potetskruer og rock`n roll

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Vil bare dele en fantastisk hverdagsopplevelse med dere. Med en pose potetskruer, og 1:10 ut i "touch too much" av ac/dc, er dagen komplett!

For et herlig sound ;D

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Antall liker
10
Vil bare dele en fantastisk hverdagsopplevelse med dere. Med en pose potetskruer, og 1:10 ut i "touch too much" av ac/dc, er dagen komplett!

For et herlig sound ;D

Det lyder bedre med en flaske vin........ ;)

8)

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Den skal poppes nå! må fyre opp stemningen litt før immortal går på scenen:)

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
For å si det sånn, jeg var damned in black i natt. Ikke fordi konserten tok meg med storm, men fordi jeg ble stående utenfor å hutre. "Kompisen" min lurte på om jeg ville bli med inn til byen, da han hadde en bekjent som skulle kvitte seg med billetter. Denne fyren viste seg å være en hai, som på ingen måte var en bekjent, men en profesjonell..
8 mil t/r uten immortal føles ikke bra, og "kompisen" min skal nok få høre det fra meg.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Det suger!!!!!!!
Han kompisen's bekjent med billetter var vel ikke tilfeldigvis en bergenser? Har ganske god kjennskap til haiene her i Oslo, og ja jeg vil de til livs. Mindre funksjonelle kneskåler står på lista mi, og jeg er normalt ikke av den voldelige sorten.
Ofte når vi skal på litt større arrangementer kjøper vi ekstra billetter i tilfelle kompiser er litt treige, hvis jeg blir sittende med noen til overs, selger jeg de til pålydende. Haier er no dritt!!! :mad: :mad: :mad: :mad:

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Hehe.. sitter på 8 billetter til metallica, nettopp pga nevnte grunn.

Nei, han er ikke bergeneser, men har østlandsdialekt og heter per. En kar jeg har "brukt" i et par år når det er krise:(

At kompisen min ba meg med inn til byen for å kjøpe hai-billetter er jo også et kapittel for seg sjøl..

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Det er no dritt!!
Det værste er at jeg kjenner igjen enkelte av de britiske t-skjorte haiene fra London. Passerte Spektrum etter Bob Dylan, og kjente igjen et par britter. Han ene kjøpte jeg en Cramps-billett for £40 for 3-4 år siden, jævla rasshøl og utsuger. Noen syns det er helt ok, og kaller det markedsliberalisme :p :p :p

Topp Bunn