For å si det sånn, jeg var damned in black i natt. Ikke fordi konserten tok meg med storm, men fordi jeg ble stående utenfor å hutre. "Kompisen" min lurte på om jeg ville bli med inn til byen, da han hadde en bekjent som skulle kvitte seg med billetter. Denne fyren viste seg å være en hai, som på ingen måte var en bekjent, men en profesjonell..
8 mil t/r uten immortal føles ikke bra, og "kompisen" min skal nok få høre det fra meg.
Det suger!!!!!!!
Han kompisen's bekjent med billetter var vel ikke tilfeldigvis en bergenser? Har ganske god kjennskap til haiene her i Oslo, og ja jeg vil de til livs. Mindre funksjonelle kneskåler står på lista mi, og jeg er normalt ikke av den voldelige sorten.
Ofte når vi skal på litt større arrangementer kjøper vi ekstra billetter i tilfelle kompiser er litt treige, hvis jeg blir sittende med noen til overs, selger jeg de til pålydende. Haier er no dritt!!!
Det er no dritt!!
Det værste er at jeg kjenner igjen enkelte av de britiske t-skjorte haiene fra London. Passerte Spektrum etter Bob Dylan, og kjente igjen et par britter. Han ene kjøpte jeg en Cramps-billett for £40 for 3-4 år siden, jævla rasshøl og utsuger. Noen syns det er helt ok, og kaller det markedsliberalisme