Så moro da , blir veldig spennende å følge med på veien din videre 😀 Når får du dem da ?
I dag kl 10:04 #121 Torolan Hi-Fi freak Ble medlem 16.07.2010 Innlegg 2.847 Antall liker 1.194 Torget vurderinger 2 Så moro da , blir veldig spennende å følge med på veien din videre Når får du dem da ?
I dag kl 14:44 #122 authentic Hi-Fi freak Ble medlem 03.07.2007 Innlegg 9.270 Antall liker 2.531 Torget vurderinger 13 Torolan skrev: Så moro da , blir veldig spennende å følge med på veien din videre Når får du dem da ? Klikk for å utvide... Det er jeg jammen ikke sikker på, tar jo raskt noen måneder før rom er oppe å går så egentlig ikke noe stress.
Torolan skrev: Så moro da , blir veldig spennende å følge med på veien din videre Når får du dem da ? Klikk for å utvide... Det er jeg jammen ikke sikker på, tar jo raskt noen måneder før rom er oppe å går så egentlig ikke noe stress.
I dag kl 15:51 #123 Torolan Hi-Fi freak Ble medlem 16.07.2010 Innlegg 2.847 Antall liker 1.194 Torget vurderinger 2 authentic skrev: Det er jeg jammen ikke sikker på, tar jo raskt noen måneder før rom er oppe å går så egentlig ikke noe stress. Klikk for å utvide... Ok, skjønner. Så du skal gjøre såpass med endringer i rommet også altså…
authentic skrev: Det er jeg jammen ikke sikker på, tar jo raskt noen måneder før rom er oppe å går så egentlig ikke noe stress. Klikk for å utvide... Ok, skjønner. Så du skal gjøre såpass med endringer i rommet også altså…
I dag kl 16:43 #124 authentic Hi-Fi freak Ble medlem 03.07.2007 Innlegg 9.270 Antall liker 2.531 Torget vurderinger 13 Torolan skrev: Ok, skjønner. Så du skal gjøre såpass med endringer i rommet også altså… Klikk for å utvide... Siden jeg fjerner side rackene må jeg trekke nye rør til under trappen der nye racket kommer så det er enklere å strippe rommet.
Torolan skrev: Ok, skjønner. Så du skal gjøre såpass med endringer i rommet også altså… Klikk for å utvide... Siden jeg fjerner side rackene må jeg trekke nye rør til under trappen der nye racket kommer så det er enklere å strippe rommet.