PARASOUND

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Frxta

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.03.2006
    Innlegg
    57
    Antall liker
    25
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    3
    Ivaols skrev:
    Jeg har testet Yamaha 1800 med Coda CS 300 som effekt til frontene. Synes det var helt konge på film men ble for mørkt og innesluttet til musikk. Til stereo bruker jeg nå en Parasound 2100 som pre, og den låter åpent og nøytralt slik jeg ønsker fra stereo oppsettet. Yamaha 1800 har jeg bestilt, så overstående inntrykk er hverken gjort med nivåmatching eller på samme tid... Tenkte å teste forskjellen skikkelig for moro skyld når Yamahen ankommer om forhåpentligvis en uke eller to.

    Vil anbefale Parasound 2100! Genialt å få suben skikkelig integrert til stereo også!!!

    Ok takk for svar. Har nå bestillt en 2100 og venter i spenning.
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.464
    Antall liker
    2.120
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Rune.U skrev:
    :)Lurer bare på om noen av dere Parasoundvenner vet hvorfor P sluttet å produsere eksterne DACer? De gamle modellene deres var jo helt uovertruffne,og desverre en av Hi-Fi verdenens best bevarte hemmeligheter.
    -Har du hørt en Parasound DAC en gang vil du ikke ha noe annet,og alle interne løsninger,nesten uansett pris blir stusslige i sammenligning- ;D Litt flåsete påstand slutt.
    Mvh Rune :)
    Jeg har hatt og har Parasound dac ;D Kjmepefornøyd, Har testen den mot non cd spillere, b.l.a Advance -Acustic Marantz, Hegel alle ble slått med go margin ;) Etter min smak selvfølgelig.
    Har forøvrig et Parasound sett på brukten nå 8)
     

    hroekk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2008
    Innlegg
    213
    Antall liker
    12
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Snart fullverdig medlem av Parasound klubben

    Da er Parasound P3 forforsterkeren på plass i hylla og en A23 er på vei fra USA "as we speak". Så i løpet av neste uke burde jeg vel være fullværdig medlem av klubben her. :D
    Detta blir morro ja. Har en stygg misstanke om at jeg "må" inn med nye høyttalere relativt kjappt da. Det koster å være kar. :)
     

    halux

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2007
    Innlegg
    270
    Antall liker
    4
    hroekk skrev:
    Da er Parasound P3 forforsterkeren på plass i hylla og en A23 er på vei fra USA "as we speak". Så i løpet av neste uke burde jeg vel være fullværdig medlem av klubben her. :D
    Detta blir morro ja. Har en stygg misstanke om at jeg "må" inn med nye høyttalere relativt kjappt da. Det koster å være kar. :)
    Grattis med nye forsterkere :)

    Hvem/hvor har du bestillt forsterker fra i USA? Mener å ha lest et sted at forhandlere "over there" ikke sender til land som har importør/forhandler selv....?

    Har forøvrig P3/A21 selv, og er kjempefornøyd med de 8)
     

    hroekk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2008
    Innlegg
    213
    Antall liker
    12
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Bestillte fra Audioadvisor. Tok det via JetCarrier og måtte legge til adressa deres på kredittkortet mitt sånn at det såg ut som en standard handel internt i USA.

    Har også en Musical Fidelity A3 så det blir morro å sammenligne. Ja, og hvis alt går etter planen så blir jeg i dag den heldige eier av en Doxa 70 SE MkII, så her blir det noen heftige lyttesesjoner fremover. :)
     

    spurv

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.09.2004
    Innlegg
    700
    Antall liker
    1
    I svarte granskauen.. er jo under halve prisen for A21 der jo :S. Må jo regne på litt frakt og MVA.. men læl! Lurer på hva det koster å få denne omgjort til 230v :D.
     
    J

    Jurassic

    Gjest
    spurv skrev:
    I svarte granskauen.. er jo under halve prisen for A21 der jo :S. Må jo regne på litt frakt og MVA.. men læl! Lurer på hva det koster å få denne omgjort til 230v :D.
    Er omtrent plug and play å gjøre den om til 230V
     

    spurv

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.09.2004
    Innlegg
    700
    Antall liker
    1
    Hmm. jaha? er det bare å snu om noen duppeditteR? :p. Finnes det en "veiledning" på dette på nette?! som dere da kan linke opp til her :D.
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    hroekk skrev:
    Bestillte fra Audioadvisor. Tok det via JetCarrier og måtte legge til adressa deres på kredittkortet mitt sånn at det såg ut som en standard handel internt i USA.

    Har også en Musical Fidelity A3 så det blir morro å sammenligne. Ja, og hvis alt går etter planen så blir jeg i dag den heldige eier av en Doxa 70 SE MkII, så her blir det noen heftige lyttesesjoner fremover. :)
    Total pris?
     

    Ivaols

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2004
    Innlegg
    1.190
    Antall liker
    507
    Sted
    Flekkerøy
    Hei folkens!

    Fremdeles svært fornøyd med Parasound NC 2100!

    Nå lurer jeg på om noen av dere har erfaring med Parasound Halo A51? Vurderer å selge stereo effekttrinnet, og gå over til A51. Mer moro til samtlige kanaler...
     

    partyboynr1

    Fersking
    Ble medlem
    28.10.2006
    Innlegg
    2
    Antall liker
    0
    Hei og god sommer folkens!!
    Jeg sitter og vurderer parasound effekt til mine Focal Electra 1027 BE..
    Har idag midgard oberon 6.1 som effekt på front, men syns jeg mangler litt trøkk.
    Vurderer egentlig mest A21. Men er også åpen for andre forslag.

    Noen som har hatt eller har Focal og Parasound her inne? Utstyret er mest brukt til film. Men kanskje en P3 med tid og stunder vil komme inn i heimen også.. ;)

    tar gjerne imot tips og erfaringer..
     

    hroekk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2008
    Innlegg
    213
    Antall liker
    12
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Hei partyboynr1, hadde vært interessant å vite hvilken pre-amp du bruker på de Oberon blokkene og hvilken DVD/CD spiller du kjører inn på den igjen.

    Selv har jeg satset en litt på å finne elektronikk jeg er fornøyd med i år og blant annet har jeg kjøpt meg ett sett Parasound P3/A23 pre og effekt. Fungerte relativt greit med min Pioner DV47Ai, da det ble mere liv i bassen i forhold til min gamle Musical Fidelity A3. Litt bedre kontroll på diskanten ble det også, men ikke mere enn at jeg måtte kjøre signalet gjennom tone ingangene på P3'n. D.v.s. gjennom signalveien i P3'n som har bass/diskant justering.
    Den store aha opplevelsen fikk jeg riktig nok først når jeg kjøpte meg en Channel Islands Audio VDA-2 DAC og plasserte mellom Pioneer'n og P3'n. Nå kjører jeg balansert hele veien fra DAC gjennom P3'ns dirkete signalkrets (ikke tonekontroll) og ut i A23'n. Jaggu skal jeg si at det har brakt nytt liv i mine Elac 512 høyttalere. Livlig med stram bass, full kontroll på diskanten og vidunderlig dynamkikk. Rett og slett vanskelig å rive seg løs fra når man setter seg ned og hører musikk. Eneste problemet nå er at jeg sitter med 3 forsterkersett etter min prøv-feil-og-lær runde. :)

    Uansett, ut i fra det jeg har lært tror jeg en god kilde(DAC) og en grei pre-amp mest trolig blåser liv i Focal'ene dine selv med Oberon blokkene. Selv vurderer jeg å selge Parasound settet, ikke fordi det ikke er bra, men fordi jeg er 99% sikker på at jeg kan oppnå tilnermet samme lyd med en grei pre-amp og min andre og billigere effekt forsterker.
     

    partyboynr1

    Fersking
    Ble medlem
    28.10.2006
    Innlegg
    2
    Antall liker
    0
    Hei, og takk for svar.
    Her er utstyret i min lille hjemmekino:
    Plasma: Pioneer 507XA
    Forsterker: Pioneer VSX AX2AS
    2 stk Midgard Oberon 6.1
    Dvd spiller: Pioneer DV 696AV,
    CD spiller: Cambridge Azur 640C
    PS3
    Front: Focal Electra 1027 BE
    Senter: Focal Electra CC1000 Be
    Sub: XTZ 10.16

    Ser du har vektlagt mye på stereodelen, men er egentlig ikke så veldig misfornøyd der. (selv om jeg helt klart har mye å hente) Virker nesten som om bassen/mellomtonen er mye mer med der enn ved film titting. Og det er vell der jeg har lyst å få frem mer trøkk. Derfor jeg vurderer Parasound, og mest A21...

    Men har mer å mer lyst på P3 også, mye pga å få kjøre på balanserte innganger. Så kan godt hende en sånn vil bli kjøpt om ikke lenge ;)
    Har Parasound cd spillere?? Har ikke sett dem jeg, men kan godt hende jeg er noe blind også da..
     

    GIzO

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.01.2006
    Innlegg
    140
    Antall liker
    72
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    6
    partyboynr1 skrev:
    Virker nesten som om bassen/mellomtonen er mye mer med der enn ved film titting. Og det er vell der jeg har lyst å få frem mer trøkk. Derfor jeg vurderer Parasound, og mest A21...
    Min mening en av de svakeste sidene til Halo serien....
     

    Ivaols

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2004
    Innlegg
    1.190
    Antall liker
    507
    Sted
    Flekkerøy
    partyboynr1 skrev:
    Ser du har vektlagt mye på stereodelen, men er egentlig ikke så veldig misfornøyd der. (selv om jeg helt klart har mye å hente) Virker nesten som om bassen/mellomtonen er mye mer med der enn ved film titting. Og det er vell der jeg har lyst å få frem mer trøkk. Derfor jeg vurderer Parasound, og mest A21...
    Har du trøkk nok til musikk, men mangler trøkk til film mener jeg det er receiveren du bør bytte, ikke effektene. Yamaha trøkker sykt til film!!!
     

    6bm8

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2005
    Innlegg
    2.020
    Antall liker
    619
    Sted
    Gressvik/Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    atonal skrev:
    Hei, er det noen i Østfold som selger Parasound?
    Noen som kjenner til omdømmet til Halo A52?
    Kråkerøy Elektriske (Fredrikstad) gjør det. Er et el instalasjons firma og tar inn bare på bestilling (desverre) Men bra priser og pakkeløsninger.


    www.krel.no

    Mvh......mj
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Noen som har testet Parasound med Martin Logan?

    Har en Nc2250 og kommer 99% sikkert til og bytte til ML Source, men er redd for at jeg må finne meg ny effekt.
     

    spoonfeedme

    Medlem
    Ble medlem
    11.02.2005
    Innlegg
    5
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har Dali Euphonia MS5 og lurer på om det er helt tullete med en Parasound NC2250 inntil jeg har råd til noe bedre?
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    Jeg har kigget på en Parasound Model 7100 Surround Controller, og noterer mig at den ikke leveres med HDMI indgange.

    Er der nogen der kan svare på, om det er noget Parasound har planer om at introducere og om det eventuelt vil kunne eftermonteres bag den expansion port som findes på forstærkeren?
     
    T

    timc

    Gjest
    Må vel melde meg inn her.

    Har anskaffet en Zpre2 til dataen. Brukes sammen med Crown XTi-1000 og Klipsch RF-62.


    Spoon: NC 2250 vil fungere fint som en mellomløsning, men den mangler en god del i forhold til å få fullt utbytte av MS5.


    -Timc
     

    Stereofix

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.07.2005
    Innlegg
    626
    Antall liker
    550
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    1
    Melder meg inn i Parasound gjengen, har kjøpt en HCA 1200 II, den sparker rompe! ;D
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Hei, Har nylig kjøpt en A-21(har ikke fått den ennå) lurte bare på om noen her har hørt den sammen med Audio Physics HT? Har selv Virgo V så jeg er veldig spent på hvordan det lyder sammen.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Titleist skrev:
    nope, men ut i fra generelle tester og ulike lytteseanser er jeg overbevist om at det vil fungere bra med virgo 5. frodig og potent forsterker, på nøytrale og clean'e høyttalere. a21 fortjener en god pre amp som ikke har samme klangkarakter.
    Allerede etter én liten lytteseanse kan jeg fastslå at A-21 er litt (for) myk i mitt anlegg. Enten må jeg bytte cd, for eller finne en annen forsterker. Den er mye bedre enn min gamle Ec 120 over hele skalaen. så jeg kan godt tenke meg å beholde den. Har funnet ut at Virgo V ikke er så skarp som rykte til AP skulle tilsi. Hvis jeg skal gjøre noe blir det kanskje å bytte ut for'en, men med hva? Budsjettet begynner å bli litt begrenset. Bruktverdien til 4,7 er ca 7k. Noen forslag?

    Edit: Skrudde gain på fullt, det hjalp. men fortsatt en tanke myk, men til å leve med. Fikk forslag om en e.one pre3 Bel Canto (OHC) Noen som har hørt den?

    Edit2: Koblet forsterkeren bort fra parketten med noen Taoc-føtter. Det hjalp ytterligere. Alt ble litt slankere og litt mer rasp i gitarene. Nå begynner det å komme seg.
     

    Morty

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    529
    Antall liker
    88
    Torget vurderinger
    7
    oyvjorge skrev:
    Titleist skrev:
    nope, men ut i fra generelle tester og ulike lytteseanser er jeg overbevist om at det vil fungere bra med virgo 5. frodig og potent forsterker, på nøytrale og clean'e høyttalere. a21 fortjener en god pre amp som ikke har samme klangkarakter.
    Allerede etter én liten lytteseanse kan jeg fastslå at A-21 er litt (for) myk i mitt anlegg. Enten må jeg bytte cd, for eller finne en annen forsterker. Den er mye bedre enn min gamle Ec 120 over hele skalaen. så jeg kan godt tenke meg å beholde den. Har funnet ut at Virgo V ikke er så skarp som rykte til AP skulle tilsi. Hvis jeg skal gjøre noe blir det kanskje å bytte ut for'en, men med hva? Budsjettet begynner å bli litt begrenset. Bruktverdien til 4,7 er ca 7k. Noen forslag?

    Edit: Skrudde gain på fullt, det hjalp. men fortsatt en tanke myk, men til å leve med. Fikk forslag om en e.one pre3 Bel Canto (OHC) Noen som har hørt den?

    Edit2: Koblet forsterkeren bort fra parketten med noen Taoc-føtter. Det hjalp ytterligere. Alt ble litt slankere og litt mer rasp i gitarene. Nå begynner det å komme seg.
    Du burde prøve en JC 2
    Utrolig transperent, flott dybde - rom- (helt 3D). Mikrodetaljer på referanse nivå. Ikke skarp, ikke mørk, ikke lys - bare veldig naturlig. Eneste jeg savner er litt mer punch i den nederste "seksjon". (30 m2 lytterom)
    Morty
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Morty skrev:
    oyvjorge skrev:
    Titleist skrev:
    nope, men ut i fra generelle tester og ulike lytteseanser er jeg overbevist om at det vil fungere bra med virgo 5. frodig og potent forsterker, på nøytrale og clean'e høyttalere. a21 fortjener en god pre amp som ikke har samme klangkarakter.
    Allerede etter én liten lytteseanse kan jeg fastslå at A-21 er litt (for) myk i mitt anlegg. Enten må jeg bytte cd, for eller finne en annen forsterker. Den er mye bedre enn min gamle Ec 120 over hele skalaen. så jeg kan godt tenke meg å beholde den. Har funnet ut at Virgo V ikke er så skarp som rykte til AP skulle tilsi. Hvis jeg skal gjøre noe blir det kanskje å bytte ut for'en, men med hva? Budsjettet begynner å bli litt begrenset. Bruktverdien til 4,7 er ca 7k. Noen forslag?

    Edit: Skrudde gain på fullt, det hjalp. men fortsatt en tanke myk, men til å leve med. Fikk forslag om en e.one pre3 Bel Canto (OHC) Noen som har hørt den?

    Edit2: Koblet forsterkeren bort fra parketten med noen Taoc-føtter. Det hjalp ytterligere. Alt ble litt slankere og litt mer rasp i gitarene. Nå begynner det å komme seg.
    Du burde prøve en JC 2
    Utrolig transperent, flott dybde - rom- (helt 3D). Mikrodetaljer på referanse nivå. Ikke skarp, ikke mørk, ikke lys - bare veldig naturlig. Eneste jeg savner er litt mer punch i den nederste "seksjon". (30 m2 lytterom)
    Morty

    Nå har jeg byttet ut EC 4,7 til en Copland for' og den strammet opp lydbildet, særlig bassen og er mer detaljert i hele spekteret.Den går ikke så dypt som 4,7 gjorde, men det førte til at mitt bassproblem ble mindre. Dette er bra! dette kan jeg gå for lenge, allikevel skal jeg bytte HT hvis jeg får solgt. Det går veldig tregt, så hvis det ikke skjer noe i løpet av påsken. gir jeg opp.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    566
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Titleist skrev:
    alt handler om pris :)

    tror dine høyttalere er temmelig ettertraktet, men bruktmarkedet er preget av - 50% mentalitet. ergo, 30-35K er markedspris om dagen :)
    Det kan sikkert stemme, tror dette ender rned med at jeg beholder dem. :eek: men det er ikke noe problem for meg, heller for en stakkar som gjerne skulle oppgradert sine gamle ;)
     

    Per S.

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    18
    Antall liker
    0
    Hei.

    Har noen av dere Parasoundvenner en formening om hvordan et oppsett med 2 x A23 som kjøres i biamp vil fungere i forhold til 1 x A21, evt 1 x NC2250. Forforsterker er NC2100. Høyttalerne er Swans F2.2F


    Mvh
    Per S
     

    hroekk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.02.2008
    Innlegg
    213
    Antall liker
    12
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    3
    Hei, hadde A23 ei stund og må si at den spillte meget bra. Tror nok bi-amp vil fungere bra jeg. Brokobling derimot er ikke å anbefale på Swans F2.2F da dette er 4 ohms høyttalere etter det jeg forstår. Ved brokobling av A23 bør/må høyttalerne være 8 ohm (eller mere).

    Hva som er best i forhold A21 vs A23 er vanskelig å si. Kommer nok lit an på høyttalerne også vil jeg tro.
     

    Per S.

    Medlem
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    18
    Antall liker
    0
    Ser ut som A23 har samme strømkapasitet som NC2250, 45A pr kanal. Sammen med høyere dempefaktor på A23 vil det da tilsi at ett oppsett med A23 i biamp har bedre kontroll på høyttaleren enn 2250?

    På den andre siden mister man kanskje noen db maks lydtrykk med den reduserte toppeffekten?

    Mvh
    Per S.
     

    ampman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.10.2007
    Innlegg
    54
    Antall liker
    0
    halo parasound venner,har bestilt meg en parasound nc 2125 efekt,tror dere den vil gi liv i mine dynaudio 140,har nc 2100 fra før,lytterom på ca12-13 kv,skulle gjerne hatt noe kraftigere men begrenset med kr,takker for alle svar
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.649
    Antall liker
    32.612
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    ampman skrev:
    halo parasound venner,har bestilt meg en parasound nc 2125 efekt,tror dere den vil gi liv i mine dynaudio 140,har nc 2100 fra før,lytterom på ca12-13 kv,skulle gjerne hatt noe kraftigere men begrenset med kr,takker for alle svar
    Vil tro det skulle gå bra ;)
     

    Bowerman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.12.2009
    Innlegg
    98
    Antall liker
    0
    Får vel legge inn et innlegg her mtp tidligere eierskap av JC1. Kanon bra blokker, brukte de på B&W 803D og Audiovector Si6 Avantgarde Arrete SE.
     

    geirf2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    443
    Antall liker
    96
    Sted
    Nes Romerike
    Var tidligere eier av P3 Pre, men solgte den til en kompis. Var innom en tur og vi spilte relativt friskt. Jeg skulle skru ned volumet på volumknappen, men da økte den raskt i volum i stedet. Jeg fikk helt noia og fikk trykket på av knappen, puh. Den hadde visstnok vært slik en stund, men kompis hadde blitt vant til å bruke bare fjernkontrollen hvorfra det funket helt fint. Kan ikke leve med sånt så jeg tok litt ansvar og har nå fått levert den til NCMS. Ser en liten ulempe i slik logikk bak en volumkontroll. Får håpe de kan reparere det til en grei pris.
     

    geirf2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.01.2004
    Innlegg
    443
    Antall liker
    96
    Sted
    Nes Romerike
    P3 reparert. De har byttet en modul i forb med Volumet. Ferdig på fredag 12.feb så det gikk 2,5 uke. Synes det er akseptabelt og til en pris av 900,-inkl mva. Hyggelige folk på NCMS.
     

    Hornman

    Medlem
    Ble medlem
    17.12.2009
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Jeg får blåse litt liv her og melde meg inn i vennetråden. Har nå A23 på Klipsch RC7 i mono, A21 på RF 7 Classic og P7 som pre og integrert med prosessoringang. Meget fornøyd. Halo og Klipsch er match made in heaven.
     

    trym

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2005
    Innlegg
    189
    Antall liker
    3
    Må også melde meg inn her.
    Har nå 2 stk Halo A21, og hadde også tidligere C2.
    Synes Parasound gjør en bra jobb og ganske fornøyd med de ;)
     

    R.Y

    Medlem
    Ble medlem
    11.07.2009
    Innlegg
    24
    Antall liker
    6
    Sted
    Ørland. Sør-Trøndelag
    Hei.
    Jeg har Parasound Halo JC-1 blokkene. Fabelaktige blokker som jeg tviler sterkt på at jeg kommer til og selge noen gang. Hadde P3 også før, og som er utrolig bra i forhold til prisen. Men P3 måtte vike for Accuphase C-245 pre til slutt. Men så koster også Accuphasen 5 ganger så mye. NCMS er utrolig hjelpsomme og yter etter mine erfaringer topp service.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn