PMCs venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Kunne egentlig godt tenkt meg modellen over.
    twenty5.24 er absolutt noe som står på lista her også om byttesyken kommer tilbake :)
    Twenty 5.26 er jo absolutt det man egentlig drømmer om, men de er nå litt dyre. Størrelsen til stua her tatt i betraktning, så er Twenty 5.24 tilstrekkelige til å fylle stua med godlyd.
    Tror 24 yter godt,. Med tanke på hva som kommer ut av proac clonene som er lik i størrelse og nesten bestykning så har jeg troa :)
     

    seboemer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    192
    Antall liker
    83
    Kunne egentlig godt tenkt meg modellen over.
    twenty5.24 er absolutt noe som står på lista her også om byttesyken kommer tilbake :)
    Twenty 5.26 er jo absolutt det man egentlig drømmer om, men de er nå litt dyre. Størrelsen til stua her tatt i betraktning, så er Twenty 5.24 tilstrekkelige til å fylle stua med godlyd.
    Tror 24 yter godt,. Med tanke på hva som kommer ut av proac clonene som er lik i størrelse og nesten bestykning så har jeg troa :)
    Har hørt de hjemme hos en de låt meget bra trodde ikke det var mulig å få så mye lyd og bass av de små ht.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Til de som har hørt de forskjellige modellene fra PMC; hva kan en forvente av lydforskjeller mellom DB1 Gold og de noe større modellene, bortsett fra mer nivå nederst?
     

    cbarth1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2012
    Innlegg
    2.195
    Antall liker
    2.436
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Så målingene av PMC 20.26 i HFW. Det var en ekstrem nivåøkning i diskanten. Er det fellesnevner for alle nyere PMC med en slik nivåøkning i diskantområdet?
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Har fått inntrykk av at mange etter hvert kjenner PMC og dermed kanskje også forskjellene modellene imellom, men slik er det tydeligvis ikke, skal en dømme etter responsen på de to siste innleggene her. Kanskje som så ofte ellers her inne; mye snakk og lite ull?
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Har fått inntrykk av at mange etter hvert kjenner PMC og dermed kanskje også forskjellene modellene imellom, men slik er det tydeligvis ikke, skal en dømme etter responsen på de to siste innleggene her. Kanskje som så ofte ellers her inne; mye snakk og lite ull?
    PMC måler du best opp responsen omkring, hvis du står ved utgangen til demorommene deres på messer :)

    Selv er jeg vaksinert for småhøyttalere, men innrømmer "basstunnelen" i PMC imponerer, som resten ved de. Noe Morten forklarer hvorfor - denne matchingen og sluttmåling av høyttalerne - ikke akkurat rutiner hentet ut fra billigproduserende kinafabrikker dette her :)

    Ellers; at Morten legger ut bilder og sier det kommer flere - er vel ikke så mye å kommentere akkurat det.

    Dessuten er det mange som ikke tør skrive på nyhetssidene, av en eller annen grunn tror mange de er kun for forhandlerne.

    En annen ting, Morten røpet at han la igjen norsk melkesjokolade i kantina deres, til stor jubel. Jeg undres, kan dette medføre høyere blodsukker hos de ansatte og dermed andre målesresultater? ;D ;D ;D
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Har fått inntrykk av at mange etter hvert kjenner PMC og dermed kanskje også forskjellene modellene imellom, men slik er det tydeligvis ikke, skal en dømme etter responsen på de to siste innleggene her. Kanskje som så ofte ellers her inne; mye snakk og lite ull?
    PMC måler du best opp responsen omkring, hvis du står ved utgangen til demorommene deres på messer :)

    Selv er jeg vaksinert for småhøyttalere, men innrømmer "basstunnelen" i PMC imponerer, som resten ved de. Noe Morten forklarer hvorfor - denne matchingen og sluttmåling av høyttalerne - ikke akkurat rutiner hentet ut fra billigproduserende kinafabrikker dette her :)

    Ellers; at Morten legger ut bilder og sier det kommer flere - er vel ikke så mye å kommentere akkurat det.

    Dessuten er det mange som ikke tør skrive på nyhetssidene, av en eller annen grunn tror mange de er kun for forhandlerne.

    En annen ting, Morten røpet at han la igjen norsk melkesjokolade i kantina deres, til stor jubel. Jeg undres, kan dette medføre høyere blodsukker hos de ansatte og dermed andre målesresultater? ;D ;D ;D
    Vi er nå i PMC vennetråden.
     

    sammy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    904
    Antall liker
    446
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Hei K.H, en venn av meg eier DB1 Gold og har hatt PMC Twenty5 22 på test hjemme hos selv selv. Konklusjonen hans var at 25.22 spiller reint og pent, typisk high end. DB1 er rampegutten i klassen, den er mer rocka, spretne og veldig tøffe på tøff musikk.

    Jeg har ikke fått hørt DB1 Gold enda. Men muligheten er der når jeg besøker han neste gang.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.587
    Antall liker
    11.043
    Siden det etterlyses erfaring kan jo jeg fortelle litt om min.

    Jeg har eiet Mb2i. Jeg eier BB5se. Jeg har hørt Ib2se ganske grundig i det siste, ca 6-8 timer lytting. Har hørt Db1 gold på Horten messa sist høst. Har vært på demo av Fact 8, 5.26 og 5.24.

    Kan ikke si jeg kjenner meg igjen hvis det er målt ekstreme nivåøkninger i diskanten. Det jeg derimot har hørt er at f.eks.
    Fact 8 låt som en annen høyttaler på Devaliet enn på Rogue rørforsterker, og det ser jeg på som et kvalitets tegn.

    Gjennomsiktighet er i mine ører av det gode. Hvis jeg skulle driste meg til og komme med en felles beskrivelse av alle disse modellene vil jeg sagt; Klangrike, dynamiske og åpne. Dette er min erfaring etter 7 år med PMC, ta det får hva det er verdt.:)
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    788
    Antall liker
    276
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Så målingene av PMC 20.26 i HFW. Det var en ekstrem nivåøkning i diskanten. Er det fellesnevner for alle nyere PMC med en slik nivåøkning i diskantområdet?
    Jeg har selv PMC 25.24 og har hørt en del på 25.26 og 25.23 i demo. Kan ikke si at jeg har denne erfaringen med noen av de nevnte modellene ved praktisk bruk (altså lytting med ørene) Hva målingene evt sier vet jeg ikke skal jeg ikke uttale meg om.

    Mvh en meget fornøyd PMC eier.
     

    TrondW

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2012
    Innlegg
    543
    Antall liker
    162
    Sted
    Bergenser i Ålesund
    Så målingene av PMC 20.26 i HFW. Det var en ekstrem nivåøkning i diskanten. Er det fellesnevner for alle nyere PMC med en slik nivåøkning i diskantområdet?
    Hørte Twenty-serien for noen år siden, men husker dessverre ingenting fra den seansen.
    På Twenty5-serien har jeg derimot hørt alle modellene, med unntak av 23 tror jeg. Og det første som slår på alle modeller er hvor tøff og stram bassen er. Hjemme hos meg kom det raskt en kommentar fra hifi-interessert kompis at "du trenger ihvertfall ikke sub!"
    Når så helheten med mellomtonen og en myk men detaljert diskant er så bra som den er, var valget enkelt. Blir kun fristet til å kikke nærmere på Fact... ;)
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Takk for alle innspill. Høres ut som gode valg disse PMC. Håper bare nevnte gjennomsiktighet/åpenhet ikke samtidig bikker over i tendenser til øretrettende lyd. Særlig gjelder dette D1 Gold som jeg vurderer, siden den beskrives "litt rampete" i forhold til modellene over.

    Jeg bruker i dag vekselvis ProAc 1SC og D2. Har lyst å teste ut D1 Gold i forhold til disse.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.496
    Antall liker
    9.228
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Takk for alle innspill. Høres ut som gode valg disse PMC. Håper bare nevnte gjennomsiktighet/åpenhet ikke samtidig bikker over i tendenser til øretrettende lyd. Særlig gjelder dette D1 Gold som jeg vurderer, siden den beskrives "litt rampete" i forhold til modellene over.

    Jeg bruker i dag vekselvis ProAc 1SC og D2. Har lyst å teste ut D1 Gold i forhold til disse.
    Jeg er veldig følsom for skjærende diskant (pga. en hørselskade) og sammen med min Mosfet forsterker ble Focal Electra forferdelig slitsomt å høre på, Castle likedan, Dynaudio 110 fungerer bra. Men til poenget; Jeg hørte på D1 Gold på Hortenmessa og selv om det bare var i 10 minutter på et ganske høyt volum så kunne jeg levd med den diskanten. Hva slags forsterkeri Morten brukte husker jeg ikke, kanskje noen kan bidra, hadde vært interessant å få info.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Takk for alle innspill. Høres ut som gode valg disse PMC. Håper bare nevnte gjennomsiktighet/åpenhet ikke samtidig bikker over i tendenser til øretrettende lyd. Særlig gjelder dette D1 Gold som jeg vurderer, siden den beskrives "litt rampete" i forhold til modellene over.

    Jeg bruker i dag vekselvis ProAc 1SC og D2. Har lyst å teste ut D1 Gold i forhold til disse.
    Jeg er veldig følsom for skjærende diskant (pga. en hørselskade) og sammen med min Mosfet forsterker ble Focal Electra forferdelig slitsomt å høre på, Castle likedan, Dynaudio 110 fungerer bra. Men til poenget; Jeg hørte på D1 Gold på Hortenmessa og selv om det bare var i 10 minutter på et ganske høyt volum så kunne jeg levd med den diskanten. Hva slags forsterkeri Morten brukte husker jeg ikke, kanskje noen kan bidra, hadde vært interessant å få info.
    Jeg sliter også med en hørselskade på høyre øre som gjør at lyttetretthet inntrer ganske tidlig, særlig ved litt volum. Foretrekker derfor å spille med volum de fleste kanskje vil betegne som lavt, og er derfor heller ikke avhengig av spesielt kraftig forsterker. I ProAc har jeg funnet en lyd jeg liker og heller ikke opplever like trettende som mange andre merker. Jeg håper derfor PMC kan være noe i samme gate, men kanskje enda bedre på noen områder. Derfor lyst å teste dem. Eneste betenkelighet er tapet om de ikke skulle falle i smak.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Har fått inntrykk av at mange etter hvert kjenner PMC og dermed kanskje også forskjellene modellene imellom, men slik er det tydeligvis ikke, skal en dømme etter responsen på de to siste innleggene her. Kanskje som så ofte ellers her inne; mye snakk og lite ull?
    PMC måler du best opp responsen omkring, hvis du står ved utgangen til demorommene deres på messer :)

    Selv er jeg vaksinert for småhøyttalere, men innrømmer "basstunnelen" i PMC imponerer, som resten ved de. Noe Morten forklarer hvorfor - denne matchingen og sluttmåling av høyttalerne - ikke akkurat rutiner hentet ut fra billigproduserende kinafabrikker dette her :)

    Ellers; at Morten legger ut bilder og sier det kommer flere - er vel ikke så mye å kommentere akkurat det.

    Dessuten er det mange som ikke tør skrive på nyhetssidene, av en eller annen grunn tror mange de er kun for forhandlerne.

    En annen ting, Morten røpet at han la igjen norsk melkesjokolade i kantina deres, til stor jubel. Jeg undres, kan dette medføre høyere blodsukker hos de ansatte og dermed andre målesresultater? ;D ;D ;D
    Vi er nå i PMC vennetråden.
    Hehe, ja jeg hoppet visst i iveren mellom to gående PMC tråder, sånn er det når iveren overgår fornuften :)
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.073
    Antall liker
    1.060
    Torget vurderinger
    10
    Har fått inntrykk av at mange etter hvert kjenner PMC og dermed kanskje også forskjellene modellene imellom, men slik er det tydeligvis ikke, skal en dømme etter responsen på de to siste innleggene her. Kanskje som så ofte ellers her inne; mye snakk og lite ull?
    PMC måler du best opp responsen omkring, hvis du står ved utgangen til demorommene deres på messer :)

    Selv er jeg vaksinert for småhøyttalere, men innrømmer "basstunnelen" i PMC imponerer, som resten ved de. Noe Morten forklarer hvorfor - denne matchingen og sluttmåling av høyttalerne - ikke akkurat rutiner hentet ut fra billigproduserende kinafabrikker dette her :)

    Ellers; at Morten legger ut bilder og sier det kommer flere - er vel ikke så mye å kommentere akkurat det.

    Dessuten er det mange som ikke tør skrive på nyhetssidene, av en eller annen grunn tror mange de er kun for forhandlerne.

    En annen ting, Morten røpet at han la igjen norsk melkesjokolade i kantina deres, til stor jubel. Jeg undres, kan dette medføre høyere blodsukker hos de ansatte og dermed andre målesresultater? ;D ;D ;D
    Vi er nå i PMC vennetråden.
    Hehe, ja jeg hoppet visst i iveren mellom to gående PMC tråder, sånn er det når iveren overgår fornuften :)
    Har det med å bli litt ivrig du, tror jeg.;)
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Jeg eier BB5se.
    Kan ikke en gang forestille meg hvor bra disse låter, aldri hørt de, vil tro de tilhører noe av klodens beste høyttalere uansett pris.

    Nesten utrolig, å få tunge membramer fra 15-tommere til å spille helt opp til der den mindre (og med mye lettere membram) soft-mellomtonen overtar - er det virkelig ikke noe form for "hull" eller forskjell i lydsignatur i området der disse to møtes?

    Well, jeg tviler forsåvidt ikke, men nærmest naturstridig å få til noe sånt. Hehe, kan tenke meg kvaliteten i bassen også overgår det man tenker er naturstridig i form av naturlig gjengivelse :)

    Den eiergleden du har, bare med disse høyttalerne her. Kan tenke meg som det er så se toppen av masta på sin egen seilbåt, gjennom stuevinduet, eller noe sånt :)
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Har det med å bli litt ivrig du, tror jeg.;)
    Hehe, ja, en glede jeg har hatt siden jeg kom til verden. For meg er glasset halvfullt, forstår ikke hvordan de som opplever halvtomt glass kommer gjennom livet - livet er en nytelse dersom man velgerat det skal være det :)
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.587
    Antall liker
    11.043
    Jeg eier BB5se.
    Kan ikke en gang forestille meg hvor bra disse låter, aldri hørt de, vil tro de tilhører noe av klodens beste høyttalere uansett pris.

    Nesten utrolig, å få tunge membramer fra 15-tommere til å spille helt opp til der den mindre (og med mye lettere membram) soft-mellomtonen overtar - er det virkelig ikke noe form for "hull" eller forskjell i lydsignatur i området der disse to møtes?

    Well, jeg tviler forsåvidt ikke, men nærmest naturstridig å få til noe sånt. Hehe, kan tenke meg kvaliteten i bassen også overgår det man tenker er naturstridig i form av naturlig gjengivelse :)

    Den eiergleden du har, bare med disse høyttalerne her. Kan tenke meg som det er så se toppen av masta på sin egen seilbåt, gjennom stuevinduet, eller noe sånt :)
    :) Ja for meg er de kanskje verdens beste selv om jeg som regel ikke føler meg bekvem med den type utmerkelser.

    Eiergleden får jeg rett og slett hver gang jeg setter på musikk og byttebehovet har forsvunnet som dugg for sola!!

    Hvis du bor eller er innom Oslo en gang kan vi jo få til en seanse så du får hørt dem. Da kan du gjøre deg opp din egen mening . . .:cool:
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Hvis du bor eller er innom Oslo en gang kan vi jo få til en seanse så du får hørt dem. Da kan du gjøre deg opp din egen mening . . .:cool:
    Å ja takk forferdelig gjerne! Bor ikke i tigerstaden men er der av og til. Sender deg PM
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Da klarte jeg å få min kjære søster til ikke å gå på Elkjøp for å kjøpe nytt anlegg. Styrte henne heller inn til Morten hos NAT, og må si at både bror og søster ble bergtatt av PMC Twenty5-22. Utrolig bra lyd i disse stativhøyttalerne. Elacs rimelige digitalforsterker med innebygd dac og bluetooth puster veldig bra liv i disse. Til prisen er det imponerende. Da vi skulle prøve første låt i stua hos søster'n, ble hun så stille. Og da så jeg at tårene rant hos henne. Da spiller det musikk! PMC, altså.

    20190127_095910.jpg
     

    Vedlegg

    sammy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    904
    Antall liker
    446
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    PMC lyden får følelsene i sving og knytter lytteren til musikken på en magisk måte. Ble også kjempe begeistret da jeg hørte på Twenty5 23 for første gang.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ja, enig i PMC setter følelsene i sving. Twenty5-22 er veldig lette å plassere, forresten. Går helt fint at de står klint inntil bakveggen. Tror ikke det et lett å få til så bra lyd som dette til en så gunstig pris...
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.965
    Antall liker
    6.049
    Torget vurderinger
    32
    Vakkert, Woodrand. Satser på at tårene vil trille her også når MB2 SE kommer i hus om halvannen uke (eller noe sånt)

    Roy
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ja, du må nok kjøpe et par bokser med kleenex til lytterommet, Roy..! Du har virkelig noe å glede deg til. Må si at jeg er overrasket over at den magiske PMC-mellomtonen også i alle høyeste grad er til stede i innstegsmodellene, ref søster'n.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Tok med min dac og PC med Tidal masters. Det ble et kraftig løft. Mulig å hente ut veldig mye av Twenty5-22... Nå skal vi øke avstanden mellom høyttalerne litt.
    20190127_170710.jpg
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.000
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Nå større avstand og Six string theory...
    20190127_185924.jpg
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Vakkert, Woodrand. Satser på at tårene vil trille her også når MB2 SE kommer i hus om halvannen uke (eller noe sånt)

    Roy
    H-E-L-D-I-G-G-R-I-S :rolleyes: Til egen ervervelse og nytelse, eller til test? Samme kan det være, du har unsett vett på å formidle hva de yter.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.965
    Antall liker
    6.049
    Torget vurderinger
    32
    Vakkert, Woodrand. Satser på at tårene vil trille her også når MB2 SE kommer i hus om halvannen uke (eller noe sånt)

    Roy
    H-E-L-D-I-G-G-R-I-S :rolleyes: Til egen ervervelse og nytelse, eller til test? Samme kan det være, du har unsett vett på å formidle hva de yter.
    De er kjøpt, ja. Uhørt i eget oppsett til en forandring, men har hørt dem i Singapore og både BB5 SE og IB2 SE her i Norge.

    Roy
     

    seboemer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    192
    Antall liker
    83
    Vakkert, Woodrand. Satser på at tårene vil trille her også når MB2 SE kommer i hus om halvannen uke (eller noe sånt)

    Roy
    H-E-L-D-I-G-G-R-I-S :rolleyes: Til egen ervervelse og nytelse, eller til test? Samme kan det være, du har unsett vett på å formidle hva de yter.
    De er kjøpt, ja. Uhørt i eget oppsett til en forandring, men har hørt dem i Singapore og både BB5 SE og IB2 SE her i Norge.

    Roy
    Tror ikke du behøver å være engstelig får å få dårlig lyd du har jo også godsaker til å drive dem med, det hadde vært veldig moro å hørt på det oppsettet.
     
    Sist redigert:

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.965
    Antall liker
    6.049
    Torget vurderinger
    32
    Vakkert, Woodrand. Satser på at tårene vil trille her også når MB2 SE kommer i hus om halvannen uke (eller noe sånt)

    Roy
    H-E-L-D-I-G-G-R-I-S :rolleyes: Til egen ervervelse og nytelse, eller til test? Samme kan det være, du har unsett vett på å formidle hva de yter.
    De er kjøpt, ja. Uhørt i eget oppsett til en forandring, men har hørt dem i Singapore og både BB5 SE og IB2 SE her i Norge.

    Roy
    Tror ikke du behøver å være engstelig får å få dårlig lyd du har jo også godsaker til å drive dem med, det hadde vært veldig moro å hørt på det oppsettet.
    Hvis du ikke bør for langt unna, må vel det kunne la seg gjøre.

    Roy
     

    seboemer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    192
    Antall liker
    83
    Takk for det R.E.S jeg bor i Sandefjord spennende HT. du får inn nå vet ikke hvor du bor men jeg kommer gjerne vis det ikke er får langt.

    Mvh
    seboemer
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.965
    Antall liker
    6.049
    Torget vurderinger
    32
    Takk for det R.E.S jeg bor i Sandefjord spennende HT. du får inn nå vet ikke hvor du bor men jeg kommer gjerne vis det ikke er får langt.

    Mvh
    seboemer
    Så moro. Jeg er fra Sandefjord selv, men bor rett ved Slemmestad i Røyken. Jeg bruker ca en time og tyve minutter "hjem".

    Roy
     

    seboemer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    192
    Antall liker
    83
    Takk for det R.E.S jeg bor i Sandefjord spennende HT. du får inn nå vet ikke hvor du bor men jeg kommer gjerne vis det ikke er får langt.

    Mvh
    seboemer
    Så moro. Jeg er fra Sandefjord selv, men bor rett ved Slemmestad i Røyken. Jeg bruker ca en time og tyve minutter "hjem".

    Roy
    Gode greier da er det ikke langt vi får snakkes når HT. kommer vi holder kontakten

    Stein Erik
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn