkte fra p8i'en nok er bedre... . Men som en sammenligningsøvelse vil jeg hevde at man kan gjøre mye med en ekstern DAC. I dag bruker jeg en Panasonic dmp 50 (Blue ray) og hører helt klart at på musikk cd/konsert dvd, så var primaren i en egen klasse. Alt kjørt via p8is egen DAC.

    Så hvorfor byttet jeg, ... BLUE RAY! Så nå venter jeg bare på at Primare skal komme med sin Blue Ray spiller...

    enw
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Ser ikke ut som om det er så mye interresse for min CD21. :(
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Nå primare eiere, nå må dere skjerpe dere. Sitter på noe av det flotteste hifi som er gjør dere, også deler dere ikke blider i det hele tatt?? FYYYY!!!
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hehe - nå har jo ikke Primare akkurat forandret seg så mye de siste 10 årene. Har du sett ett bilde, har du sett alle. Men kanskje litt skjerpings hadde vært på sin plass? Skal tenke over saken......
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Mitt bidrag:

    SP31 + DVD30 i skjønn forening med et Bryston 4BSST effekttrinn - Primare og Bryston er gode venner. Har t.o.m. samme farge og glans i den sorte fronten. Primares største effekttrinn sto på ønskelisten, men ble for dypt til racket - som har en lite hensiktsmessig stolpe midt på bak som ville ha stått kraftig i veien.
     

    Vedlegg

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hehe - jeg tror du og jeg har utvekslet innlegg om denne i en annen tråd. Hvis så er tilfelle, skal jeg ikke si noe. Artig hvis noen andre fant løsningen.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det ser ut som om knuba har tatt kvelden - så jeg stepper inn her: Det er ikke A30.1.
     

    knuba

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    309
    Antall liker
    139
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    3
    Da er jeg på igjen!
    Det er ikke A30.1 eller I30. Vi må nok litt lenger tilbake i tid, til 1996. Den er nok ikke så kjent denne her. Primare 301 heter den, og er forløperen til A30.1. Kostet visstnok i sin tid innpå kr 18.000.-. Det er ikke fjernkontroll på denne, og komponentene som er brukt i innmaten på denne er skal etter sigende være av høy kvalitet. Den låter i hvert fall meget bra!
    Her er det definitivt en som er meget glad i denne:
    http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=156849

    Mvh Knuba
     

    audiomur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2005
    Innlegg
    422
    Antall liker
    6
    Vennskapet mitt begynte med en A30.1.Var fornøyd med denne helt til behovet for mer kraft meldet seg. Etter noen år med utroskap(Vincent Parasound), og diverse testing av andre merker havnet jeg igjen opp med Primare.
    Prøvde meg på noen nærbilder av Pre30/A32.
     

    Vedlegg

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Flotte bilder. Dette var gøy å kikke på ja.
    :)
    Hva bruker gutta av høyttalere?
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Jeg bruker et par Epos M5 sammen med min Primare A20 i mitt lille anlegg nr. 3 i signaturen min. Epos og Primare passer veldig godt sammen, synes jeg. Hadde rommet vært bare litt større, ville jeg ganske sikkert ha gått for et par Epos M12. Før jeg kjøpte Eposene, brukte jeg denne lille A20-saken både til Audiovector M3 Signature og til diverse B&W - uten problemer. En veldig anvendelig sak, A20. På mange måter bedre enn storebroren A30.1 - som jeg aldri fikk samme gode forholdet til. Da jeg oppgraderte meg både her og der, måtte jeg velge hvilken av de to jeg skulle beholde. Jeg valgte A20 fremfor A30.1, og har ikke angret på det et øyeblikk.

    I TVstuen går det i ProAc Response 1SC - dog med et Bryston effekttrinn mellom Primare og ProAc. Når sant skal sies er det Bryston som gjør grovjobben m.h.t. godlyd her - Primare legger et pyntelig varmt slør over det hele, det er alt.
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Kjører med System Audio Explorer som to-kanals.

    Funker greit da det er bygd opp rundt Primare sine komponenter. Så kjører jeg med Kirksaeter Prisma 300 som bakhøyttaler og en billig sak fra Sony som center. Men den skal byttes ut med en SA Exact.
     

    Commander

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.07.2007
    Innlegg
    51
    Antall liker
    0
    Fant ut en gledelig ting med min DVD26. Den støtter SACD.

    Så jeg satt å koste meg med Pink Floyd - dark side of the moon 30 års utgaven.
     

    Silisium

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.05.2003
    Innlegg
    89
    Antall liker
    0
    Heisann

    jeg slenger meg på denne tråden og har i den sammenheng noen få spørsmål og synsinger.
    Har slengt ut hegel'en og inn skal primare. Har et par explorer, samt noe annet div SA til blant annet senter og bak ht'er.

    1. Lukter svært på den nye A33.2, noen som kjenner til denne/og eller hørt den??? Jungelordet kom til meg og sa at denne var av særdeles god kvalitet, således "enda bedre" enn A32..som fikk noe minus for å være litt "slapp".???
    2. PRE30, duger denne ennu?
    3. SPA22, surround..i know...kanskje feil debattsentral, men våger meg likevel om noen har prøvd denne. Samtlige tilbakemeldinger på andre fora etc. gir denne svært gode skussmål...men er denne klasse D/Ice etc? frykter den "kalde" klangen...som D/Ice..kanskje ufortjent har fått ved seg..

    Mvh
     

    Astra

    Medlem
    Ble medlem
    07.01.2008
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Får dele min erfaring med a33.2 jeg da :D Har hatt den i hus siden januar, og må si den blir bedre og bedre for hver dag :D Den holder greit kontroll på Explorerne mine, men når volumet er i "disco" området kan den bli litt spiss. Har lyttet endel på a32 også, og det virker som om de er ganske like i lydbildet. Bassen sitter i allefall som et skudd hos meg :)
    Ang SPA22, hvis du vurder kino, er dette en knall kombo med explorer det også, er jo like kraftig som a33.2, og har så godt som samme lyd signatur :D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn