over the top bilstereo

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Fikk lyst på ny bilstereo nå,lurer på om jeg skal ha en sånn i min L-300 varebil  ;)  Den som ikke blir imponert av dette må være _ _ _ _ _ _
Helsike dette var RÅTT

edit: fikk ikke linken til å virke ,men går dere hit og litt nede på siden kan dere laste inn film av denne
http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=93393

Mvh Jan I

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Jeg ble ikke imponert, men det var vel helst fordi jeg ikke fikk linken til å virke ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.405
Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg velger å gråte ;D

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
ja vet ikke helt hva som skjedde der,men hvis du nå går inn på linken jeg la inn så blar du deg litt ned på siden.
Der kan en laste ned en film fra "pimp my ride"
Mvh Jan I

K

kbwh

Gjest
Jeg fikk linken til å virke men ble heller ikke imponert. Derimot fikk jeg en god indikasjon på at www.bilforumet.net er et nettsted jeg ikke kommer til å frekventere.

mvh kbwh, gammal surpomp av profesjon

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
OK, nå ble jeg imponert. Sinnsykt ;D

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.490
Man trenger ikke å være blåst eller dau for å ikke bli imponert av Jackhammeren. Det holder lenge at man bare har litt peiling ;)

Jackhammeren er kanskje syk av utseende (og forsåvidt også i div. parametre), men det er ingenting annet enn en show-bass. I prinsippet totalt ubrukelig til noe annet enn db-Dragracing, og selv der er den ikke noe opplagt førstevalg.

Til prisen som forlanges for en stk. Jackhammer får man nesten hva det skulle være av andre elementer, enten man vektlegger lydkvalitet eller lydkvantitet. I tillegg er forsterkerkravene til Jackhammeren så hinsides at man f.eks. kan kjøpe seg en spesialbygget Audiotechnology 15-tommer og en Brax X2000 til å drive den, OG fremdeles ha nok penger igjen til å bygge et fryktinngytende hornbassystem som "piller røven" på det meste annet innen hørselsskadeutstyr ;)

Topp Bunn