På besøk hos ....gjett da vel :-)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.970
    Antall liker
    10.453
    Sted
    Skien
    Hei Eik
    Gratulerer med noen flotte høytallere, har aldri hørt disse vakre høytallerene så jeg plinger på neste gang det blir en tur mot de kanter :)
    Mvh: Espen
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Takk for, Espen.

    Bare å plinge på når du har anledning.

    Mvh
    Eivind
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Kalle Klovn skrev:
    Takk til både Eik og Grumpy for gode svar på mitt spørsmål! Jeg har ikke "gitt opp" Forsman - bare så det er sagt. Jeg skal definitivt sjekke dem ut mer!

    Siden sist har jeg også lest KV sin test i Fidelity, og han peker faktisk litt på det samme som jeg kommenterte (litt dempet grunntone område). Det er mulig at vi faktisk bare snakker om at vi med "bokshøyttalere" venner oss til litt "sminking" av lyden ved at kasseresonanser bidrar til mer volum i dette frekvensområdet.
    Fint du fortsatt er interessert i Forsman.
    Her er det ingen sminking, men et ærlig forsøk på å få ut det som er på platerillene.
    I tillegg så er de nok litt ekstra slanke i mellomtonen før de er innspilt.
     
    M

    musicus

    Gjest
    Overvar som hastigst en demo av Forsman VSS5 (?) idag, og det hele løftet seg ikke helt før VTL monoblokkene (450?) ble koblet inn, man så (bokstavelig talt) ståpelsen på flere rundt seg, absolutt noe man kunne levd med hjemme, rett og slett nydelig :D ;D ...

    mvh
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Så flott at du likte de.. :)
    Forsman og VTL er en veldig god match. Detaljene kommer virkelig frem med den kombinasjonen, og med meget bra dynamik.

    Var det hos Hi-fi Consult ? Det er vel den første forhandleren utenfor Norge som har tatt den inn.
     
    M

    musicus

    Gjest
    EiK skrev:
    Så flott at du likte de.. :)
    Forsman og VTL er en veldig god match. Detaljene kommer virkelig frem med den kombinasjonen, og med meget bra dynamik.

    Var det hos Hi-fi Consult ? Det er vel den første forhandleren utenfor Norge som har tatt den inn.
    Det var koblet opp med Pass 60.5 først, også det bra, men magien kom først når de koblet om til VTL blokkene på request fra undertegnede, og ja, det var hos HiFi Consult, de er helsolgt på disse høyttalerene... :)

    Du kan følge seanse her:
    http://www.euphonia-audioforum.se/forums/index.php?showtopic=8906

    mvh
     

    EHED

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.03.2010
    Innlegg
    1.256
    Antall liker
    258
    Sted
    Nordby
    Torget vurderinger
    3
    Heisann og takk for en hyggelig kveld :)

    Synes jeg må skrive litt om dette flotte anlegget:

    Ble litt skremt da du satt på Supertramp plata og ting låt forholdsvis hardt og skrikete. Har egentlig akkurat oppdaget Supertramp(i litt mer funky utgave med godlyd), og lurte på om cd'en jeg hadde med skulle låte sånn, men heldigvis var det 70-talls innspillingen som var litt spesiell for meg. Jeg trodde alvorlig talt at det var noe feil med anlegget.

    Vi fikk jo spilt en del låter og det viste seg at anlegget håndterer det meste av musikk. Fra klassisk til funk ble testet. Bass-systemet henger veldig godt med og Helmholtzene gjør en god jobb selv om Svanåen ikke er målt enda. Selv med ganske lavt under taket og uten teppe synes jeg akustikk-tiltakene fungerte meget bra og det var en ro og kontroll i lydbildet som mange high-end anlegg mangler. Det er faktisk en av de første anleggene i høy prisklasse jeg har hørt hvor det er kontroll på rommet også :)

    Ingen småtass den VTLen du har stående, og det er vel en av de første rør-forsterkerne jeg har hørt som har skikkelig kontroll på hele høyttaleren - deilig.

    Hvis jeg skal pirke litt, så er jeg veldig ekstrem på pinpointing og holografi og kunne tenke meg litt skarpere konturer og plassering, men her får rommet være med å ta litt av skylda.
    Enda litt mer snert i skarptromma ville passet mine preferanser, men det er mer smak og behag.

    Takk for en hyggelig kveld og en god lytteopplevelse og du er som sagt velkommen til en prøvelytt hos meg også!
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Takker også for lytten i går.

    Må si jeg ble imponert av både av utstyrsparken og lyden i dette oppsettet.

    Synes Morten er veldig streng når han pirker på pinpointing og holografi her, for for min del var dette veldig nære mye av det jeg opplever hjemme.

    Kontrollert bass med freske fraspark og med et lydbilde med myriader av detaljer, i et i utgangspunktet vanskelig rom - godt jobba

    Selv om utstyret er av SOTA har nok akustikktiltakene også litt av æren av godlyden

    Begynner virkelig å få troen på denna OAS gjengen ;D De har vikelig skjønt hva som må til.

    Har besøkt Roald, KW og nå EiK - flere som har lyst til å vise fram utstyret sitt ? (stereoen altså)

    Mvh-
    Tor
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Da får jeg takke så mye for hyggelig besøk og flotte tilbakemeldinger.

    Alltid trivelig å treffe andre med samme interesse :).

    Det med pinpoint og konturer som du nevner Morten, har nok noe med høyttalerprinsippet å gjøre. Dipoler og magnestatelementer har nok ikke så mye av i forhold til f.eks.Montana jeg hørte hos R.E.S.

    En annen ting man diskutere i hvilken grad det er pinpoint på live musikk.
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Takk for det DoMentor.

    Jeg så du var interessert i Forsman i en annen tråd. Liker du dipoler, så er de et veldig godt alternativ. Med magnestat-elementer i diskant og mellomtone, så får de også den oppløste og vektløse lyden som elektrostater har. I tillegg til en sømløs overgang til de glimrende dipolbassene fra Seas. På denne siste serien fra Forsman har de brukt mye ressurer på å eliminere problemene med dipol-prinsipet. Og jeg synes de har lykkes veldig bra.
    Nå i sommer har jeg jobbet litt med plassering og demping i taket, og resultatet har blitt bedre fokus og en veldig luftig og fri i det øvre frekvensområdet. Dette området overrasket meg mest med denne høyttaleren. Jeg hadde jo Piega som med sitt koaksiale båndelement var meget bra i dette området. Men Forsman hadde bedre dynamik og kropp, og var totalt sett å foretrekke.
    Ellers så er det i bassen jeg synes den har sine klare foretrinn i forhold til andre ht. Her har de samarbeidet godt med Seas som har laget elementer med den optimale Q-verdi for høyttalere uten kasse. Dette gir en svært presis og høyoppløst bassgjengivelse. En kamerat av meg som har spilt trommer og orgel i en mannsalder, sa det var de første høyttaleren han hatt hørt som kunne skille og høre at det var to bassintrumenter på opptaket. Alle andre ht han har hørt så virket det som det var et instrument.
    Hvis du er i Oslo-området, så er det bare å komme en tur hvis du er interessert i en lytt.
     

    Music4all

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.04.2009
    Innlegg
    1.329
    Antall liker
    7
    EiK skrev:
    Takk for det DoMentor.

    Jeg så du var interessert i Forsman i en annen tråd. Liker du dipoler, så er de et veldig godt alternativ. Med magnestat-elementer i diskant og mellomtone, så får de også den oppløste og vektløse lyden som elektrostater har. I tillegg til en sømløs overgang til de glimrende dipolbassene fra Seas. På denne siste serien fra Forsman har de brukt mye ressurer på å eliminere problemene med dipol-prinsipet. Og jeg synes de har lykkes veldig bra.
    Nå i sommer har jeg jobbet litt med plassering og demping i taket, og resultatet har blitt bedre fokus og en veldig luftig og fri i det øvre frekvensområdet. Dette området overrasket meg mest med denne høyttaleren. Jeg hadde jo Piega som med sitt koaksiale båndelement var meget bra i dette området. Men Forsman hadde bedre dynamik og kropp, og var totalt sett å foretrekke.
    Ellers så er det i bassen jeg synes den har sine klare foretrinn i forhold til andre ht. Her har de samarbeidet godt med Seas som har laget elementer med den optimale Q-verdi for høyttalere uten kasse. Dette gir en svært presis og høyoppløst bassgjengivelse. En kamerat av meg som har spilt trommer og orgel i en mannsalder, sa det var de første høyttaleren han hatt hørt som kunne skille og høre at det var to bassintrumenter på opptaket. Alle andre ht han har hørt så virket det som det var et instrument.
    Hvis du er i Oslo-området, så er det bare å komme en tur hvis du er interessert i en lytt.
    Bare hyggelig det vettu, er det gjennomført så er det gjennomført vettu :) Har du, eller kjenner du noen som har testa Forsman med Krell, da ? :) Odd Arve hos AudioRoyal hadde et par kobla opp med et Krelloppsett han fikk i innbytte, og det funka visst veldig bra det ;)

    Hjertelig takk for invitt, jeg vurderer å dra på Hortenmesssa i år, så kanskje jeg får tid til å svinge innom da hvis det passer :)

    Mvh :)
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Desverre ikke hørt dem med Krell.

    Har hørt med 4 forskjellige forsterkere, og det er vel ikke en høyttaler jeg hørt som skiller mer på bassgjenngivelsen enn Forsman. Man hørte virkelig signaturen til forsterkeren i dette området. Etter det jeg har hørt av Krell, så har de en veldig god kontroll i de nederste frekvensene og følgelig så tror jeg ikke det er noe problem med Krell.
    En kamerat av meg (som tidligere forhandlet Forsman) hørte VSS5 som prototyp sammen med en NAD-receiver som ble benyttet i utviklingen. NAD'en drev de store VSS5 og det spilte overraskende bra selv med den billige receiveren, så de er ikke så vanskelige.

    Du får ta kontakt hvis du får mulighet i forbindelse med messen. Jeg tar også en tur nedover.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.446
    Antall liker
    2.630
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Hei hå!

    Takker for sosialt samvær, både hos deg, og hos Darth Blingmaster. Gjestfrihet er en egenskap dere begge kan :)

    Som lovet, her er noen bilder fra visitten...













    Selveste Darth Blingmaster, reflektert i et stk VTL poweramp




    mvh Kai
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    I smile kaap. Jeg kjenner ingen andre enn deg som er i stand til å formidle kreativ kunst i to kanaler på den måten du gjør. Detaljrikt og spennende ...og kanskje jækli bra til og med! Tre av de kunne like gjerne vært printa i høyglans poster i ramme og spikra opp på EiK-epanelen.
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Takker for besøket, Kai

    Fantastiske flotte bilder, ren og skjær kunst. Du finner vinkler som selv blingmesteren ikke ser :)
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Det har kommet meg for øret at det kan være på vei opptil flere bokser den bratte trappen ned til min hifihule allerede i helgen ;D.

    Kanskje kommer blingmaster Grumpy en tur innom med sine skråvinkler. Betinget da selvfølgelig av at han får start på dieselbrenneren og kommer seg helberget ned fra Alundammen.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du fremstår litt gutteaktig og forventningsfull nå EiK ::)

    Bling melder ankomst om menyen stemmer.
    - Egentlig gir jeg blanke i serveringen sålenge ryktebørsen taler sant.

    Jeg innbiller meg at du blir den første i norden som får én eller flere slike eske(r)...?

     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg banner og sverter. Har glemt stativet til kameraet og vet at jeg skal ned i down under deep basement hos EiK.
    Dette blir vrient! -Et skummelt og mørkt sted hvor lysskye menn trener. Trener ører og løfter esker ...puuuh.
    Ja, apropos eske(r), så er det akkurat det Eik skal trene på, men først en liten sittepause. Det må til, ikke sant EiK?




    Dr. Plattenspieler leverer personlig og sørger for oppfølging hele veien frem til esker er tømt og
    til EiK roterer rundt sin egen akse i 33 1/3dels happy lystgasshastighet hvor betalingskort og
    transaksjoner allerede er fortrengt til kun å eksistere som uvesentlig sort skrift på et stykke
    digital kontoutskrift:




    KW og Nusse dukker opp. Så hyggelig! -Kanskje ikke helt tilfeldig?
    Som nære naboer av EiK, hadde nok lukten av stereo-papp fulgt vinddragene langs Bærumsåsene.
    -KW og Nusse har begge lang erfaring i å snuse opp hvor ting skjer.



    so far, so.....good.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Se her ja, her kommer det nok mange flotte bilder etterhvert.
    Gleder meg, selv om jeg var tilstede, til atter en fin presentasjon............det er jeg sikker på.
    Mvh.KW
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.446
    Antall liker
    2.630
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Kjører en mental trommevirvel mens blingmaster laster opp bilder :)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.822
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Gleder meg til en tur opp i øverste klasse igjen ;)
    Her får vi følge med ;D

    gismo
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    EiK skrev:
    Da får jeg takke så mye for hyggelig besøk og flotte tilbakemeldinger.

    Alltid trivelig å treffe andre med samme interesse :).

    Det med pinpoint og konturer som du nevner Morten, har nok noe med høyttalerprinsippet å gjøre. Dipoler og magnestatelementer har nok ikke så mye av i forhold til f.eks.Montana jeg hørte hos R.E.S.

    En annen ting man diskutere i hvilken grad det er pinpoint på live musikk.

    Dette har du helt rett i, EIK. Pinpointing på den måten noen etterstreber foran anlegget , finnes ikke live på samme måten. Dermed kan man jo si det er en distraksjon.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Noen har fått med seg at topphylla til EiK er tom.
    En sjablong antyder konturen "av noe" og forenkler starten:




    ....men vi må også sniktitte litt i pappen til EiK:





    "Arbeidsgruppa" er i gang. Noen jobber med hender, andre verbalt. Det skal vise seg etterhvert at Blingmaster
    lager en felle som ingen andre enn Bling selv kan løse.


     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror ikke du skal ha såååå store forhåpninger til billedkvaliteten KW. -Den blir nok så som så .
    Arbeidsforholdene i "mørkerommet" til EiK, uten stativ og uten blits, stiller store krav til....



    Om vi kan blåse i billedkvaliteten, har jeg ihvertfall noen situasjonsbilder som dokumenterer både
    prosessen og at vi hadde en fin kveld som ble avsluttet med riiiimelig tilfredsstillende lyd, før vi
    gav oss ved midnattstider.

    Vi er nå på et punkt hvor vi monterer denne platespilleren for første gang i skandinavia.
    EiK er lommelyktholder, mens stasjonsmester'n lirker på plass drivverket. Det synes som om at
    grunnmuren er i ferd med å skli på plass. Nusse og KW har kaffepause i bakgrunn og tjuvstarter
    på kaka til EiK. -Got you KW!


     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.965
    Antall liker
    6.048
    Torget vurderinger
    32
    Har Unto kommet i 40-årskrisa? Synes han begynner å bli langhåra. Kanskje han sparer til hestehale ;D

    Roy
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    R.E.S. skrev:
    Har Unto kommet i 40-årskrisa? Synes han begynner å bli langhåra. Kanskje han sparer til hestehale ;D

    Roy
    Langt hår hører 60-årskrisa til det.............for de som fortsatt har hår i den gruppa.........
    for de andre er det bare å finne på noe annet.

    Mvh.KW
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.900
    Antall liker
    13.156
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    interessant med magnetisk fremdriftssystem da.
    diskuterte det endel med Häggmark, da han designet Airtangent spilleren, men det ble lagt på is
    moro at noen driftige tyskere har realisert det i et kommersielt tilgjengelig produkt
    mvh
    Leif
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Fascinerende teknik det ja, jeg var ikke klar over at det fantes en gang jeg før jeg så denne.
    Grumpy har vel også det på sin, men den har jeg ikke bivånet enda.
    Nå følger ikke jeg særlig med på den fronten heller da, men lekre komponenter er det utvilsomt.

    Mvh.KW
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    impulse skrev:
    EiK skrev:
    Da får jeg takke så mye for hyggelig besøk og flotte tilbakemeldinger.

    Alltid trivelig å treffe andre med samme interesse :).

    Det med pinpoint og konturer som du nevner Morten, har nok noe med høyttalerprinsippet å gjøre. Dipoler og magnestatelementer har nok ikke så mye av i forhold til f.eks.Montana jeg hørte hos R.E.S.

    En annen ting man diskutere i hvilken grad det er pinpoint på live musikk.

    Dette har du helt rett i, EIK. Pinpointing på den måten noen etterstreber foran anlegget , finnes ikke live på samme måten. Dermed kan man jo si det er en distraksjon.
    Hvor mange prosent av skivene våre er liveinnspillinger da?
    Noe som kanskje kan variere fra person til person ;)

    Mvh.KW
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Det har vel ikke så mye med liveinnspillinger å gjøre. Poenget er at ting ikke låter så pinpoint i virkeligheten som det ofte gjør og etterstrebes i HiFi-sammenheng.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Pinpoint eller ei?
    EiK har ihvertfall et (lengsels)fullt pinpoint på sandwitchkonstruksjonen mellom eskene. -Og dette er
    i høyeste grad så LIVE som det er mulig å komme, mener nå ihvertfall Grumpy i overført betydning.

    Ting nærmer seg nøyaktig og sakte mens Nusse og Grumpy stikker opp i etasjen over. - Vårt oppdrag er
    nemlig å leke oss med montering av den nye tonearmen som skal på Trans Rotoren etterhvert.
    Tonearm, pickup og "hammer" bæres opp skråtrappa med sjælvende hender. Det ryktes også om at Nusse
    også har kjøpt en ny arm til sin spiller ::)

     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.900
    Antall liker
    13.156
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    ss og pinpoint er ikke momenter hentet fra live, men typisk oppkonstruert hifi nutcase fenomener
    if it ain´t got that swing, it don´t mean a thing
    fuck pinpoint ;D
    mvh
    Leif
     

    EHED

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.03.2010
    Innlegg
    1.256
    Antall liker
    258
    Sted
    Nordby
    Torget vurderinger
    3
    enig når det gjelder pinpoint og forsterket live musikk.
    da er det jo høyttalere på hver side som gjengir musikken og alt er satt opp for å låte overalt.
    ikke når det gjelder "ekte" live musikk med f.eks. storband, trioer i intime miljøer og større orkestre som ikke er micket.
    ikke problemer med å plukke ut hvor trombone, trompet og trommelyd kommer fra :)
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Jeg foreslår at denne "pinpoint" debatten taes i egen tråd (det finnes vel en/flere allerede, mener jeg å huske)
    Jeg hadde ikke tenkt å dra den videre her i tråden for jeg ser at det fort kan ødelegge en ellers fin tråd.
    Impulse kan ta det med en av sine kollegaer i "bladet", navnet får han om han ønsker av meg på PM.........send meg PM i så fall ;)
    Jeg velger å stoppe denne diskusjonen for min del her og nå, bare å avslutte med at det funker uten og det funker med, jeg har mindre tydelig pinpoint nå enn tidligere...............smak og behag..........ikke alle lytter aktivt rundt omkring i rommet ;)

    Venter heller på flere bilder fra Grumpy, for jeg vet at han har mange :D

    Lekre snurredupper er det utvilsomt og 4 eiere av de (TR) svirret rundt meg den kvelden, men de oppførte seg pent mot meg vil jeg si, Grumpy og Unto var vel for opptatte med rigging/fotografering.


    Oppfordrer derfor andre til det samme, eller om ikke annet ikke la det skli helt ut.

    Mvh.KW
     

    EHED

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.03.2010
    Innlegg
    1.256
    Antall liker
    258
    Sted
    Nordby
    Torget vurderinger
    3
    Ser ihvertfall ut som om man må be om en ny audiens snart igjen?

    Dette ser jo unektelig lekkert ut så langt og jeg vil gjerne lære litt mer om platespillere og dennes betydning for lyden.

    Venter spent på flere bilder jeg og :)
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.415
    Antall liker
    4.016
    Torget vurderinger
    10
    Gratulerer Eik!
    Dette blir saker, spennende så det holder, kommer inntrykk etterhvert regner jeg med.
    Kanon bilder.

    Mvh.
    SAL
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.892
    R.E.S. skrev:
    Har Unto kommet i 40-årskrisa? Synes han begynner å bli langhåra. Kanskje han sparer til hestehale ;D

    Roy
    Døøøhhhh...er`e no gærnt med hestehale også nå ???
    Skal ikke du gå å trene litt benk med Montana høyttalerne dine nå ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn