Off topic... Skal det telle...?

G

Gjestemedlem

Gjest
Lærlinger med under 10000 innlegg burde ikke en gang hatt lov til å poste på annet enn OT, youtubehjørnet og 'Hva lytter du til idag'.

Forøvrig bør æresmedlemmer tiltales med "Herr" og "De"

Z

Zomby_Woof

Gjest
Noen ganger kommer årene alene...

Eller som Huxley sa: Experience is not what happens to you. It's what you do with what happens to you.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Lærlinger med under 10000 innlegg burde ikke en gang hatt lov til å poste på annet enn OT, youtubehjørnet og 'Hva lytter du til idag'.

Kastes m. sten fra glasshus.

mvh

G

Gjestemedlem

Gjest

Kastes m. sten fra glasshus.

mvh
Glass er en akustisk fiende og bør knuses. Øpna Landskap ruler!

Men dette vet du vel ikke så mye om som er en ringe 'Hifi Freak'

Post en to tre tusen beatlesplatecover og sinteinnlegg om norsk landbruk og religion så kan vi snakkes som likemenn.

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
@ Gjestemedlem: En rask titt i din profil, avslører over 20.000- innlegg i O.T. Er sjelden inom der. Beatlescovere postes ikke fra undertegnede. Men er enig i at det er lettvint å skaffe seg "innleggsstaus" v. å poste i musikktrådene. Nu skal det sies at rundt 10-12 medlemmer i nevnte tråder gjør en utmerket research/omtale av musikk & at de leses av bl. a. musikkjournalister & faktisk blir tatt på alvor av disse proffesjonelle skribentene. Mitt poeng m. å poste en tidligere forsvarssjef var f.ø. at trådstarter selv er ofifser.

mvh

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3

I og med at jeg ikke kjenner Deres kjønn (ja, nå må dere ikke misforstå!), foretrekker jeg å kalle Dem De.

• Liker
Reaksjoner: oct

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28

I og med at jeg ikke kjenner Deres kjønn (ja, nå må dere ikke misforstå!), foretrekker jeg å kalle Dem De.

Må være snill med vårt kommende rubin-medlem som med sin innleggsfordeling viser hvor "skapet" skal stå her inne...:cool:

Academic_South

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.10.2013
Antall liker
403
Det er vel litt vanskelig å gjøre noe med dette. Selv har jeg hatt flere tusen innlegg på avforum.no (som kanskje våkner til liv igjen) og tilsvarende her på det gamle hifisentralen/audio (fra 1999/2000/2001), men det nye nicket (etter at min gamle e-post og nick gikk tapt) gjør jo at en fremstår som "nykommer". Helt greit for min del, men jeg er sikkert ikke alene om dette, og antall innlegg forteller således ikke så mye om "hifi-kompetanse".

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Antall liker
302
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Det viktigste er nå uansett at vi har en lekegrind å boltre oss i.
Stjerner eller ei.

Betyr det egentlig så mye?
Men nå fikk ikke jeg så mange stjerner på søndagskolen heller..

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Antall liker
2.854
Sted
Bærum
Jeg fikk mange stjerner på søndagsskolen. Målet nå er å få like mange stjerner som kompisen og kanskje en dag bli æresmedlem.
Et triks jeg kan lære bort, er å ønske god jul, og deretter godt nytt år til alle vennetrådene. Dette blir alltid tatt godt imot, og iiingen fatter mistanke. .....8)

Topp Bunn