"Om effekt, lydtrykk, følsomhet"

S

Supertramp

Gjest
Morten, legg ut den hjemmelagde videoen hans også - den hvor han må ha røyka noe spennende før han filmet seg selv.....

V

vredensgnag

Gjest
Den musikken skal jeg ha mye betalt for å lytte til ...
;D

Noen var høy på anlegget sitt.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
vredensgnag skrev:
Den musikken skal jeg ha mye betalt for å lytte til ...
;D

Noen var høy på anlegget sitt.
Noen ganger blir jeg faktisk overrasket over hvor åndsvakt dårlig og infantil musikksmak endel voksne personer (med barn!) har. Tenk på den kulturelle ballasten de stakkars barna får. ::)

Personlig måtte jeg tatt imot betalingen i sterk sprit for å overleve lenge nok til å kunne bruke ordene "lytte til". Fytti .... :-X

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Supertramp skrev:
Her er link til låta så kan du jo sjekke selv om du er "Høy" nok til å like denne 'musikken' :

spotify:track:3u7D11kaRhd2KcrDu5olke

http://open.spotify.com/track/3u7D11kaRhd2KcrDu5olke
Det er unødvendig her i lavlandet, dette kan knapt nok kvalifisere til musikk. Jeg blir alltid like forbauset over hvor mange låter de klarer å lage med samme håndfull rytmer og synthpatcher. Har utstyret deres begrensninger i antall lyder som midiboksen klarer å trylle frem? Eneste forskjell på de forskjellige låtene er vokalsamplene. ::)

Man må jo være høy på et eller annet for å lytte til det, og jeg tror ikke det er organiske rusmidler som brukes.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Den videoen var god underholdning

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
cybervision_ skrev:
Supertramp skrev:
baluba skrev:
Noen ganger blir jeg faktisk overrasket over hvor åndsvakt dårlig og infantil musikksmak endel voksne personer (med barn!) har. Tenk på den kulturelle ballasten de stakkars barna får. ::)
Musikksmak er personlig, jeg kan og vil ikke kommentere den.
MEN:
Jeg blir overrasket over hvordan folk kan ha det hjemme....... Det er barn i dette huset, er det ikke?
Sjekk askebegrene - hvis innholdet i begge (både i stua og på PC rommet) er fra dagens "fangst", så røykes det MYE.

Hvis innholdet ikke er fra dagens fangst, men over lengre periode, så tøm askebegrene for svarte!!!

Og rotet? Uff.......

cyber, er ikke dette en dialekt som du drar kjensel på?
Jo, men tror ikke han er fra denne halvøya. Han har noen rare lyder innimellom som ikke jeg drar kjensel på. "Æ kjenne bassen i gålvet allerede!!"

Jeg knekker nesten sammen når han skrur opp guffa på den sangen.
Et sterkt vitnesbyrd på at menneskeheten er mangfoldig.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg liker ikke å være fordomsfull, men når en kvinner røyker rød mix så er det sjelden de mest ressurssterke familiene vi snakker om. Moren til arveprinsen røyker ikke, men jeg røyker i mitt eksil på verandaen. Slik er det med barn i huset. Bor man i ellevte etasje uten veranda så er det en god motivasjon til å slutte. Disse som bor i huset i videoen har sikkert enebolig, så det burde ikke være noe stort problem å ta røyken ute. Spesielt på det milde Sørland. Men men, lastenes sum er visstnok konstant. ::)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Undres hva som fikk vedkommende til i det hele tatt å ville legge ut den snutten? Som "skrytevideo" var den ikke særlig vellykket, imo.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.040
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Steinar_Lund skrev:
Undres hva som fikk vedkommende til i det hele tatt å ville legge ut den snutten? Som "skrytevideo" var den ikke særlig vellykket, imo.
Har en svak mistanke at han synes den er råbra....

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.083
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Huff, jeg syns det var mest trist, jeg.
Ressurssvake kunne ofte trenge beskyttelse mot seg, også på internett.
Fyren kan ikke være helt sober, og rød miks hos småbarnsforeldre kan jo tolkes.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Hmm skjønte egentlig ikke så mye jeg, mulig det er hakket seint på natta og jeg er en smule trett i trusa.
Kunne like gjerne vært en eller HFSer i sin panegyriske beskrivelse av et eller annet fantastisk "kraftverk" i jakten på den ultimate HiFive!!-muzak.

samfunnets deltagende individer er nok langt "tristere" enn hva vi egentlig ønsker å innbille oss, ja vi er faktisk endel av det.

mulig noen må forklare med teskje hva det her egentlig handler om, for jeg hang liksom ikke helt med sånn ca 02:23:22

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Antall liker
1.965
Sted
Phobos
Jeg likte spesielt godt denne setningen fra da han prøvde å fortelle oss at hans youtube video ikke representerte lydnivå og kvalitet som virkeligheten:
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235614&view=findpost&p=15780109

"Jeg skulle gjerne ønske at det var en måte på å vise dere 100% ekte og alt slikt men det går desverre ikke med mindre man er i telefon på skype eller noe."

Skype er altså veien å gå om du ønsker å "fjernpresentere" ditt nye hi-fi innkjøp lydmessig

;D ;D

V

vredensgnag

Gjest

Vedlegg

C

Cyber

Gjest
Etter nærmere kjapp dialektisk analyse så er min dom enten flikkafjord eller enda lengre mot vest. Muligens over i Rogaland holder han til.

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
En opplagt kandidat når oppgaven som moderator på Tech-hjørnet blir ledig..

Mvh

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
fan av Infected Mushrooms ser jeg.

Sier det meste, er det mer å diskutere?

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:

Fan av hva for noe? Det at jeg ikke kjenner til disse soppene er kanskje et sunnhetstegn hos meg, eller... ?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
fy faen dere, det føles egentlig jævlig godt å være bedre enn andre.

V

vredensgnag

Gjest
ErosLoveking skrev:
fy faen dere, det føles egentlig jævlig godt å være bedre enn andre.
Egentlig føler jeg at han burde saksøke norsk skolevesen, Kunnskapsdepartementet, Hernes og et utvalg andre som har ødelagt hodet hans.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:
baluba skrev:
ErosLoveking skrev:

Fan av hva for noe? Det at jeg ikke kjenner til disse soppene er kanskje et sunnhetstegn hos meg, eller... ?
du har ikke gått glipp av noe, trust me.
lyder for hjerne fritert i kjemiske substanser. :-X

har sin egen fantråd her
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,30825.0.html
Vredens: Hverken Hernes eller noen andre utover hans pusher er skyldige i ødeleggingen av hans hjerne.

Fytti grisen. Selv jeg som har sansen for elektronika i mindre doser får umiddelbart utslett av dette. Nå må jeg avreagere med litt bluegrass/country for å takle resten av dagen.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Jeg tror neppe han får så mange jobbtilbud selv om jeg ser det er det han søker.

Topp Bunn