Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• 4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    16.669
    Sted
    Interiore Simplicitate

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    14.576
    Reint selvmord å prøve å smugle narkotika inn i USA nå.
    Fort gjort at det er et rent selvmord å eie fiskebåt med litt for mye motor, også.
    Trump's leiemordere bedriver ren, statsautorisert ondskap.

I tillegg dytter disse feige rottene ansvaret over på sine underordnede.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    14.576
    ^ Og det kunne ikke under noen omstendighet være motsatt?

Og mens forbryteren Trump vil benåde den øverste mafiajævelen og drug dealeren, dreper han skruppelløst fattige bønder som gjerne er truet til smuglerturer over åpent hav.
    Uten lov og dom.
    Fy faen.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    12.669
    Sted
    Trondheim
    Poenget er vel uansett at det ikke er lovlig å bombe en båt i internasjonalt farvann bare fordi man tror at det kanskje er en smuglerbåt. Er det innafor å drepe en person man ser på gata fordi man tror at han kanskje smugler narkotika? "Jeg så jo at han hadde noe i lomma!"

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    4.832
    Sted
    Liten by
    ^ Og det kunne ikke under noen omstendighet være motsatt?

Og mens forbryteren Trump vil benåde den øverste mafiajævelen og drug dealeren, dreper han skruppelløst fattige bønder som gjerne er truet til smuglerturer over åpent hav.
    Uten lov og dom.
    Fy faen.
    Men det gjelder jo ikke dem!!! Må da skjønne det.
    Sålenge dette er langt unna og vi ihvertfall ikke kjenner de, så er jo greit.
    At det kan eskalere og at de bryter alt av lover og regler er bagateller!

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    655
    Fort gjort at det er et rent selvmord å eie fiskebåt med litt for mye motor, også.
    Trump's leiemordere bedriver ren, statsautorisert ondskap.

I tillegg dytter disse feige rottene ansvaret over på sine underordnede.
    Hva mener du ødeleggelsen av unge liv med narkotika er ??
    Når du mener det er ondskap å stopppe det.....

Ta en tur til USA å se på alle nako missbrukerne som henger på gatehjørenene. Driter på seg uten at de merker noe. Gatene må vaskes daglig for avføring. Synes det er greit med litt knyttneve for å stoppe dette.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.986
    Sted
    Sølvbyen

Ta en tur til USA å se på alle nako missbrukerne som henger på gatehjørenene. Driter på seg uten at de merker noe. Gatene må vaskes daglig for avføring. Synes det er greit med litt knyttneve for å stoppe dette.
    Hvor lenge har USA ført krig mot narkotika? Og hvor mye syns du det har hjulpet? Men det er sikkert bare å gjøre mer av det samme, det hjelper sikkert når det ikke har hjulpet enda.

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    655
    Hvor lenge har USA ført krig mot narkotika? Og hvor mye syns du det har hjulpet? Men det er sikkert bare å gjøre mer av det samme, det hjelper sikkert når det ikke har hjulpet enda.
    Det er vel i den erkjennelsen de øker innsatsen.

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    4.424
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det aner meg at kanskje @komfort
    a. har veldig skjeive hornhinner, eller
    b. bor et helt annet sted en alle oss andre, ja kanskje på en annen planet

fordi
    han ser veldig mye fælt overalt i slike volum som ihverfall ikke jeg overhodet ser i samme omfang (og jeg reiser en god del både i Norge og utlandet)
    så kan det jo være at telleverket er ala 1, 2, 3, mange, veldig mange…

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    655
    Det aner meg at kanskje @komfort
    a. har veldig skjeive hornhinner, eller
    b. bor et helt annet sted en alle oss andre, ja kanskje på en annen planet

fordi
    han ser veldig mye fælt overalt i slike volum som ihverfall ikke jeg overhodet ser i samme omfang (og jeg reiser en god del både i Norge og utlandet)
    så kan det jo være at telleverket er ala 1, 2, 3, mange, veldig mange…
    Dette er Oslo kommune. Tipper du er "fargeblind" og ser bare grønn farge i dette kartet. Eller så ser du ikke fordi du ikke vil se..... Screenshot_20251202_090650_Facebook.jpg

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.895

Jammen, hvisomatte,....
    Så du mener da at det er greit å drepe mennesker helt virkårlig fordi det er en mulighet for at de er narkosmuglere?

Ble medlem
    06.04.2019
    Antall liker
    15.013
    Torget vurderinger
    2
    Så useriøst! Du ser problemet, nekter å erkjenne og kommer isteden med flåsete kommentar.
    Litt som når en person er grundig avslørt og prøver å slå seg ut av situasjonen i Jerry Springer stil.
    Jeg skriver bare noe utifra inntrykket jeg har av deg, du får skrive annerledes da, nå fremstår du kun som en papegøye.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    14.576

Du har visst ikke satt deg inn i årsakene, og hvor misbruket kommer fra.
    Hint: Oxycontin.

Venezuela? Ikke en gang fjernt involvert.

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    29.129
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Driter på seg uten at de merker noe. Gatene må vaskes daglig for avføring.
    Du er faen meg dummere enn gjennemsnittet. Du har vett som en papegøye og snakker/skriver likt.
    Har etterhånden ikke tall på, hvor mange ganger jeg har vært derovre.
    Det fremhevde er rent løgn.

Så useriøst! Du ser problemet, nekter å erkjenne og kommer isteden med flåsete kommentar.
    Så där ja.......
    Da fannt komfort-gøyen endelig speilet.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    4.832
    Sted
    Liten by
    Tenke sjæl og mene,måtte stå for det du sa
    Ikke vri deg unna,ikke være likeglad
    Ikke late som du ikke mente det du sa
    Ikke si som andre
    Du må tenke sjæl

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    655
    Du er faen meg dummere enn gjennemsnittet. Du har vett som en papegøye og snakker/skriver likt.
    Har etterhånden ikke tall på, hvor mange ganger jeg har vært derovre.
    Det fremhevde er rent løgn.

Så där ja.......
    Da fannt komfort-gøyen endelig speilet.
    Du ser ingenting fordi du ikke vil se, kanskje for store vodkabunn briller :-D. Jeg var i San Fransisco, umulig å ikke se dette.

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    4.424
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dette er Oslo kommune. Tipper du er "fargeblind" og ser bare grønn farge i dette kartet. Eller så ser du ikke fordi du ikke vil se..... Vis vedlegget 1164570
    Oslo ja, hva betyr disse fargene og tallene egentlig
    er det slik t dersom det er 10 innvandrer der det står 79,2 så er det 7,92 som er under 16 år
    eller er det 79,2 innvandrere under 16 år av alle som bor det?
    og hvor kommer disse under 16 år fra, Sverige, Finland, andre land i Europa osv osv

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    4.424
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du ser ingenting fordi du ikke vil se, kanskje for store vodkabunn briller :-D. Jeg var i San Fransisco, umulig å ikke se dette.
    SAN Fran ja, der har jeg bodd. Der kan du starte med å lese hvorfor det er blitt slik. Slikt skjer ikke av seg selv, og det skjer ikke fordi mange narkomane kommer inn over grensa.

men amerikanerne kan starte med å skyte sine egne narkofolk før de gyver løs på andre land, slik som f.eks. Canada, og Venezuela.
    spør deg selv hvorfor usa ikke går inn i Canada og skyter løs på samme måte som i Venezuela. Trumpern påstår jo at Canada står bak massiv innførsel av narkotika til usa
    på lik linje med Kina
    er det slik at dersom Maduro faller så stopper all import av narkotika fra Canada og Kina umiddelbart

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    14.576
    OK, så la oss si at mye har gått til helvete i San Fransisco (ja, jeg så forskjellen da jeg var i SF sist, det var ikke like levende og avslappet som for 35 år siden), men hvor er koplingen til bombingen av småfolket som er i båt ute i internasjonalt farvann langt syd for USA i et helt annet hav enn det California ligger ut mot?

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.767
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    løsningen er enkel, legaliser....
    den eneste grunnen til at dette er et problem er pga den syntetiske dritten

Tilbake til dette:

og dette:

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    655
    SAN Fran ja, der har jeg bodd. Der kan du starte med å lese hvorfor det er blitt slik. Slikt skjer ikke av seg selv, og det skjer ikke fordi mange narkomane kommer inn over grensa.

men amerikanerne kan starte med å skyte sine egne narkofolk før de gyver løs på andre land, slik som f.eks. Canada, og Venezuela.
    spør deg selv hvorfor usa ikke går inn i Canada og skyter løs på samme måte som i Venezuela. Trumpern påstår jo at Canada står bak massiv innførsel av narkotika til usa
    på lik linje med Kina
    er det slik at dersom Maduro faller så stopper all import av narkotika fra Canada og Kina umiddelbart
    HasseBasse mener det er løgn.....det er så åpenbar fornektelse av virkeligheten at det ikke er til å tro.

defacto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Antall liker
    4.832
    Sted
    Liten by
    løsningen er enkel, legaliser....
    den eneste grunnen til at dette er et problem er pga den syntetiske dritten
    Tilbake til dette:

og dette:
    Det viser vel at du ikke helt har skjønt dette med avhengighet og at dagens rever er langt sterkere enn de brukte å være.

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    14.576
    HasseBasse mener det er løgn.....det er så åpenbar fornektelse av virkeligheten at det ikke er til å tro.
    Bombingen av småbåter i internasjonalt farvann er en like stor benektelse av de faktiske forhold, dessuten er det verre, fordi det bryter med alle internasjonale avtaler inkl. folkeretten. Å støtte dette, er skammelig.

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    2.767
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Det viser vel at du ikke helt har skjønt dette med avhengighet og at dagens rever er langt sterkere enn de brukte å være.
    mener du at folk dør i hopetall for weeden har blitt for sterk?
    disse tre plantene er planter jeg mener alle burde få lov til å dyrke hvis de ville. Det er medisinske planter som er blitt brukt av mennesket i tusenvis år

Disqutabel

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Antall liker
    14.576
    Det er en annen debatt.
    Hadde det vært under kontroll, så hadde man visst hva man puttet i kroppen. I dag, helt ute av kontroll, sponses kartellene, og brukerne putter i seg alt fra rottegift til bildekk, uten å ane hva de får.

komfort

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Antall liker
    655
    Bombingen av småbåter i internasjonalt farvann er en like stor benektelse av de faktiske forhold, dessuten er det verre, fordi det bryter med alle internasjonale avtaler inkl. folkeretten. Å støtte dette, er skammelig.
    Mener du at narko smugling med speed båt til USA ikke forekommer og ikke er noe som skjer?
    Jeg støtter bekjempelse av kriminalitet generelt.

tjua

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Antall liker
    4.424
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Oslo ja, hva betyr disse fargene og tallene egentlig
    er det slik t dersom det er 10 innvandrer der det står 79,2 så er det 7,92 som er under 16 år
    eller er det 79,2 innvandrere under 16 år av alle som bor det?
    og hvor kommer disse under 16 år fra, Sverige, Finland, andre land i Europa osv osv
    Oslo ja, der er det mye greier
    Men la oss ta den debatten i Oslo tråden, jeg håper jo at Donald ikke har så mye med det å gjøre

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn