Ordrestatus hos Needledoctor

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Har bestilt meg en pickup hos needledoctor. Når jeg går inn på My orders for å sjekke hvordan det går med ordren min, står det "pending approval". Noen som veit hva det betyr? Betalte med visa, og pengene er trekt fra min konto. Håper noen veit hva det betyr...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Har bestilt meg en pickup hos needledoctor. Når jeg går inn på My orders for å sjekke hvordan det går med ordren min, står det "pending approval". Noen som veit hva det betyr? Betalte med visa, og pengene er trekt fra min konto. Håper noen veit hva det betyr...

Som betyr

I påvente av godkjennelse.

I dette tilfelle har de ikke registrert at kortet ditt er belastet, og kan sikkert trenge en påminnelse om det. ;)

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Som betyr

I påvente av godkjennelse.

I dette tilfelle har de ikke registrert at kortet ditt er belastet, og kan sikkert trenge en påminnelse om det. ;)
Ok! De venter med andre ord på bekreftelsen på overføringen..? Da skjønner jeg. Jeg betalte den for under et døgn siden, så det tar vel noe tid før denne bekreftelsen kommer.:)

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Nå står det "depending fullfillment", noe jeg antar betyr noe med godkjent kanskje..? ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Nå står det "depending fullfillment", noe jeg antar betyr noe med godkjent kanskje..?  ;)
Mange rare uttrykk på engelsk. Dette betyr noe sånt som at de venter på at varen skal leveres fra lager, mao at pakken din blir pakket og klargjort for forsendelse. Så nå er det like før. ;D

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Godt å få litt hjelp med slike vanskelige uttrykk innimellom.. :). Får bare håpe den kommer vel frem nå da. Har ingen erfaring med å kjøpe ting på denne måten.. :eek:

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Da har pakken min forlatt USA's grenser. Noen som har erfaring med hvordan den blir levert til meg? Får jeg hentelapp i postkassa? Den er sendt som Global Express Mail. Regner med at det er med fly..? Hehe, litt spørmål her, men har aldri vært borti dette før... ;)

Makofoed

Medlem
Ble medlem
20.02.2007
Antall liker
0
Hei,

Du får en hentelapp i postkasse. Posten Norge(Sukk...) tar over når pakken kommer til landet. Hvis den er liten nok til å få plass i postkasse så vil du få den smelt rett utafor døra. Den turen man sparer på å ikke måtte gå til postkontoret er verdifull lyttetid vet du. ;)

Mvh
Mags

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Hei,

Du får en hentelapp i postkasse. Posten Norge(Sukk...) tar over når pakken kommer til landet.

Mvh
Mags
tipper det tar kortere tid å frakte den til norge, enn det tar når posten tar over og skal frakte den til deg :-/

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
tipper det tar kortere tid å frakte den til norge, enn det tar når posten tar over og skal frakte den til deg :-/
garantert!

Bestillte trommeutstyr fra USA på en mandag kl 10.00, og det var i norge kl 08.00 dagen etter. Torsdag var den hos mitt lokale postkontor! NYDELIG! :p :-/ :mad:

PK

Edit: skrev feil

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Ringte EMS sentralen i stad, og de sa at den blir levert på døra mi ca to dager etter ankomst av posten. Samtidig skal de ha betalt for moms. Men det er litt betenkelig at det tar kortere tid fra USA og til Norge, enn det tar fra Gardermoen og til Drammen.. ;D. Takk for svar folkens. :)

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
555
Sted
Stockholm
Oii! Nå ligger den klar på gardermoen, klar for å sendes til drammen, begynner nesten å krible litt her nå jeg... ;D. Skal bli spennende å se hvor lang tid posten bruker nå da.. :eek:

EDIT: skriveleif

Topp Bunn