Påmelding til albumstafett 14

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Lyngen skrev:
    mikefish skrev:
    Puh ! Da har jeg sittet oppe i hele natt og hørt i gjennom og spilt inn på minidisc nesten alle platene som er nominert.På den måten kan jeg redigere vekk reklamen og slippe å tenke på at man bare kan høre albumene fem ganger pr. uke.Det hadde jo selfølgelig vært enklere å kjøpe et premium-abb,men kontoen min sier nei til dette nå,kanskje en annen gang.Skal si at det er nominert veldig variert musikk i denne runden,så dette kan bli spennende.

mvh. s,
    Ja, det er imponerende. Men, alikevel... Premium koster en halv plate maks i måneden. Hvor mange plater kjøper du i måneden og hvor mange plater har du tilgjengelig på Spotify? ::) ::) ::) ::)
    Skal ikkje undervurdere verdien av engasjement!

jowil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2006
    Antall liker
    9
    mikefish skrev:
    Puh ! Da har jeg sittet oppe i hele natt og hørt i gjennom og spilt inn på minidisc nesten alle platene som er nominert.På den måten kan jeg redigere vekk reklamen og slippe å tenke på at man bare kan høre albumene fem ganger pr. uke.Det hadde jo selfølgelig vært enklere å kjøpe et premium-abb,men kontoen min sier nei til dette nå,kanskje en annen gang.Skal si at det er nominert veldig variert musikk i denne runden,så dette kan bli spennende.

mvh. s,
    Det er jo aldeles glitrende! Suveren idè!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    jeg bruker spoty unlimited koster 50 spenn i mnden

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Det er en haug av folk som har vært med før som ikke melder seg på. De aller fleste av en eller annen selvhøytidlig grunn. Motbevis dette ved å melde dere på (dere vet hvem)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Bli med på stafett 14! 65fingers siste! kom igjen!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Jegmå sannsynligvis TREKKE meg fra denne stafetten. Noen som kan overta?

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Eg kan ta over! Trekning i morgon, som planlagt.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Jo,Lyngen har rett.Spotify koster bare en brøkdel av hva jeg bruker på på plater i måneden.Problemet er denne pc'en her.Får bare lyd ut gjennom hodetelefon-utgangen(før virket det med usb til dac).Da går lyden med en jallakabel til forsterkeren,og det kommer en guffen brummelyd når volumet skrus opp.Men når pc'en er fikset saster jeg på spotify.Nå er det så ille at det er reklameavbrudd nesten mellom hver låt på gratistjensten.

mvh. s,

OAlex

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2006
    Antall liker
    1.485
    Sted
    Trondheim
    Jeg må melde avbud fra deltagelse denne gang. Etter å ha sjekka biblioteket har jeg kontroll over kun tre av de nominerte albumene. Så uten Spotify blir det vanskelig.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    OAlex skrev:
    Jeg må melde avbud fra deltagelse denne gang. Etter å ha sjekka biblioteket har jeg kontroll over kun tre av de nominerte albumene. Så uten Spotify blir det vanskelig.
    Rolig nå far, vi får se om vi finner en løsning

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.646
    65finger skrev:
    Om du lover at det ikke blir din siste skal jeg love å levere de to jeg skylder dere.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    Om du lover at det ikke blir din siste skal jeg love å levere de to jeg skylder dere.
    Hvis det blir en utvikling av konseptet og en økning av antall deltakere så er det muligheter

OAlex

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2006
    Antall liker
    1.485
    Sted
    Trondheim
    65finger skrev:
    OAlex skrev:
    Rolig nå far, vi får se om vi finner en løsning
    Hehe, jeg vil bare unngå at det oppstår kaos og misnøye hvis jeg ikke får gjort min anmeldelsesplikt :)

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    37.910
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Da satser jeg på at jeg også greier mine forpliktelser og melder meg på Stafetten.

Selv om oktober blir årets travleste måned. Kan bli noe ipod-lytting og levering før frist, og jeg trenger isåfall at StafettSjefen gir meg full skjerming 21-26.oktober.

Denne skiva:
    Mariachi El Bronx - Mariachi El Bronx (II)

http://open.spotify.com/album/4t1n4b4j7ewHqddO0kfC5R

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Siste sjanse!
    Påmeldte og deira album er på veg inn i Albustafettcomputeren!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn