Påmelding til Albumstafetten 21

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    16 påmeldte til nå. Mangler plater fra Handsoer og Bent, men de har god tid enda. :)

    ....Og det er plass til MANGE FLERE!
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    God morgen !

    Jeg har (som vanlig) fått problemer.Fikk fisket opp igjen strømadapteren til den trådløse Nad-dac'en.Koblet den til anlegget,men fra usb ut i fra pc'en er det helt dødt.Eneste muligheten jeg da har igjen er å bære laptopen inn i stua og koble til anlegget via hodetelefonutgangen når jeg skal lytte til stafettplater.Håper dere kan bidra med å sende meg cd-kopi'er av de platene jeg eventuelt får tildelt.Skulle selvfølgelig ha sjekket ut dette med pc'en før jeg meldte meg på her.

    mvh. s,
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    God morgen !

    Jeg har (som vanlig) fått problemer.Fikk fisket opp igjen strømadapteren til den trådløse Nad-dac'en.Koblet den til anlegget,men fra usb ut i fra pc'en er det helt dødt.Eneste muligheten jeg da har igjen er å bære laptopen inn i stua og koble til anlegget via hodetelefonutgangen når jeg skal lytte til stafettplater.Håper dere kan bidra med å sende meg cd-kopi'er av de platene jeg eventuelt får tildelt.Skulle selvfølgelig ha sjekket ut dette med pc'en før jeg meldte meg på her.

    mvh. s,
    Det ordner seg.

    Det lar seg sikkert gjøre å koble opp laptop-en slik du beskriver, eller få i gang DAC-en igjen. Er det strømforsyningen som ikke virker? I så fall kan du jo bare kikke på den til du finner ut spenningen, om den er like- eller velselstrøm og polariteten på pluggen, og kjøpe en ny (universal) som passer på Claser'n.

    Hvis ikke, og folk eier de platene de har nominert, eller noen andre her gjør det, er det helt lovlig å sende deg en kopi.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    13 av 15 påmeldte plater (en påmeldt har ikke valgt plate enda, så det er 16 påmeldte deltakere til nå.) ligger forøvrig på Wimp også.
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    God morgen !

    Jeg har (som vanlig) fått problemer.Fikk fisket opp igjen strømadapteren til den trådløse Nad-dac'en.Koblet den til anlegget,men fra usb ut i fra pc'en er det helt dødt.Eneste muligheten jeg da har igjen er å bære laptopen inn i stua og koble til anlegget via hodetelefonutgangen når jeg skal lytte til stafettplater.Håper dere kan bidra med å sende meg cd-kopi'er av de platene jeg eventuelt får tildelt.Skulle selvfølgelig ha sjekket ut dette med pc'en før jeg meldte meg på her.

    mvh. s,
    Det ordner seg.

    Det lar seg sikkert gjøre å koble opp laptop-en slik du beskriver, eller få i gang DAC-en igjen. Er det strømforsyningen som ikke virker? I så fall kan du jo bare kikke på den til du finner ut spenningen, om den er like- eller velselstrøm og polariteten på pluggen, og kjøpe en ny (universal) som passer på Claser'n.

    Hvis ikke, og folk eier de platene de har nominert, eller noen andre her gjør det, er det helt lovlig å sende deg en kopi.
    Det er ikke noe i veien med strømforsyningen,men jeg tror det er trøbbel med lydkortet i pc'en.Takk for hjelpen så langt !

    mvh. s,
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Hvis du bruker en ekstern dac, er den "lydkortet" du bruker, så da har ikke lydkortet i PC-en noe å si. Det som kan ha skjedd er at PC-en bruker det interne lydkortet og ikke DAC-en, og da kommer det jo ikke lyd fra den. Det ser du i lyd-instillingene på PC-en i så fall. Da gpr du til kontrollpanelet, sound settings og audio devices (fra hukommelsen, så ordlyden kan være litt annerledes) og setter DAC-en din til "default device". ...Hvis det er en windowsmaskin, da.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.918
    Antall liker
    1.923
    Sted
    Sortland
    13 av 15 påmeldte plater (en påmeldt har ikke valgt plate enda, så det er 16 påmeldte deltakere til nå.) ligger forøvrig på Wimp også.
    Var gjennom biblioteket i går med nedslående resultat; for kjedelig, for langt ute eller ikke tilgjengelig på Spotify.
    Skal rekke det, fristen er mandag ikke sant?

    mvh hans
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det stemmer. 14:00. Du kommer nok på noe. :) Et band i samlingen din du synes er grusomt undervurdert som du synes folk burde få opp øynene for, en plate som har betydd ekstra mye for dine musikkpreferanser, en ny artist eller noen du kjenner... En eller annen plate som fortjener å nomineres har du sikkert. Ellers får du bare ta den siste plata du kjøpte. ;) Det MÅ jo ikke være en plate du eier selv heller, for den saks skyld.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Nå kom jeg forresten på en veldig bra nominasjon! Nesten så jeg fikk lydt til å bytte, men jeg skal prøve å holde meg og spare den til neste runde. :)
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.918
    Antall liker
    1.923
    Sted
    Sortland
    Det blir noe helt annet:

    Dette albumet lurer jeg på, og det hadde vært fint med velbegrunnede omtaler fra oppegående musikkfeinschmeckere; aka 'Albumstafetten'

    51Rq2UbUweL._SL500_AA300_.jpg


    Dan Stuart: The Deliverance of Marlowe Billings

    herved nominert.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.110
    Antall liker
    32.555
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Det blir noe helt annet:

    Dette albumet lurer jeg på, og det hadde vært fint med velbegrunnede omtaler fra oppegående musikkfeinschmeckere; aka 'Albumstafetten'

    Vis vedlegget 185510

    Dan Stuart: The Deliverance of Marlowe Billings

    herved nominert.
    Den der blir nok slakta av de fleste.....
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det er fremdeles bare å melde seg på. Ingen vits i å sitte på gjerdet og gjøre seg kostbar! Kom igjen! Du vet du har lyst! :D
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Hvor bliver det av hjemmesitterene. Meld dere på!!
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Ikke for sent å melde seg på. Litt under tre timer til jeg setter strek.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Har jeg ikke gjort det? Beklager. Skal fikse det sporenstreks!
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.110
    Antall liker
    32.555
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Hadde klar en plate her jeg også omsider, men Spotify tok visst valget for meg, ikke i deres bibliotek altså.:(
    Like greit, var litt ambivalent til påmelding denne gangen.:)
    Skal følge med dere.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Du rekker å finne en annen på 27 minutter! ;)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Har jeg meldt meg på Dazed?
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Small Faces - "Small Faces" (1966)
    Vis vedlegget 186354

    De 12 - tolv første låtene.
    Small Faces – Small Faces
    Vetkje om det "gjør noe", men den der har vel vært nominert tidligere? Hadde ikkje fozzyfar den i en runde? Begynner jo å bli vanskelig å holde oversikten, er noen hundre skiver til nå i stafetten, men mener bestemt at denne har vært med før.
    Jeg husker den ikke, men har ikke vært med siden starten. Den er med "for now". Hvis det blir protester, får heller ELK få bytte plate.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Small Faces - "Small Faces" (1966)
    Vis vedlegget 186354

    De 12 - tolv første låtene.
    Small Faces – Small Faces
    Vetkje om det "gjør noe", men den der har vel vært nominert tidligere? Hadde ikkje fozzyfar den i en runde? Begynner jo å bli vanskelig å holde oversikten, er noen hundre skiver til nå i stafetten, men mener bestemt at denne har vært med før.
    bytter ut etter et møte jeg sitter i nå
    OK. Da er det sluttstrek bortsett fra dette. Send meg plata i PM!
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Stemmer det. Jeg dro med den Small Facesplata inn i stafetten en gang for lenge siden. Du er nok for ung til og huske det Dazed.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.009
    Antall liker
    6.243
    Pjuh! Flaks! Fristen var ute. Jeg var nære på å melde meg på igjen...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn