OU812 sin vegg av lyd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    24.777
    Sted
    Bydelen for okser i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    I går kveld så vi ferdig Stranger Things S.5. Jeg har egentlig mistet interessen for et par sesonger siden, men måtte se ferdig, check✅ Jammen bød ikke en av episodene på en av de mest skremmende scene jeg har sett på lenge🙉🙈:eek:🤣🤣 Kommer til å ha mareritt i flere netter fremover🤭
    IMG_9220.jpeg

Må roe nerven litt med sløy old school blues nå🎸
    IMG_7070.jpeg

ou812rh

Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    24.777
    Sted
    Bydelen for okser i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Lurer på, om dette også er en AI kunstner???
    Finner ingenting på Discogs?
    Etter det jeg har skjønt så skal dette være en reel artist.

"Moses Brown downtown" refers to the recent blues music project by artist Moses Brown "Downtown", featuring his new album Happy Hour, released in late 2025, offering authentic, working-class blues with themes of struggle, memory, and resilience, available on streaming platforms like Tidal, Qubuz and Highresaudio.

IMG_7079.png

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.542
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Vi ble ferdig med samme serie på lørdag. Vi skjønte heller ikke helt hvorfor vi fortsatte å se, men vippet vel det punktet at vi måtte se den ferdig. Godt å ha det unnagjort, og jeg kan sikkert leve et verdig liv uten å se dokumentaren om siste sesong som blir sluppet neste mandag 😊

ou812rh

Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    24.777
    Sted
    Bydelen for okser i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Vi ble ferdig med samme serie på lørdag. Vi skjønte heller ikke helt hvorfor vi fortsatte å se, men vippet vel det punktet at vi måtte se den ferdig. Godt å ha det unnagjort, og jeg kan sikkert leve et verdig liv uten å se dokumentaren om siste sesong som blir sluppet neste mandag 😊
    He he, det er for spesielt interesserte🤓 Det jeg ikke viste når jeg så de siste sesongene var at hun som spiller karakteren Robin, er datter av Ethan Hawke og Uma Thurman, og heter Maya Hawke. Ser jo visse likheter til moren!
    IMG_7081.jpeg

pak.k

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.12.2009
    Antall liker
    343
    Sted
    Charlottenberg
    Torget vurderinger
    1
    Exakt min tanke också… varför känner jag igen henne?
    Så det är alltså därför ja 👍🏻. Man lär sig något nytt varje dag man tittar in i olika trådar 🙂

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    6.737
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Reagerte også på den scenen hvordan hun behandler LP platene, men det var vel slik mange plater ble behandlet på 80-tallet så det er vel ikke helt urealistisk! 😅

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    18.719
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ja, det så litt shady ut de greiene der.😅
    Kan se ut som noe av det er mennesker, men dette begynner å bli verre å fange opp nå.
    Ikke lett å vite hvor mye han er til å stole på, han pastoren som holder til på Fillipinene.
    Old school using new tools eller noe sånt. 🧐🤷‍♂️

Kom til å tenke på denne 😁😁😁

mvh

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    29.530
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Reagerte også på den scenen hvordan hun behandler LP platene, men det var vel slik mange plater ble behandlet på 80-tallet så det er vel ikke helt urealistisk! 😅
    Amerikanere har alltid vært et kapitel for seg, hva det anngår.
    Gikk du på en bruktsajppe derovre på 80-90 talet skulle du lete langt etter et innercover.
    Det var typisk det første, som blev kastet, og så bare LP´n inn i pappet.

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    15.118
    Hos enkelte ja, men aldri hjemme hos meg. Da hadde det blitt bråk :mad:
    Jeg minnes vel at jeg lånte bort Rick Wakeman - The Legends of King Arthur and the Knights of the Rorund Table til en litt perifer kompis.
    Fyren hadde et rått anlegg gitt datiden (full JVC stakk fra øverste hylle) og en slik Kenwood platespiller med "marmor" plinth.
    Plata mi kom tilbake i en tilstand som tilsa at man hadde hatt hovedandelen av festen på skiva o_O:(:mad:
    Fy pokker og skuffet jeg ble. Fysakken fikk pent kjøpe et nytt eksemplar til meg, og fikk aldri låne en plate mer.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    75.696
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hos enkelte ja, men aldri hjemme hos meg. Da hadde det blitt bråk :mad:
    Jeg minnes vel at jeg lånte bort Rick Wakeman - The Legends of King Arthur and the Knights of the Rorund Table til en litt perifer kompis.

Plata mi kom tilbake i en tilstand som tilsa at man hadde hatt hovedandelen av festen på skiva o_O:(:mad:
    Det var litt annen festmusikk der jeg vokste opp.😉
    En salig blanding av Zeppelin, Clash , Lou Reed og Terje Tysland.😝
    Men "problemet" med vinyhygiene var det samme.
    Hvis man har vært en del på platemesser, vet man at det ikke uvanlig å finne rester av 50 år gammelt øl og potetgull. Godt det fantes kassetter.🙂

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    15.118
    Det var litt annen festmusikk der jeg vokste opp.😉
    En salig blanding av Zeppelin, Clash , Lou Reed og Terje Tysland.😝
    Men "problemet" med vinyhygiene var det samme.
    Hvis man har vært en del på platemesser, vet man at det ikke uvanlig å finne rester av 50 år gammelt øl og potetgull. Godt det fantes kassetter.🙂
    For å balansere det hele kan jeg berolige Blåskogens store sønn med at vi gjerne spelte følgende: Pink Floyd, Queen, Roxy Music, Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Ten Years After, Metro etc. på fest, og sjelden Rick Wakeman ;)
    Så jeg kjenner godt igjen øl søl, fett fingre, gammelt potetgull, manglende innercover og en vinylplate "beyond rescue" 🤪

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    75.696
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    For å balansere det hele kan jeg berolige Blåskogens store sønn med at vi gjerne spelte følgende: Pink Floyd, Queen, Roxy Music, Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Ten Years After, Metro etc. på fest, og sjelden Rick Wakeman ;)
    Så jeg kjenner godt igjen øl søl, fett fingre, gammelt potetgull, manglende innercover og en vinylplate "beyond rescue" 🤪
    Regna i grunn med at Wakeman hadde selskap fra folk som var hyppigere i rotasjon, ja.😊
    Humra litt for meg sjøl mens jeg så for meg King Arthur på platespilleren og ridder Powerpoint svinge seidelen med sine festkompiser rundt et firkanta bord fyllt av flasker fra Arendals og Christiansands Bryggeri.🍻😊

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn