"Om effekt, lydtrykk, følsomhet"

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Hadde jeg ikke vært så lamslått kunne jeg sikkert funnet et tøft askebeger i en bokhylle, eller noe lignende. ;)

C

Cyber

Gjest
Enig steinar, jeg kommer til å fjerne mine innlegg her i den grad jeg kan, jeg synes ikke dette er en diskusjonsform som kler forumet. Vi er alle forskjellige og vi bør respektere uten å henge ut. Vi får gå på sak og ikke person.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
cybervision_ skrev:
Enig steinar, jeg kommer til å fjerne mine innlegg her i den grad jeg kan, jeg synes ikke dette er en diskusjonsform som kler forumet. Vi er alle forskjellige og vi bør respektere uten å henge ut. Vi får gå på sak og ikke person.
Jøss, så serriøs du er da? Det var ikke jeg ;) .

HåkonN

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.11.2007
Antall liker
0
Tråden er vel artig til en viss grad, men jeg fikk en umiddelbar følelse av oppgitthet etter få innlegg.

Jeg syntes uansett at man bør være forsiktig med å henge ut en person som ikke lenger er anonym (etter eget ønske riktignok - men likevel). Slike ting kan i værste fall få konsekvenser man kanskje ikke vil være bekjent med...

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Antall liker
3.186
Torget vurderinger
6
Her er ikke så mye folk i dette distriktet, men distriktet vårt var sterkt representert i siste runde av Norges herligste. Et kjapt sveip i Egersunds gater viser litt av mangfoldet vi har her;

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
127
Takk skal du ha Morten, nå ble arbeidsdagen mye lettere ;D

C

Cyber

Gjest
Steinar_Lund skrev:
cybervision_ skrev:
Jøss, så serriøs du er da? Det var ikke jeg ;) .
Nei, men noen ganger må man være det og jeg fikk faktisk litt vond smak i munnen av dette, så.... Ikke meningen å være partypooper dog.

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Antall liker
1.965
Sted
Phobos
Det er nå forskjell på å være særegen og det å utvise total mangel på selvinnsikt ved å bombastisk og repetitivt komme med totalt utsvevende og ukorrekte utsagn. Forsåvidt ikke helt ulikt kabelhjørnet :D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
marsboer skrev:
Det er nå forskjell på å være særegen og det å utvise total mangel på selvinnsikt ved å bombastisk og repetitivt komme med totalt utsvevende og ukorrekte utsagn. Forsåvidt ikke helt ulikt kabelhjørnet :D
eller hardiskmafiaen for den saks skyld. ::)

S

Supertramp

Gjest
marsboer skrev:
++++1
Noen ber om det, så det holder

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
ErosLoveking skrev:
marsboer skrev:
eller hardiskmafiaen for den saks skyld. ::)
De du kaller HD-mafiaen kan ikke sammenlignes med kabelfrontene. Riktignok står de knallhardt på at en HDD er et bedre verk enn en cdp, men ellers er de bare en gjeng som har en rent praktisk tilnærming til det å lytte til musikk. Jeg tilhører ingen mafia selv, men har forlengst kvittet meg med samle-manien. Et par reale tilbakeslag i samlingen som frastjålet samling med klassiske kameraer og demo-kassetter fra store og små artister gjorde at jeg til slutt kvittet meg med alle følelser for materielle gjenstander, og lytter kun til musikk av kjærlighet til kunsten. Om det er over kassett, HDD, cd eller vinyl er for meg uinteressant i dag, sålenge jeg kan høre musikken. Fysiske eiendeler eier dere som er vinylsamlere. En manns hjem er hans fengsel. En laptop med lang batteritid og et sett hodetelefoner så kan jeg i praksis bo i en grotte med tilgang til strøm en gang i døgnet. Jeg føler meg ikke som en fri mann hvis eiendeler som krever stor plass er viktige for min trivsel. På det området er jeg kompromissløs. En ryggsekk med laptop, kamera med en minimum av optikk og litt klær så er jeg en glad laks.

Tenk på det, Eros. Din fengselsfugl... :p

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
Folk er rare, og til tider hysterisk morsomme.
Men hva med den rødvinsbrisne, velbeslåtte, dannede hifimagnat? Hva skiller ham fra vår ufrivillig komiske venn? Antagelig mindre enn de fleste vil like å innrømme. Mesteparten kan man ikke en gang skryte av som hårdt tilkjempet eller tilegnet ved egen innsats. Gener, foreldre, miljø, lærer mv. blir man ikke servert på valgfritt service. - Bare en tanke for bakhodet mellom latterkulene.

Mvh
Sniff

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Han er garantert mer velbeslått enn undertegnede, og har sikkert råd til mye mer bris også. Men en viss dannelse har jeg da.
Er skillet større da? ;)

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.263
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Sniff skrev:
Bare en tanke for bakhodet mellom latterkulene.
På mange måter sitter vi og kaster stein i glasshus. Hva tror dere "normale" mennesker tror/mener om oss.... ::) Fruen har himlet opptil flere ganger da jeg har vist henne bilder fra forumet. Det som er litt morsomt med denne personen er staheten og viljen til å ikke gi seg. Det er vel opptil flere som har denne egenskapen også her.

P

Parelius

Gjest
mteinum skrev:
Sniff skrev:
Bare en tanke for bakhodet mellom latterkulene.
På mange måter sitter vi og kaster stein i glasshus. Hva tror dere "normale" mennesker tror/mener om oss.... ::) Fruen har himlet opptil flere ganger da jeg har vist henne bilder fra forumet. Det som er litt morsomt med denne personen er staheten og viljen til å ikke gi seg. Det er vel opptil flere som har denne egenskapen også her.
Oh yeah. Spesielt den bildebiten av det hele. Skulle nesten tro at lyden gikk gjennom designet - og ikke elektronikken (og fysikken vet vi jo nå ikke har noe med det hele å gjøre). Bilder av rca-plugger som om det var Mona Lyda. Vi er noen forskrudde eksistenser. No doubt about it.

(Parelius, med plexi i forsterkerkassa så innvollene vises.)

Topp Bunn