Klart dere skall ta regningen!!! For morroa
|
Jepp, men enige man bør gjør noe med det korrupte IOC - en jobb for vår politikere, for de er jo ikke korrupteDet er masse ting, feks skoler, vi bruker penger på og som vi ikke snakker om.Vel jeg synes vi kan ta oss råd til å bruke 30 milliarder på et OL i 2022. Det er rundt det samme vi brukte på bistand i 2013.
Vi snakker fortsatt om OL i 94 - hvem snakker om bistanden i 1994 ?
Synes du virkelig vi skal bruke 6000 kr pr nordmann på å sponse dette korrupte sirkuset?
Det eneste som er godt fundamentert i det prosjektet der er nettopp sinnssykdommen. Helt utrolig at det ikke skal være mulig å stoppe galskapen før de har fått brukt opp alle millionene på å planlegge en søknad.110 millioner var vel litt forsiktig ser det ut til.
Oslo-OL svir av mest av alle** Oslos søknadsbudsjett for å få OL om åtte år: 312 mill. kr.
** Bruker 132 mill. kr. mer enn Beijing
Oslo-OL svir av mest av alle - OL 2022 - VG
Les og gråt. Sinnssykdommen lenge leve.
Det forteller egentlig alt - dvs om hvor mye penger Oslo byrådet ser at de får tilført fra resten av landet til byen sin - når vi ser hvor mye de er villige til å legge i lotteripotten. 300 mill er kanskje ikke så mye når man ser det kan være 50% sjanse for å kasje inn potten på 30 milliarder. Håper de blir sittende med skjegget i postkassa.110 millioner var vel litt forsiktig ser det ut til.
Oslo-OL svir av mest av alle** Oslos søknadsbudsjett for å få OL om åtte år: 312 mill. kr.
30 milliarder er selvsagt ikke hva det vil ende opp med å koste ...Det forteller egentlig alt - dvs om hvor mye penger Oslo byrådet ser at de får tilført fra resten av landet til byen sin - når vi ser hvor mye de er villige til å legge i lotteripotten. 300 mill er kanskje ikke så mye når man ser det kan være 50% sjanse for å kasje inn potten på 30 milliarder. Håper de blir sittende med skjegget i postkassa.110 millioner var vel litt forsiktig ser det ut til.
Ufint å komme med strikkeoppskrifter etter at mamma er ferdig med Mariusgenseren min.Tror jeg skal øve med strikkepinnene, kan bli nødvendig med denne. (Har en del møter med personer som arbeider for Oslo-OL).
Vis vedlegget 258130
Skjønner ikke at byrådet får lov til å sitte etter å ha kastet bort så mange millioner... menne... de har jo fått sitte etter å ha kastet bort milliarder av kroner i mislykkede prosjekter som Holmenkollen, flexus, IKT osv. Hvilken rolle spiller vel en ny knapp halv milliard. Høyre får jo makten uansett hvor mye penger de søler bort.110 millioner var vel litt forsiktig ser det ut til.
Nå må du forstå din "bakvendte bygdefjott" at det er enorm forskjell på Oslo og Tromsø!FrP sier nei til norsk idrett sier Rognlien, et nei vil gå ut over breddeidretten. Når Tromsø ville ha OL og panikken grep tak i den samme helvetes Oslo adelen så var problemet motsatt...da sa de at et OL i Tromsø ville gå ut over breddeidretten så det måtte for all del ikke komme på tale.
Tror han får redusert sin bevegelsesfrihet en stund ...Kanskje de får det hvis de får med seg Petter Northug som OL ambassadør.
Tror han får redusert sin bevegelsesfrihet en stund ...Kanskje de får det hvis de får med seg Petter Northug som OL ambassadør.
Reiser ... bust?^Hvor var du da Nortug brakk - staget..
9 000 000 i året hadde han fra Coop..lurer på hva Svein Fanebust gjør nå..
Det blir litt av en bot på northugen. Fyllekjøring bøtelegges jo med 1,5 brutto månedslønninger.^Hvor var du da Nortug brakk - staget..
9 000 000 i året hadde han fra Coop..lurer på hva Svein Fanebust gjør nå..
Du er nok inne på noe der.Fordi Oslo vil ha OL. En del av anleggene i/rundt Lillehammer skulle riktignok brukes.
Men spillet ble skittent, da de først sabotere Tromsø for deretter å lansere Oslo. Og dette er nok en av grunnene til at opinionen er så sterkt mot et OL. 77% mot er vanskelig å ignorere.
Noe som vil bli tatt med i betraktningen når Høyre fortsetter med kampanjen i Stortinget. Jeg tror det samme vil skje med Oslo-OL som med reservasjonsretten, det vil bli lagt vekk.
Og hva er egentlig utsiktene til at IOC vil si ja til et OL som skal få organisasjonen til å reformere seg? Jeg tror Oslo-OL vil bli valgt vekk, til fordel for en av de andre søkerne.
Et råttent spill har sannsynligvis blitt for sleipt.
Selv om man ikke var sentral idrettsutøver, mottaker av millioner i sponsormidler og frontfigur for en idrettsgren - bare et helt vanlig menneske - finnes det ingen unnskyldning for å stikke av fra et så alvorlig biluhell, med personskade. At man i tillegg har drukket øker alvoret til det er utilgivelig.Fyllekjøring med personskade, råkjøring langt over fartsgrensen, stikker av fra et ulykkessted, forlater en skadd person... Dette blir noen måneder ubetinget, antar jeg. Velfortjent også.
En venn av meg døde i en trafikkulykke noen hundre meter fra dette stedet for mange år siden. Den gangen var det også to kjekkaser med promille som skulle teste grenser med motorsterk bil, en Toyota Supra. De torpederte en VW Polo midt på i ca 150 km/t. Begge som satt i Poloen døde. De to kjekkasene i Supraen overlevde. UP viste frem bilvraket på gymnasene etterpå som skrekkeksempel på hvor galt det kan gå.
Northug kan prise seg lykkelig over at det ikke gikk liv denne gangen, men jeg kan aldri se oppsynet hans igjen uten å tenke på den knuste Poloen og henne som døde i den.
H...s drittsekk.