Pickup til REGA Planar 6.

forsell

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2012
Antall liker
604
Mulig jeg er gal! Har testet AT33ev og likte den ikke... Mulig mismatch. For varm og passet ikke helt helt rytmisk på rega i mine ører.

Gratulerer med godt valg. VM750SH er oppfølgeren til AT150SA, som var en strålende pu, og kanskje den fineste mm jeg har hørt.
Et av de engelske bladene anmeldte alle de tre dyreste mm'ene til AT. De syntes 750 var enda bedre enn den dyrere 760.
Nysgjerrig på hvilket blad dette er, noe tilgjengelig på nettet?
Du er nok neppe gal AT33ev passer ikke alle like godt AT33ptg vil nok være ett bedre valg for mange.

staley

Hi-Fi interessert
Ble medlem
12.02.2012
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Det var hifi world i ca november 2017. De er ikke gode på nett, men bladet kan sikkert kjøpes om man vil.
Takk for info, ser ut som det var desember-utgaven. Går faktisk an å bestille bare det nummeret så skal gjøre det.

Du er nok neppe gal AT33ev passer ikke alle like godt AT33ptg vil nok være ett bedre valg for mange.
Bra:) Mistenker også at ptg hadde passet min smak bedre. Men er uansett fornøyd med at jeg endte opp på det jeg gjorde.

Vinylsound

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.10.2009
Antall liker
65
Torget vurderinger
2
Kjenner ikke Planar 6, men har akkurat skaffet meg en RP8. Valgte å sette på en Kiseki Blue. Herlig driv, rytme og dynamikk + en flott mellomtone.Kiseki Blue spiller nok bra på det meste, men Rega eiere må vurdere denne når de skal oppgradere. Regas egen Alpheta ble utrolig kjedelig i mine ører sammenlignet med Kisekien.

Topp Bunn