- Ble medlem
- 28.11.2007
- Antall liker
- 14
Jeg har vanligvis fått tilsendt pinnekjøtt fra vestlandet, kunstferdig fremstilt av en nabo av moder'n, og er sånn sett litt bortskjemt akkurat på den fronten. Nå ser det dessverre ut til å være slutt på det; i fjor var produsenten syk og i fullstendig villrede blant helt ukjente ting i butikkdiskene gikk jeg for no' enkle greier fra Slakter'n nede på Kiwi'n min. Det var ikke noe sjakktrekk, for det var i sannhet slette greier. Okke som, i år må det sørgelig nok handles igjen siden nabo'n der oppe like godt har lagt ned hele produksjonen. Kjipt gjort, men siden han visstnok ikke har så lenge igjen å leve så får tvilen komme ham til gode denne gangen.
Nuvel, nok om ham og over til mine problemer. Er det noen som kan kommersielt pinnekjøtt der ute og vet hva jeg bør handle? Jeg tenkte å legge ut i retning av Matvarehuset Ultra, der de reklamerer med et utvalg på minst 8 forskjellige sorter. Av disse er det Henriettes variasjoner over temaet og Gildes pinnekjøtt av "GourmetLam" og villsau som umiddelbart frister mest. Eller evt. pinnene fra Stranda.
Har noen spist en eller flere av de nevnte og som har en anbefaling de vil dele? Andre varianter kan selvsagt også være av interesse, bare de er tilgjengelige (som vil si at de må selges av en kjede, eller evt. lokalt i Fredrikstad).
Nuvel, nok om ham og over til mine problemer. Er det noen som kan kommersielt pinnekjøtt der ute og vet hva jeg bør handle? Jeg tenkte å legge ut i retning av Matvarehuset Ultra, der de reklamerer med et utvalg på minst 8 forskjellige sorter. Av disse er det Henriettes variasjoner over temaet og Gildes pinnekjøtt av "GourmetLam" og villsau som umiddelbart frister mest. Eller evt. pinnene fra Stranda.
Har noen spist en eller flere av de nevnte og som har en anbefaling de vil dele? Andre varianter kan selvsagt også være av interesse, bare de er tilgjengelige (som vil si at de må selges av en kjede, eller evt. lokalt i Fredrikstad).