OL-vignetten

labbetuss

Medlem
Ble medlem
29.12.2004
Antall liker
2
Sted
Trondheim
Jeg tilhører de som er "relativt sportsinteressert", for å sitere Arne Scheie. Det betyr at jeg må høre musikken til OL-vignettten et utall ganger daglig. Dette er ikke til å holde ut  :mad:! Makan til kitch-musikk! Er dette virkelig laget av italienere, eller er det statskanalen som står bak?

K

kbwh

Gjest
Har lurt på hvordan stemmen til hun sopranen egentlig er. Det lyder som det er prosessert i filler. Det er nok offisielle greier direkte fra Italia, merkelig nok spesiallaget for å låte dritt over et par Sonus fabere.

T

Thomas_Lutro

Gjest
Håper virkelig ikke det er riffet fra Curtis Mayfields' "Move on up" du mener.

Da har vi nemlig BEEEF!!

Ikke særs sportsinteressert hilsen. ;D

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.655
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Italiensk populærkultur er noe av det mest kitchy og vulgære i hele Europa (i hvert fall Vest-Europa), så dette kan vel ikke overraske.

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
1
Jeg tilhører de som er "relativt sportsinteressert", for å sitere Arne Scheie. Det betyr at jeg må høre musikken til OL-vignettten et utall ganger daglig. Dette er ikke til å holde ut  :mad:! Makan til kitch-musikk! Er dette virkelig laget av italienere, eller er det statskanalen som står bak?
Det er mulig det går for damen på vignetten, jævlig er det i hvert fall.

T

Thomas_Lutro

Gjest
Det er mulig det går for damen på vignetten, jævlig er det i hvert fall.
Hvilket minner meg om den reklamen med "Ikke trykk på denne knappen!!". Var det Coca Cola? ;D

Topp Bunn