Det var rett og slett griselekkert!Hvis man ikke er komfortabel med utseende på Pioneeren så finnes det løsninger..
Vis vedlegget 366944 Vis vedlegget 366945
|
Det var rett og slett griselekkert!Hvis man ikke er komfortabel med utseende på Pioneeren så finnes det løsninger..
Vis vedlegget 366944 Vis vedlegget 366945
LP5 er etter min smak meget lekker med et enkelt design. Dessverre var jeg uheldig å få en som ikke snurret tallerkenen raskt nok rundt. Med RPM calculator målte 33 kun 28.4 og 45 målte 38.4. Det hørtes veldig tydelig. Så retur med den og retur med pengeneKan Audio Technica AT-lp5 være et alternativ? Pris ca. 5000,-
Vis vedlegget 366951
Nå er testen av Onkyo CP-1050 publisert.Noen har klaget på slakke i armlager. De ingen nevner er at dette kan justeres inn med et skrujern.Onkyo cp-1050 har vært i handelen lenge nok til at det finnes endel brukererfaringer å finne for dem som kan å google. Det er ikke mye lystig lesing dessverre, for fin å se på det er den! Da får Pioneer plx1000 bedre skussmål etter det jeg har sett.
Og så har mange kritisert den PUen som følger med. Og det er berettiget - den må oppgraderes hvis man skal ha glede av den. Men dette kan man se fra en annen vinkel - folk flest vil trolig bygge PU uansett, og da er det bra at Onkyo ikke har spyttet i mer enn et par hundrelapper på Pickup.
Jeg står fast på at CP-1050 e et høyst interessant produkt til prisen.
Ja, det er korrekt. Men 2M Black har en annen nåleslipning enn 2M Bronze, og sies å ha mindre toleranse for feil VTA. Og derfor er det en mulighet at dette gir et uheldig utslag selv om spilleren / armen fungerer utmerket med en 2M Bronze.^ Fin test. Stusser dog over kommentaren om av 2M Black potensielt skulle ha en VTA utfordring på denne spilleren, all den tid det er samme PU som den testede Bronze.
Sitat: og jeg tror at CP-1050 vil gjøre det strålende også med en 2M Black bare ikke den manglende VTA justeringen blir en hindring