U
utgatt60135
Gjest
Trenger du tips :ErosLoveking skrev:huff, den var vanskelig.
Trenger du tips :ErosLoveking skrev:huff, den var vanskelig.
Da har du missforstått. Alle skal finne en plate fra emnene dere har trukket, så trekkes det plater som i de forrige rundene om en stund (søndag kveld trolig).65finger skrev:er det noen som gidder å finne en 2010 plate jeg kan vurdere? morsommere med blanke ark
okidokiLyngen skrev:Da har du missforstått. Alle skal finne en plate fra emnene dere har trukket, så trekkes det plater som i de forrige rundene om en stund (søndag kveld trolig).65finger skrev:er det noen som gidder å finne en 2010 plate jeg kan vurdere? morsommere med blanke ark
Selvfølgelig får dere være medELEL6200 skrev:Glemt meg helt ut, jeg. Kan jeg få være med, Lyngen?
Lf
Da blir det Electronica valg på deg.kjetinho skrev:Hei. Eg er gjerne med om det trengs fleire folk.
Nei, har du sett! BT har jeg helt oversett :-[. Undskyld, Undskyld ....BT skrev:Jeg er med under tvil.
Ser det er genre her som jeg ikke har peiling på og noen som jeg ikke har sansen for, men der er sikkert en del av moroa.
Da trakk jeg lodd mellom Prog og Soul ....ErosLoveking skrev:rock eller prog eller soul ()
Townes skrev:Stakkar den som skal anmelde dette spetakkelet her![]()
Du får en invites fra meg på PM straks. Takk for albumet. Det blir spennende, har ikke hørt så mye på Sade men tror det er bra saker.BT skrev:Men ingen har invitert meg til spotify ennå...
Flottmikefish skrev:har du en katogori til meg Lyngen ? formen er oppadstigende.
mvh. s,
Jeg melder meg ikke på, men har likevel tatt en sniklytt til ditt forslag. Dette virker svært anstendig på meg. En liten treat for den som får den utdelt ser det ut for etter første låt. Men som du skriver virker historiene litt svakere denne gang.mikefish skrev:sveiser like greit begge valgene sammen.har også alle platene hennes og hun er min favoritt i sjangeren :
![]()
Erykah Badu - new amerykah (part two) return of the Ankh
http://open.spotify.com/album/39XeVp3ndrKuDAQBxnRpL0
mvh. s,
Så klart ....Wergeland skrev:Oj, her er jeg seint ute. Plass til meg?
Det er denZomby_Woof skrev:Regner med at den er å finne på Spotify?
Jeg fikk opp bare noen få innlegg ved søking om Odessey & Oracle overraskende nok. Men få Barclay også. Har litt lyst til å melde på den mest ukjente av dem. Begge er jo superflotte som bare det, Zombies mest vokalt, mens Barclay har begge deler men ikke så spesielt som Zombies kanskje. Aii,,, det var/er et vanskelig valg.Todd skrev:Du som har så god smak mikefish burde jo lytte mer til the ZombiesEt av de aller sterkeste 60 talls albumene imo.
Vise/folk er vel heller ikke med? Sleng den med i hatten og så kan du trekke en sjanger til med.Lyngen skrev:Så klart ....Wergeland skrev:Oj, her er jeg seint ute. Plass til meg?
Noen kategorier jeg har tenkt på:
Norsk, Pop(ulær) og Prog
Vil du velge eller skal jeg trekke?