Perlistens venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Torolan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Antall liker
    1.194
    Torget vurderinger
    2
    Så moro da , blir veldig spennende å følge med på veien din videre 😀
    Når får du dem da ?

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.539
    Torget vurderinger
    13
    Så moro da , blir veldig spennende å følge med på veien din videre 😀
    Når får du dem da ?
    Det er jeg jammen ikke sikker på, tar jo raskt noen måneder før rom er oppe å går så egentlig ikke noe stress. :unsure:

Torolan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Antall liker
    1.194
    Torget vurderinger
    2
    Det er jeg jammen ikke sikker på, tar jo raskt noen måneder før rom er oppe å går så egentlig ikke noe stress. :unsure:
    Ok, skjønner.
    Så du skal gjøre såpass med endringer i rommet også altså…

Norcane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Antall liker
    315
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    35
    Bytter du ut AS subs også?
    Mener å huske at du har ATI. Blir det Storm her også?

Uansett vil jeg tro det kan bli en heftig oppgradering med Perlisten.

Blir ett heftig prosjekt. Er selv svært fornøyd med Perlisten. Er som vanlig smak og behag, men har selv hatt mye forskjellig, og syns Perlisten er noe helt spesielt. At de er like bra på film som musikk betyr også mye for meg.

Anbefaler ellers de som vurderer nye høyttalere å få høre selv. Hadde først R7T som også overbeviste stort til halve prisen. Har aldri fått til gulvhøyttalere i denne stua, før, så det var jo ekstra morsomt. Vanskelig stue som går fra 2,46m til 5,1m takhøyde. Var liten tvil fra min side hva det ville bli når jeg fikk R7T først inn i stua.

Har ett bil lass med Perlisten på vei. Etter ni år med Arendal er jeg klar for nye begivenheter med DPC løsning og sniffe på litt innbrent beryllium. Rom under oppussing og mer to come der om ikke lenge;)

@avelon Må få tatt turen innom deg om ikke lenge

Sist redigert:

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.539
    Torget vurderinger
    13
    Bytter du ut AS subs også?
    Mener å huske at du har ATI. Blir det Storm her også?

Uansett vil jeg tro det kan bli en heftig oppgradering med Perlisten.

Blir ett heftig prosjekt. Er selv svært fornøyd med Perlisten. Er som vanlig smak og behag, men har selv hatt mye forskjellig, og syns Perlisten er noe helt spesielt. At de er like bra på film som musikk betyr også mye for meg.

Anbefaler ellers de som vurderer nye høyttalere å få høre selv. Hadde først R7T som også overbeviste stort til halve prisen. Har aldri fått til gulvhøyttalere i denne stua, før, så det var jo ekstra morsomt. Vanskelig stue som går fra 2,46m til 5,1m takhøyde. Var liten tvil fra min side hva det ville bli når jeg fikk R7T først inn i stua.
    Ja full pakke med 18 tommere blandet med femten tommere. Blir nok headrom for å si det sånn ;) Ja har ATI veldig fornøyd med disse men tenker forskjellige tanker her. Både Bryston og Storm står for vurdering men for se hvor mye 💸💸💸💸 som flyr avgårde først 😁 Har hørt @Torolan er fornøyd med sine subwoofere.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn