Eg startar enkelt. Høyrer du på denne har du mest sannsynleg ei øl i neven óg ;D
Vedlegg
-
48.8 KB Visninger: 533
"Sild, fyll og garagerock" er et ofte brukt slogan i mine kretser.rolfozzy skrev:Nå for tiden har spekesild overtatt rollen som tørstevekker.
Tror nærmest jeg måtte hatt ei kasse innabords.....U-96 skrev:Eg startar enkelt. Høyrer du på denne har du mest sannsynleg ei øl i neven óg ;D
![]()
Nei, man kan se på en musikkdvd i steden. ;DC. Alshus skrev:Må man høre på musikk for å ha lyst på øl?
Det er vel en ganske godt kjent kjennsgjerning at Talking Heads var motorheads på den tiden, og det er ekstremt synlig i den konsertfilmen. Hele bandet er motorheads. Det er synlig i både ansiktene og energibruken også.audiomur skrev:Jeg er helt sikker på at David Byrne er helt fri for rus under den konserten. De merkelige "movsa" hans er bare en tidlig fase av ekstrem-parkinson.
Hvis det var i første halvdel av nittitallet så var jeg der også. Og det rock'n'roll så det holdt det. Jeg likte i alle fall det jeg hørte veldig godt på den tiden. Det er en stund siden jeg har hørt dem, men regner med at de fortsatt holder mål.U-96 skrev:Eg har vert fan av det her bandet lenge. Kan beskrivast som eksperimentell svensk folkemusikk med trøkk. Var på konsert med dei i Bergen for nokon år sidan og det var utruleg bra. Verdt å skjekke ut, funkar fint utan øl óg.
http://www.silence.se/hedningarna/
Hedningarna: Hippjokk
Kult, dette skal eg sjekke ut meir!ErosLoveking skrev:Legendarisk redneck hillbilly cowpaaank. Yihaaa!
Nine Pound Hammer - "Haysed Timebomb"