Overlevelsesteknikker for pendlere

Z

Zomby_Woof

Gjest
Problemet er at jeg på fire måneder har sølt bort drøyt 20kkr på husleie nr. 2/strømregning nr. 2/bensin og bompenger/reparasjon av bilen og den slags. Egentlig tjener jeg ganske greit, men hva hjelper det når alt går i pendlersluket. Heldigvis får jeg tilbake litt av dette neste sommer.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.268
Torget vurderinger
1
Stillig de bildene fra den nye Twin Peaks oppfølgeren til David Lynch. Kondolerer.

Men, HEYYY, nå går det mot lysere tider. Ett år er snart passert. Det værste er overstått.
Hvis du angrer på at du bandt deg fast til masten, og korset er tungt å bære, så trøst deg med dette:

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hmmmm....

Jeg har jo de tre store på DVD, det er jo nattuke under oppseiling, den nye nattevaktsmakkeren min er nerd så det holder. Kanskje jeg skal spandere på meg en Flying Circus-boks også.

;)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Ved en inkurie, og så videre...

Fru fortuna skjenket de to gjenværende 50% sannsynlighet for fremskutt, ahem, løslatelse. 50% holder vanligvis ikke i mitt tilfelle. Men denne gang, jippi!!!

Jeg er ferdig med pendlerlivet. Jeg må bare ned og hente sakene mine, så er jeg byboer igjen.

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Valentino skrev:
Sykkelmiljø på Evje? Hifimiljø på Evje? Zappafreaks på Evje? Damer på Evje?
Cafe Grenaderen er stedet. Naturligvis.

Musikkmannen

Æresmedlem
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
30.463
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Valentino skrev:
Sykkelmiljø på Evje? Hifimiljø på Evje? Zappafreaks på Evje? Damer på Evje?
Nå skal jeg ikke skryte-på-meg at jeg er en Evjemann, men jeg bodde et år rett ved. (Hægeland, siste huset på Vest-Agder siden før Evje Kommune)

Rafting er populært der, lite hifi. Ellers er råning tingen, bare få deg en stor stygg bil som bråker og sluker bensin så glir du godt inn. Trange jeans og harry-skjorte er heller ikke til å forrakte. Da kommer damene fra heiane og "tar deg".

Huff det var et år jeg ikke ønsker noen andre å oppleve.

Topp Bunn