Parasound On Tour!

Tirsdag 4. September får vi besøk fra den norske Parasound importøren NCMS.
Den nye Parasound JC 2 samt JC 1 og andre Parasound produkter vil finnes her!

Velkommen til Emtech på Gjøvik!

Emtech as
www.emtech.no

Vedlegg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Bransjenyheter
Mola Mola Ossetra har nå kommet til Norge og er tilgjengelig for prøvelytting

Mola Mola Ossetra har nå kommet til Norge og er tilgjengelig for prøvelytting

• 0
Ossetra er et nytt mono effektrinn fra Mola Mola som bygger på deres Trajectum teknologi, og har vært under utviking i flere år. Jeg spiller nå inn det første paret, og tar gjerne imot lyttebesøk...
Fortsett
Audiophile.no
Mission kompletterer 778 serien med 778S og 778CDT i en moderne skoesketrilogi

Mission kompletterer 778 serien med 778S og 778CDT i en moderne skoesketrilogi

• 0
Med lanseringen av den nye nettverksstreameren 778S og CD‑transporten 778CDT kompletterer Mission sin kompakte 778‑serie – en moderne «shoebox»-trilogi der 778X‑forsterkeren fortsatt står som...
Fortsett
Bransjenyheter
Introduksjon av Keele & Omholt Technologies CBT Atlantic

Introduksjon av Keele & Omholt Technologies CBT Atlantic

• 2
Da er det på tid å introdusere en ny høyttaler som er på vei fra lyd & akustikk. Den går under merkenavnet Keele & Omholt Technologies eller med forkortelsen K&O Tech. og som er et samarbeid...
Fortsett
Audiophile.no
EVIG EIES KUN EN LP: The Billy Cobham – George Duke Band. Live On Tour In Europe

EVIG EIES KUN EN LP: The Billy Cobham – George Duke Band. Live On Tour In Europe

• 0
Dette albumet er en skikkelig klassiker av flere grunner Og det er et under at jeg ikke har anskaffet det på vinyl for lengst, etter at mitt første møte med albumet var et lånt eksemplar fra min...
Fortsett
Bransjenyheter
Atoll MS 120 Test

Atoll MS 120 Test

• 1
Atoll Electronique MS120 Streaming DAC testet i the Twitteringmachines "Simply stated, Atoll has done it again with the MS120 Streaming DAC, a product I recommend without reservation for anyone...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna: Immersion machines (video review)

Sigberg Audio Saranna: Immersion machines (video review)

• 0
Ukiro music er en ny og spennende Youtuber fra Sverige som har startet sin ferd som anmelder med en veldig spennende serie kalt "Are active speakers the future?". Han har allerede rukket å anmelde...
Fortsett
Topp Bunn