Er det ingen som har baller nok til å si noe positivt om fyren?
Mvh
Steinar_Lund
Evnukk
Mvh
Steinar_Lund
Evnukk
Jøss, så serriøs du er da? Det var ikke jegcybervision_ skrev:Enig steinar, jeg kommer til å fjerne mine innlegg her i den grad jeg kan, jeg synes ikke dette er en diskusjonsform som kler forumet. Vi er alle forskjellige og vi bør respektere uten å henge ut. Vi får gå på sak og ikke person.
Nei, men noen ganger må man være det og jeg fikk faktisk litt vond smak i munnen av dette, så.... Ikke meningen å være partypooper dog.Steinar_Lund skrev:Jøss, så serriøs du er da? Det var ikke jegcybervision_ skrev:Enig steinar, jeg kommer til å fjerne mine innlegg her i den grad jeg kan, jeg synes ikke dette er en diskusjonsform som kler forumet. Vi er alle forskjellige og vi bør respektere uten å henge ut. Vi får gå på sak og ikke person..
eller hardiskmafiaen for den saks skyld. :marsboer skrev:Det er nå forskjell på å være særegen og det å utvise total mangel på selvinnsikt ved å bombastisk og repetitivt komme med totalt utsvevende og ukorrekte utsagn. Forsåvidt ikke helt ulikt kabelhjørnet![]()
++++1marsboer skrev:Det er nå forskjell på å være særegen og det å utvise total mangel på selvinnsikt ved å bombastisk og repetitivt komme med totalt utsvevende og ukorrekte utsagn. Forsåvidt ikke helt ulikt kabelhjørnet![]()
De du kaller HD-mafiaen kan ikke sammenlignes med kabelfrontene. Riktignok står de knallhardt på at en HDD er et bedre verk enn en cdp, men ellers er de bare en gjeng som har en rent praktisk tilnærming til det å lytte til musikk. Jeg tilhører ingen mafia selv, men har forlengst kvittet meg med samle-manien. Et par reale tilbakeslag i samlingen som frastjålet samling med klassiske kameraer og demo-kassetter fra store og små artister gjorde at jeg til slutt kvittet meg med alle følelser for materielle gjenstander, og lytter kun til musikk av kjærlighet til kunsten. Om det er over kassett, HDD, cd eller vinyl er for meg uinteressant i dag, sålenge jeg kan høre musikken. Fysiske eiendeler eier dere som er vinylsamlere. En manns hjem er hans fengsel. En laptop med lang batteritid og et sett hodetelefoner så kan jeg i praksis bo i en grotte med tilgang til strøm en gang i døgnet. Jeg føler meg ikke som en fri mann hvis eiendeler som krever stor plass er viktige for min trivsel. På det området er jeg kompromissløs. En ryggsekk med laptop, kamera med en minimum av optikk og litt klær så er jeg en glad laks.ErosLoveking skrev:eller hardiskmafiaen for den saks skyld. :marsboer skrev:Det er nå forskjell på å være særegen og det å utvise total mangel på selvinnsikt ved å bombastisk og repetitivt komme med totalt utsvevende og ukorrekte utsagn. Forsåvidt ikke helt ulikt kabelhjørnet![]()
![]()
På mange måter sitter vi og kaster stein i glasshus. Hva tror dere "normale" mennesker tror/mener om oss.... :Sniff skrev:Bare en tanke for bakhodet mellom latterkulene.
Oh yeah. Spesielt den bildebiten av det hele. Skulle nesten tro at lyden gikk gjennom designet - og ikke elektronikken (og fysikken vet vi jo nå ikke har noe med det hele å gjøre). Bilder av rca-plugger som om det var Mona Lyda. Vi er noen forskrudde eksistenser. No doubt about it.mteinum skrev:På mange måter sitter vi og kaster stein i glasshus. Hva tror dere "normale" mennesker tror/mener om oss.... :Sniff skrev:Bare en tanke for bakhodet mellom latterkulene.Fruen har himlet opptil flere ganger da jeg har vist henne bilder fra forumet. Det som er litt morsomt med denne personen er staheten og viljen til å ikke gi seg. Det er vel opptil flere som har denne egenskapen også her.