D
Desillusjonert
Gjest
Jeg er overasket over hvor lite det skrives om profft utstyr. Det har virkelig skjedd mye de siste 10-15 årene og dagens PA anlegg/utstyr låter meget bra. I den billige enden av skalaen har det skjedd en revolusjon på hva man får for pengene, men det som virkelig er bra og som brukes i proff sammenheng koster som det alltid har gjort, nokså mye.
Er det noen som vet om forum der det er litt aktivitet og der det er mulig å spørre om saker og ting på et ikke-profft nivå?
Jeg har vært innom Musikkweb og Lydforum (som egentlig er det samme?) og der skjer det overhodet ingenting!
Jeg har Mackie SRM350V2 og de suser veldig mye, noe jeg ikke kan skjønne at de skal. Noen som har erfaring der?
Jeg har prøvd en del aktive høyttalere fra før og jeg har aldri opplevd dette.
Høvding, burde dere lage en egen kategori for PA?
Er det noen som vet om forum der det er litt aktivitet og der det er mulig å spørre om saker og ting på et ikke-profft nivå?
Jeg har vært innom Musikkweb og Lydforum (som egentlig er det samme?) og der skjer det overhodet ingenting!
Jeg har Mackie SRM350V2 og de suser veldig mye, noe jeg ikke kan skjønne at de skal. Noen som har erfaring der?
Jeg har prøvd en del aktive høyttalere fra før og jeg har aldri opplevd dette.
Høvding, burde dere lage en egen kategori for PA?