Påmelding til albumstafetten 13

U

utgatt60135

Gjest
Dazed skrev:
10 nå. 11 hvis man regner med united59 som har meldt seg på men ikke valgt album enda. Det begynner å komme seg. :)

Håper på mange flere de neste 2-3 dagene. :D
Ja, da blir det i allefall en runde :).

Plass til mange flere, så kom igjen da!!!! Please :-*!!
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Hva med å utsette fristen til fredag, og sende en liten invitasjon på PM til de av "the usual suspects" som ikke har meldt seg på? ...Og andre aktuelle, kanskje? Lime inn PM-en i påminnelsestråden jeg startet i "Hi-Fi generelt" også, kanskje?

Hadde vært morsommere med flere deltakere. Sikkert en del skepsis etter de forrige litt slappe rundene. Sånn sett er det viktig at vi gjør denne til en höjdare! :D
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Dazed skrev:
Hva med å utsette fristen til fredag, og sende en liten invitasjon på PM til de av "the usual suspects" som ikke har meldt seg på? ...Og andre aktuelle, kanskje? Lime inn PM-en i påminnelsestråden jeg startet i "Hi-Fi generelt" også, kanskje?

Hadde vært morsommere med flere deltakere. Sikkert en del skepsis etter de forrige litt slappe rundene. Sånn sett er det viktig at vi gjør denne til en höjdare! :D
Tjah,
Er litt uenig i PM, det er på grensen til ka som oppleves som press. Det er absolutt ingen fare for at denne runden har gått "the usual suspects" hus forbi ;) Dersom folk dropper en runde har det vel sine grunner...

Eg har egentlig ikkje tid denne gangen, det er nokså hektisk på alle fronter, men det er såpass mange friske plater med til nå at eg klarte ikkje motså.
 
U

utgatt60135

Gjest
Jeg har mast med PM´er mange ganger før og føler egentlig ikke for det denne gangen. Påmeldingen har varer litt over en uke, og det burde være nok. Du har jo også laget en tråd i HiFi generelt ;). Jeg vet ærlig talt ikke hva som en grunnen til den slappe engasjementet, men de gangene jeg har prøvd på PM så gis det mange ulike årsaker til frafall så det er nok en kombinasjon av flere ting nå også.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Dere har vel rett. Alle har nok sett det, og PM-er ville ikke bare se ut som, men være, mas. Bare meg som gjerne skulle sett en 20-manns runde. *sukk*

Nåvel. Det blir vel bra likevel, tenker jeg! :D
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Y'all

Eg ser ein timeplan som ser mildt sagt beinhard ut dei kommande vekene. Så eg er veldig i tvil. Skal ein delta og risikere å levere noko søppel og evt for seint, eller skal ein vente til runde 14?
Å levere for seint er jo frowned upon, især hjå undertegnede. Men som sagt, det er ein viss fare for at det kan skje dersom eg deltar og er tidleg ute med å måtte levere.

Vad tycks?
 
U

utgatt60135

Gjest
Jeg kan alltis tilpasse datoene, Townes. F.eks slik at du kommer til slutt.
 

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Innlegg
24.101
Antall liker
32.507
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
selvsagt er det ingen ting å takke for :)
Skal noen takkes, er det vel deg?
 
U

utgatt60135

Gjest
united59 skrev:
selvsagt er det ingen ting å takke for :)
Skal noen takkes, er det vel deg?
Uten dere hadde det ikke blitt noe spennende ;). Mora er å utveksle plater mellom oss :).
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Funker for meg Townes :) kjør på meld dere på!!!!
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Det var da et jævla mas da. ;D

Ok. Herved melder jeg på min mest spilte 2010 og 2011.

 
U

utgatt60135

Gjest
Townes skrev:
Lyngen skrev:
Jeg kan alltis tilpasse datoene, Townes. F.eks slik at du kommer til slutt.
Om det er greit for den gemene hop så. Funker for meg jaffal.
Bra! Vi trenger deg i stafetten :). Vil du da senest mulig for begge plater?
 
U

utgatt60135

Gjest
Trekningen kommer sent i kveld siden jeg er på jobb i kveld. Nærmere midnatt
 
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Lyngen skrev:
Trekningen kommer sent i kveld siden jeg er på jobb i kveld. Nærmere midnatt
ser frem til den. mye bra skiver virker det som
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.925
Antall liker
8.233
Torget vurderinger
1
Endring av trådtittel etter ønske fra trådstarter.

bjornh, moderator.
 
Topp Bunn