Om mus og menn aka sanda i sekken.

V

vredensgnag

Gjest
Med katte på en høyttaler og rotte på den andre kommer vel anlegget i ubalanse - men det er utsikt til mye kinetisk energi i et slikt oppsett.
 
N

nb

Gjest
Barbaresco skrev:
totte skrev:
Er det bare jeg som mistenker at skribenten tøyser med Redaktør, lesere og alle andre?
I så fall burde redaktøren vært Redaktør nok til å luke ut slikt reinhekla tøv. Det skader bladet, mer enn han kanskje fatter.
Kanskje redaktøren ikke synest det er reinhekla tøv.
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.121
Antall liker
3.903
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Jeg har hatt en hifi mus.



R.I.P
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.934
Antall liker
587
nb skrev:
Barbaresco skrev:
totte skrev:
Er det bare jeg som mistenker at skribenten tøyser med Redaktør, lesere og alle andre?
I så fall burde redaktøren vært Redaktør nok til å luke ut slikt reinhekla tøv. Det skader bladet, mer enn han kanskje fatter.
Kanskje redaktøren ikke synest det er reinhekla tøv.
Enda mer skremmende!
 
N

nb

Gjest
Da har jeg faktisk lest artikkelen siden jeg gikk til innkjøp av dette nummer av Fidelity. Den gjesteartikkelen er noe av det dummeste jeg har lest på en stund, med mindre hele artikkelen er en spøk da (noe jeg tviler på).

Min favoritt i denne siden av svada er kanskje denne:

"Sand har vært brukt i dempeøyemed i uminnelige tider, og vi veit at det fungere i stativer o.l. Og hvor hadde elektronikken vært uten metaller som kobber og gull? Kombinasjonen burde fungere oppå høyttalere også...."

Hvilken herlig logikk. Med samme krav til logisk stringens burde det også funke fint å legge en stabel med CD-plater og LP-plater oppå høyttalerene, for hvor de hadde jo ikke vært mye HiFi opp gjennom årene uten LP-er og CD-er.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
nb skrev:
Hvilken herlig logikk. Med samme krav til logisk stringens burde det også funke fint å legge en stabel med CD-plater og LP-plater oppå høyttalerene, for hvor de hadde jo ikke vært mye HiFi opp gjennom årene uten LP-er og CD-er.
Vel, DET har jeg jo ganske ofte, om ikke annet. ;)
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Fant denne omtalen fra noen svenske entusiaster i den kulørte presse:




Hva er det med subjektivistene som kan plassere noe slik på "alteret sitt", men går fullstendig opp i liminga hvis ordet akustikk tilfeldighvis blir nevnt i en bisetning?

 
Topp Bunn