J
Jim.I.Hendriksen
Gjest
Nå venter vi bare på at Heiberg bryter tausheten og forteller oss hvor store idioter vi er og at han kommer til å gremmes neste gang han møter medpampene nedi Sveits...
enig i at det er en god grunn, men skal jeg være ærlig vil jeg gnukke salt i sårene mest på faenskap.Jeg tror det er viktig å pirke såpass i dette såret at det blir arr av det. Ellers er de i gang igjen før vi aner.Min lille kapasitet for verdig overbærenhet skal spares til en annen anledning. Her skal det holdes liv i OL-saken som en splittende historie. Den finske borgerkrigen "light". Det, og et tresifret antall millioner ut vinduet, skal bli Oslo 2022s ettermæle.Vi gjør det ikke på den måten, gjør vi vel? Nei, vi markerer resultatet med en stille og rolig verdighet. En helt hverdagslig sak, som Karlsson på Taket ville ha sagt det. Ikke noe å bruke tid på eller å snakke om lenger. Historie.JA! Tilhengere: gå hjem og grin. Nå skal det gladhetses om pengene som er brukt. Jævla tapere
Du er en skitstøvel eter min smak, totte.enig i at det er en god grunn, men skal jeg være ærlig vil jeg gnukke salt i sårene mest på faenskap.Jeg tror det er viktig å pirke såpass i dette såret at det blir arr av det. Ellers er de i gang igjen før vi aner.Min lille kapasitet for verdig overbærenhet skal spares til en annen anledning. Her skal det holdes liv i OL-saken som en splittende historie. Den finske borgerkrigen "light". Det, og et tresifret antall millioner ut vinduet, skal bli Oslo 2022s ettermæle.
Jeg tipper at dette er noe som IOC ikke vil glemme med det første - så risikoen for at det blir vinter-OL i Norge i de nærmeste 20-30 årene, er ganske liten.Jeg tror det er viktig å pirke såpass i dette såret at det blir arr av det. Ellers er de i gang igjen før vi aner.Min lille kapasitet for verdig overbærenhet skal spares til en annen anledning. Her skal det holdes liv i OL-saken som en splittende historie. Den finske borgerkrigen "light". Det, og et tresifret antall millioner ut vinduet, skal bli Oslo 2022s ettermæle.Vi gjør det ikke på den måten, gjør vi vel? Nei, vi markerer resultatet med en stille og rolig verdighet. En helt hverdagslig sak, som Karlsson på Taket ville ha sagt det. Ikke noe å bruke tid på eller å snakke om lenger. Historie.JA! Tilhengere: gå hjem og grin. Nå skal det gladhetses om pengene som er brukt. Jævla tapere
Akkurat det kan vi vel leve med.Jeg tipper at dette er noe som IOC ikke vil glemme med det første - så risikoen for at det blir vinter-OL i Norge i de nærmeste 20-30 årene, er ganske liten.
Ikke sett. Nesten så jeg fikk lyst på TV igjen, nå....Var en fornøyelse å se de furtne trynene på Dagsrevyen 8)![]()
Det mest spennende er vel om det i det hele tatt finnes OL om 20-30 år...Akkurat det kan vi vel leve med.Jeg tipper at dette er noe som IOC ikke vil glemme med det første - så risikoen for at det blir vinter-OL i Norge i de nærmeste 20-30 årene, er ganske liten.
Ikke sett. Nesten så jeg fikk lyst på TV igjen, nå....Var en fornøyelse å se de furtne trynene på Dagsrevyen 8)![]()
Tror noen overvurderer Norges rolle her i verden en liten smule.Poff, sa det – hvem redder OL nå? - Aftenbladet.no
"Kommentar: Nå kommer IOC til å gå til grunne, og vinter-OL nærmer seg sin historiske slutt. For Norge sier nei til å redde lekene, skriver Ola Bernhus."
Helt sikkert. Men det skal i hvertfall bli interessant og se hva som skjer fremover, de store vintersportlandene er ikke interessert i å ha et OL og det kan se ut som de havner i diktator land uten særlig vintersport historie istede. Det sagt så er det vel der viljen til å betale de rette personene for å få arrangementet er størst.Tror noen overvurderer Norges rolle her i verden en liten smule.Poff, sa det – hvem redder OL nå? - Aftenbladet.no
"Kommentar: Nå kommer IOC til å gå til grunne, og vinter-OL nærmer seg sin historiske slutt. For Norge sier nei til å redde lekene, skriver Ola Bernhus."
I år er det 20 år siden Lillehammer-OL så dagens beskjed til IOC synes jeg passer veldig godt: "Ring oss igjen om 20 år og i mellomtiden kan dere tenke igjennom kravene dere stilte i 2014..."Jeg tipper at dette er noe som IOC ikke vil glemme med det første - så risikoen for at det blir vinter-OL i Norge i de nærmeste 20-30 årene, er ganske liten.
Ikkje fan om meir skal leggjast til Førde!Pft.. nå er jo døren vidåpen for OL i Førde 2026![]()
Savner også Sture....Alarm: Regjeringen gjør alt den har i sin makt for å hele såret etter at nobelprisen gikk til en kinesisk kriminell. Dalai Lama blir vist en kald skulder, Jagland blir vraket fra Nobel-komiteen og OL går til Kina. Hva blir det neste? Tilfeldig? Neppe!!
På vegne av vanvittig mange. .....
en 14 dagers fyllefest til noen snes milliarder er et mye bedre alternativ.Ja da blir det spit og dop til ungdommen, den seiret over idretten. Godt vi har verdens sosialkontor....
Nå venter vi bare på at Heiberg bryter tausheten og forteller oss hvor store idioter vi er og at han kommer til å gremmes neste gang han møter medpampene nedi Sveits...
Var det bare ap som støttet pampene ?
kanskje ikke så rart, pampeveldet der er jo tradisjon.
Jada. Nå er det bare å abdisere for alle foreldre. La unga seile sin egen sjø, av brennevin. Snakk for all del ikke med dem om rett og galt, godt og dårlig. Ta dem ikke med ut i skauen, eller på fjellet, eller fotballbanen, eller i svømmebassenget. Ta dem med på polet, puben, den lokale spritkoker'n. Gi dem en helaften med en jukeboks full av DDE og hver sin svartkopp. Det er høyres feil om det går gærnt. Hadde vi bare søkt OL...Ja da blir det spit og dop til ungdommen, den seiret over idretten. Godt vi har verdens sosialkontor....
Mulighetene for å drive med idrett er helt upåvirket av et nei til OL i Oslo. Selv våre tradisjonelle vinteridretter - som langrenn, skiskyting, alpint - blir i det store og hele totalt upåvirket av dagens beslutning.Ja da blir det spit og dop til ungdommen, den seiret over idretten. Godt vi har verdens sosialkontor....
....., men skal ikke disse anleggene byges selv om ?Når "storoslo" består av 1,5 millioner innbyggere og resten av landet er 3,5 millioner så ser jeg ikke problemet med at OL ble avblåst slik at de få anleggene som skulle bli satt opp/renovert nå ikke blir noe av. Utrolig hvor selvsentrert den gryta er, når de ikke klarer å se at de er bare er Oslo og ikke Norge. På tide å komme opp med en skikkelig nasjonal plan for opprusting av infrastrukturen i hele landet og ikke bare i Oslo.
Hånei du,Forslag til kampanje, inspirert av TKR og avholdsløfter (fylleri/knulleri) som avgis av ungdom i enkelte kretser:
mønstring på torg der de fremmøtte lover på ære og samvittighet å aldri stemme på et parti som stemmer for statsgaranti og alltid stemme på ett som går mot.