|
Når hifisentralens etterforskere tar saken, er det ikke mye som unnslipper dagen lys..!
Takk! Denne var helt topp for oss gamlinger, som kom litt sent i gang med internett.
Denne setter begrepet HF-støy i et helt nytt lys ;D
Er dette "jeg ler" å forstå som noe vennligsinnet eller skal man slenge ut piggene?lol betyr vel "jeg ler"
Vil heller råde deg til å "snu det annet kinn til"......Er dette "jeg ler" å forstå som noe vennligsinnet eller skal man slenge ut piggene?
Da lærte jeg noe nytt i dag også!LOL= Laughing Out Loud
Dette er hva undertegnede også legger i disse forkortelsene...PRAT- Engelsk = pace, rythm and timing.
mvh
edit:IMHO= In my humble(?) opinion.
Min datter på 7 satt her en dag på MSN.
Jeg så på samtalen og tenkte at hun var visst ikke så flink til å skrive som jeg hadde trodd
Der stod:
Spørsmål fra den andre:: GP?
Svar: Ing DD?
Jeg spurte hva de skrev og fikk til svar at GP betyr gjør på, ing betyr ingenting og dd betyr du da så vet dere det;D
Du kan bruke lol når du snakker med noen. Du tar opp hendene og former de som en stor L, med hodet i midten som en O. (da er du sjef vettø)lol og seff må være noe av de mest irriterende utrykkene som er laget, huff hvorfor iallverden siar man egentlig lol, man ser jo de som sier det på nett som nesten er forståelig, men når man prater!!! kan amn da heller ikke le enn å si "jeg ler", en forferdelig harry nerdeting. sikkert noen som føler seg trukket på nå men det får så være..
JT = JTFJ - Jan-Terje formoder jeg.