- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.070
Koser meg med Kinn Slåtteøl.
|
Jeg tviler sterkt på om det finnes noe menneske som ikke er innfødd trønder som er lei seg for om Dahls skulle forsvinne.For de som måtte lure på hva som skjer med E.C. Dahl's etter at Ringnes tok pluggen:
Brygger nytt øleventyr
Har flyttet til Belgia, dog av mer trivielle årsaker. Utrolig mye å velge mellom her, men Trappist-øl er sikre vinnere.Lekkert, bare lekkert!
Du forsynte deg grådig av høstslippet denne uken?
Belgia er et godt land å flytte til om man prioriterer mat & drikke !Har flyttet til Belgia, dog av mer trivielle årsaker. Utrolig mye å velge mellom her, men Trappist-øl er sikre vinnere.Lekkert, bare lekkert!
Belgia er et godt land å flytte til om man prioriterer mat & drikke !Har flyttet til Belgia, dog av mer trivielle årsaker. Utrolig mye å velge mellom her, men Trappist-øl er sikre vinnere.Lekkert, bare lekkert!
En kompis blir fortsatt blank i øynene hver gang han minnes da vi for noen år siden kjøpte en 4pakk Orval for under 5 euro...på en bensinstasjon !
Dro du til klosteret for å kjøpe Westvleteren eller er det tilgjengelig andre steder nå ?
Ellers synes jeg denne er veldig god til sushi og sashimi. Man snakker ofte om tørr hvitvin, men her snakker vi tørr øl.
![]()
fine disse Oppigård Danke.Her starter vi med en Tuborg Green som kona fant på hotellet.
Helt grei start, skal kanskje på kirkekonsert i kveld får se..
Neste ut en Queen of hops folköl, og en Speyburn 10 års
Neste ut er Innis And Gunn Ipa, Oppigårds Thurbo Dipa og Oppigårds Thurbo Stout...
Nei jeg vil ikke ha 9% jeg ville ha polölen til en svensk pris som kan drikkes til ribbe...Aass Premium Juleøl er egentlig det vanlige poljuleølet. Hvis man vil ha 9%'en må du velge Premium vellagret.
Dette ølet er nydelig! Det er tilgjengelig i tre versjoner - 6, 8 og 10 prosent alkohol. Utmerket sammen med sigar.Det er noe med munker og øl....i hvert fall belgiske munker....hadde det ikke vært alt det der med kyskhet, de der greiene med noe de kaller for gud, tidlig opp om morran og sånt....hadde det ikke vært alt det andre som tar fokuset vekk fra ølet så skulle jeg jammen vurdert...
Alle varianter finnes jo på polet her hjemme, men de har slike fine gavepakninger på flyplassen i Brussel. Syntes jeg trengte en liten påskjønnelse etter en lang og travel dag forrige tirsdag så jeg rasket med en Rochefort-pakke med 1#6, 2#8, 1#10 og et glass. Også nydelig med ost. Tror det finnes Rochefort ost som passer til.Dette ølet er nydelig! Det er tilgjengelig i tre versjoner - 6, 8 og 10 prosent alkohol. Utmerket sammen med sigar.Det er noe med munker og øl....i hvert fall belgiske munker....hadde det ikke vært alt det der med kyskhet, de der greiene med noe de kaller for gud, tidlig opp om morran og sånt....hadde det ikke vært alt det andre som tar fokuset vekk fra ølet så skulle jeg jammen vurdert...
Hva synes du om pakka? Har en slik stående selv, tenkte å prøve disse snart.
Prøvde en flaske i kveld "Pater" minner meg litt om Leffe men ikke fullt så fyldig.Ett 4-pack Belgier fra Systembolaget 99spenn
Hva synes du om pakka? Har en slik stående selv, tenkte å prøve disse snart.