Ser trivelig ut
har «noen» timer der - alltid mest hyggelig på dagtid.
Etter det jeg har skjønt så skal dette være en reel artist.Lurer på, om dette også er en AI kunstner???
Finner ingenting på Discogs?
He he, det er for spesielt interesserteVi ble ferdig med samme serie på lørdag. Vi skjønte heller ikke helt hvorfor vi fortsatte å se, men vippet vel det punktet at vi måtte se den ferdig. Godt å ha det unnagjort, og jeg kan sikkert leve et verdig liv uten å se dokumentaren om siste sesong som blir sluppet neste mandag![]()
Ja, alarmbjellene ringer når de skriver:Lurer på, om dette også er en AI kunstner???
Finner ingenting på Discogs?
og om man googler produsenten får man dette svaret:Moses Brown is not a character you meet.
He is a feeling you recognize.
mcmworldmedia.com
Amerikanere har alltid vært et kapitel for seg, hva det anngår.Reagerte også på den scenen hvordan hun behandler LP platene, men det var vel slik mange plater ble behandlet på 80-tallet så det er vel ikke helt urealistisk!![]()
Hos enkelte ja, men aldri hjemme hos meg. Da hadde det blitt bråkReagerte også på den scenen hvordan hun behandler LP platene, men det var vel slik mange plater ble behandlet på 80-tallet så det er vel ikke helt urealistisk!![]()
Det var litt annen festmusikk der jeg vokste opp.Hos enkelte ja, men aldri hjemme hos meg. Da hadde det blitt bråk
Jeg minnes vel at jeg lånte bort Rick Wakeman - The Legends of King Arthur and the Knights of the Rorund Table til en litt perifer kompis.
Plata mi kom tilbake i en tilstand som tilsa at man hadde hatt hovedandelen av festen på skiva![]()
For å balansere det hele kan jeg berolige Blåskogens store sønn med at vi gjerne spelte følgende: Pink Floyd, Queen, Roxy Music, Black Sabbath, Led Zeppelin, Deep Purple, Ten Years After, Metro etc. på fest, og sjelden Rick WakemanDet var litt annen festmusikk der jeg vokste opp.
En salig blanding av Zeppelin, Clash , Lou Reed og Terje Tysland.
Men "problemet" med vinyhygiene var det samme.
Hvis man har vært en del på platemesser, vet man at det ikke uvanlig å finne rester av 50 år gammelt øl og potetgull. Godt det fantes kassetter.![]()