- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Er det noen som har hørt fiolinkonsertene fra 2L?
Har akkurat bestillt denne og er spent på lyden.
Har akkurat bestillt denne og er spent på lyden.
|
Det er nok redbook jeg får også, såvidt jeg skjønner.baluba skrev:Jeg har ikke finlyttet til lyden, og kun redbook. Men fra min litt off-axis plass i sofaen har den fått behage sjelen min noen ganger. Og joda, det låter flott som 2L skal ut fra mine observasjoner fra sidelinjen. Musikalsk synes jeg både Annar Follesø og KORK gjør en fremragende jobb.
Hvis du ikke kjenner Bulls musikk godt (utover "Sett deg, Jensen. Det er søndag") så har du litt overraskelser i vente også.
Å nei, da. Du får en hybrid SACD, og en BD med BD-audio, flac og DTS. Hele hurven, med andre ord.el_mariachi skrev:Det er nok redbook jeg får også, såvidt jeg skjønner.baluba skrev:Jeg har ikke finlyttet til lyden, og kun redbook. Men fra min litt off-axis plass i sofaen har den fått behage sjelen min noen ganger. Og joda, det låter flott som 2L skal ut fra mine observasjoner fra sidelinjen. Musikalsk synes jeg både Annar Follesø og KORK gjør en fremragende jobb.
Hvis du ikke kjenner Bulls musikk godt (utover "Sett deg, Jensen. Det er søndag") så har du litt overraskelser i vente også.
Bra med litt overaskelser, ble interesert i OB når den dokumentaren gikk på TV, var med litt av musikken der også
Og sabla mye produkt for pengene.Espen R skrev:Fantastisk plate, glimrende både musikalsk og lydmessig. En av de beste fra 2L.![]()
Har nettopp vært innom sidene til 2L for å sjekke ut nyhetsmailen.Man skrev:Skulle sjekke ut HD Testbench, men kommer jo ikke videre fra forsiden, så lenge det står og surrer coverflow og covre som aldri dukker opp, og i tilleg legger flash beslag i alle maskinressursene. Etter gjentatte forsøk ga jeg opp
Det er så ille på 2l.no at jeg får vondt langt inni sjelen.