Oddgeir og nynorsklauget - innkalling til årsmøte.

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
Fikk eg 6 på diktet mitt?? :) :D

YESS!!

Har aldri fått 6 på nynorske dikt før, eg e på vei mot nye høyder.

Ka e det de andre krangler om, har de ikkje viktigere ting å bedrive, kan vi godta denne surmulingen?
E Oldboy misunnelig på 6eren min kanskje? :-X :-*
Dersom eg hadde fått seie dette på mi eiga måte, ville eg ha sagt:

"Neida, jeg gleder meg med alle som får 6'ere jeg.

Jeg surmuler ikke, men jeg blir fra tid til annen litt frustrert fordi jeg ikke henger skikkelig med i svingene når jeg skal skrive på nynorsk og unngå sekretærens rødblyant. Det tar rett og slett for lang tid, slik at jeg blir stående alene igjen på perrongen når debatt-toget er gått. Dessuten er det vanskelig å uttrykke nøyaktig hva jeg tenker, når jeg ikke kan bruke de ordene jeg er vant til. Antageligvis det samme som mange fremmedspråklige opplever når de prøver å snakke eller skrive norsk.

Når det er sagt, er jeg fortsatt ikke sikker på om oversettelse av Rullesteintekster er politikk, eller om det bare er kunst. Jeg er imidlertid åpen for at kunst kan bidra i politikken, og har derfor latt min paragrafpisk hvile."

:) :) :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Skjønner problemet Oldboy. Eg syns du e flink i nynorsk eg, det føles jo alltid litt surt å bli rettet på, men trøst deg med det at feilene er få, hadde det vært ille så hadde han ikkje giddet, han prøver nok bare å hjelpe deg med å perfeksjonere så det blir helt riktig.

Skriv så du ve du, det gjør eg, alle protester ignorerer eg bare. ;D ;D

Hvis ikkje kan de klare seg uten oss, de vil nok ikkje det heller... ;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi må bli litt mer politiske, i den forbindelse har eg skrevet et dikt, lettere inspirert av Dei gamle fjell i syningom.

Eg kan bare første linje, så eg e ikkje helt sikker på om rytmen e helt rett:

Dei gamle fjell.

Dei gamle fjell i syningom, er ikkje heilt som før.
Dei siste åra har dei fått ei lite vakker bør.
På kvar ei nut fra sør til nord står det snart ein propell,
og spinn og sviv kvar dag og natt frå morgon og til kveld.

Dei gamle fjell i syningom, dei er eit fagert syn,
kjem ein til topps så kan ein sjå frå hav og heilt til byn.
Og desse vakre toppane dei må me la i fred,
den hjerna me har fått, den skal me faktisk tenkje med.

Dei gamle fjell i syningom dei vil me verna om.
Me tillet ikke det at dei uvitande fell dom.
Dei som går på cafe og trur naturvern er på gøy,
skal ikke få bestemme det at våre fjell skal døy.

Dei gamle fjell i syningom har stått i mange år.
Dei har sett både snø og is, dei ikkje snart forgår.
Og vi skal sørgje for at dei som ofrar vår natur,
skal få såpass med motbør at dei snart på hælen snur…

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
Vi må bli litt mer politiske, i den forbindelse har eg skrevet et dikt, lettere inspirert av Dei gamle fjell i syningom.

Dei gamle fjell.

Kompo, no har du gjort slik at vi får sånn internstrid som vi målfolk er kjende for. Er no det nødvendig, no i helga, då eg har opna raudvinen?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Etter ei knapp veke med hard innsats, kan vi hauste den første sigeren så langt.

Google.no har no konvertert til nynorsk.

Arbeidet mot nye sigrar held fram.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:

Dei gamle fjell.

Kompo, no har du gjort slik at vi får sånn internstrid som vi målfolk er kjende for. Er no det nødvendig, no i helga, då eg har opna raudvinen?
Kordan hadde du sett for deg et dikt med utgangspunkt i Dei gamle fjell i syningom då...?

Man kan ikkje skrive den slags dikt uten å hylle fjellet og være uforbeholdent på fjellet sin side.
Ingen målmann med respekt for seg sjøl vil lage internstrid om nokke sånt, det er bare du og den alkoholen som ikkje går helt greit overens...

Nå holder eg på å lese en nynorsk bok. Hallgrim Berg sin "Amerikabrevet"

Og ennå har ingen her gratulert meg med morsdagen... :'(

P

Parelius

Gjest
Medan Kompo kvedar ruralitetsslagare, så får eg halde fram med avskrift:

12.

Inkje dei gådde
for den kvite møy,
korkje leik eller ljose dagar;
ingenting anna
kunne dei minnast
enn hennar ljose lekam.

("Han de veit" er han med raudeblyanten og flaska, Kompo. Sjølv er eg attkommen frå stor framsyning av vatngåande fritidssysler i Gøteborg. Litt malttrukken, men ved framifrå helse.)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ok, no forstår eg Parelius, du e begynt å bli sid på flasken du og... ;)

Har du kjøpt deg båt?

Vel, eg har drukket konjakk i kveld, så dokkar e vel i godt selskap.

Takker så mykje for gratulasjonen Oddgeir, det er alltid hyggelig å bli husket på. Du får huske meg på bursdagen og, så imponerer du... ;D

P

Parelius

Gjest
13.

Tunge vart helst
dei dimme netter,
ingen fekk fredsam svevn;
men deira kval
voks då til hat
mellom to hjartevenner.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
En ting ska vi i hvert fall ha, vi e lett påvirkelige...

No er vi snart blitt en gjeng med kvasinynorsk-diktende drankere alle mann, kanskje med unntak av Gjestemedlem som visst sliter med å finne noe godt å drikke der han e no.
Men kor ble det av Oldboy??

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
1. No er vi snart blitt en gjeng med kvasinynorsk-diktende drankere alle mann, kanskje med unntak av Gjestemedlem som visst sliter med å finne noe godt å drikke der han e no.

2. Men kor ble det av Oldboy??
2. Her. I beste velgående. Men når det diktes, hviler paragrafene (gammelt byråkratordtak). Men jeg sitter her og lurer i bakgrunnen. Man kan aldri vite hva dere kan finne på, og da gjelder det å slå til.

1. Snakk for deg selv. Diktning er ikke noe for meg. Sliter ikke, jeg driver bare ikke med det. Drikking, derimot, forstår jeg meg på. Med måte, naturligvis. Drikker bare på dager med "r" i. I går var det som kjent marndag, så da ble det litt, og i dag er saken grei, tirsdag er drikkedag, og i morgen får vi se...ornsdag pleier å bli tøff....Ja slik går ukene ganske fort.

K

kbwh

Gjest
Det heiter tysdag.
Eg beklagar, OldBoy, men i dag lyt du nok berre ta til deg vatn av edlaste slaget.

G

Gjestemedlem

Gjest
Komponenten skrev:
No er vi snart blitt en gjeng med kvasinynorsk-diktende drankere alle mann, kanskje med unntak av Gjestemedlem som visst sliter med å finne noe godt å drikke der han e no.
Ikkje nokon fare med meg. Eg har nett handla eit elektrisk apparat som gjer kaffi utav vatn. Forøvrig drikk eg ikkje noko sterkare enn kaffi i nokon høve.

Eg trur eg har funne ein god plass til statsstytta, når ho kjem.

For å gjere det heile noko enklare, tykjar eg oss skulle helde styremøta i nerleiken der også.

O

OldBoy

Gjest
Valentino skrev:
Det heiter tysdag.
Eg beklagar, OldBoy, men i dag lyt du nok berre ta til deg vatn av edlaste slaget.
;D ;D ;D

Da får det bli livets vann i dag. Hva kan vel være edlere enn det?

G

Gjestemedlem

Gjest
Valentino skrev:
Det heiter tysdag.
Tysdag er jo berre ein samantrekning av ordi Tyrst og Dag, så korti skulle det vel høva bedre med noko i kvast glaset?

K

kbwh

Gjest
Sei dette til dei vantro:

Frå Wikipedia – det frie oppslagsverket

Ty er ein krigsgud frå den norrøne gudelæra. Han rådde over kven som skulle vinna i strid. Truleg er han gud for rettferd og tingskipnaden. Han er i tillegg gud for kveg. I eldre tid kan Ty ha hatt vørdnaden til Odin, som guden over alle gudar.

I Snorre si den yngre Edda kan ein lesa at då æsene skulle binda Fenrisulven, krevde ulven at nokon la handa si i munnen til ulven. Fenrisulven var stor og sterk og avskrekkjande, til og med for dei modige æsene.

Berre Ty hadde mot til å møta kravet. Han la høgrehanda si i ulvekjeften. Lekkja heldt Fenrisulven fast og æsene nekta å sleppa han fri. Ty var etter dette einhendt. Ty var kjend for å vera den einaste som torde å mata Fenrisulven.

Ty har ei rolle i Hymeskvadet i den eldre Edda. Ty hjelper Tor med å skaffa eit bryggekar som er stort nok til at det kan bryggjast øl til alle gudane i ein omgang.

I den yngre Edda er Ty son av Odin. I Hymeskvadet er han son av jotna Hyme.

Ty døyr under Ragnarok, då han kjempar mot hunden Garm, vaktarhunden framfor Helheim. Dei to tek livet av kvarandre.

Tysdagen er oppkalla etter guden Ty. På latin er tysdag krigsguden Mars sin dag, Martis dies.

G

Gjestemedlem

Gjest
Valentino skrev:
Sei dette til dei vantro:

Frå Wikipedia – det frie oppslagsverket

Ty er ein krigsgud frå den norrøne gudelæra. Han rådde over kven som skulle vinna i strid. Truleg er han gud for rettferd og tingskipnaden. Han er i tillegg gud for kveg. I eldre tid kan Ty ha hatt vørdnaden til Odin, som guden over alle gudar.

I Snorre si den yngre Edda kan ein lesa at då æsene skulle binda Fenrisulven, krevde ulven at nokon la handa si i munnen til ulven. Fenrisulven var stor og sterk og avskrekkjande, til og med for dei modige æsene.

Berre Ty hadde mot til å møta kravet. Han la høgrehanda si i ulvekjeften. Lekkja heldt Fenrisulven fast og æsene nekta å sleppa han fri. Ty var etter dette einhendt. Ty var kjend for å vera den einaste som torde å mata Fenrisulven.

Ty har ei rolle i Hymeskvadet i den eldre Edda. Ty hjelper Tor med å skaffa eit bryggekar som er stort nok til at det kan bryggjast øl til alle gudane i ein omgang.

I den yngre Edda er Ty son av Odin. I Hymeskvadet er han son av jotna Hyme.

Ty døyr under Ragnarok, då han kjempar mot hunden Garm, vaktarhunden framfor Helheim. Dei to tek livet av kvarandre.

Tysdagen er oppkalla etter guden Ty. På latin er tysdag krigsguden Mars sin dag, Martis dies.
Så når nokon er arg og seier "ty deg!" til einkvan, så meinar de "kom her og stikk handa i kjeften på meg"?

Eg trur dessutan at eit slekt stort bruggekar skulle laga nok øl eller mjød til å helda til langt uti veka, og i alle høve heilt til tysdag.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi fortsetter vår hyllest, denne gangen e det paragrafrytteren som får sitt helt eget dikt, inspirert av Jan Erik Vold.

PA RA GR AF RY TT ER

PARAGRAFRYTTER

RAPARARGTYFTER

FYTTERGAPRARAR

RAREFYRGRAPATT

APERYGRATTFARR

RETTYRFARGARAP

TYTERGRAFPARAR

RAPETYTFRARGAR

ARGFRYRETTARAP

Argh, argh, der satte eg nokke i halsen, vil nokken fortsette…?

Synes for så vidt at tyrst-dag, eventuelt tyst-dag lyder som en bedre forklaring, selv om det med Ty sikkert e rett, men vi tror vel ikke på de norrøne gudene, så den slags sannheter e det vel bare å heve seg over? (noe e eg litt redd for at den godeste paragrafrytteren våkner på alvor, men vi må vel få litt liv i han og no etter hvert… :-X )

Kor var vi..?

Ka e det med denne banken Deph? Fine smiledamer, men e det nokke mer?

Man skal alltid være litt sånn skeptisk til fine smiledamer...

P

Parelius

Gjest
Dykk bedriv heidningeskvalder, men eg set mi lit til kvitekrist. Arkaiserande atavisme (drukkenskapen hans Tyr) gjev ikkje dugleik i omsyten for nesten (raudeblyanten).

14.

Det som er uhøyrt
får som oftast
verste vederlag;
på holm dei gjekk
for det kloke viv
og fekk begge bane.

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
Vi fortsetter vår hyllest, denne gangen e det paragrafrytteren som får sitt helt eget dikt, inspirert av Jan Erik Vold.

PA RA GR AF RY TT ER

PARAGRAFRYTTER
RAPARARGTYFTER
FYTTERGAPRARAR
RAREFYRGRAPATT
APERYGRATTFARR
RETTYRFARGARAP
TYTERGRAFPARAR
RAPETYTFRARGAR
ARGFRYRETTARAP

Argh, argh, der satte eg nokke i halsen, vil nokken fortsette…?

Synes for så vidt at tyrst-dag, eventuelt tyst-dag lyder som en bedre forklaring, selv om det med Ty sikkert e rett, men vi tror vel ikke på de norrøne gudene, så den slags sannheter e det vel bare å heve seg over? (noe e eg litt redd for at den godeste paragrafrytteren våkner på alvor, men vi må vel få litt liv i han og no etter hvert… :-X )

Kor var vi..?

Ka e det med denne banken Deph? Fine smiledamer, men e det nokke mer?

Man skal alltid være litt sånn skeptisk til fine smiledamer...
Blush, blush....

Paragrafryttaren blir nesten litt rørt. Første gangen noen har skrevet dikt om en paragrafryttar.

Men så våkner jeg litt: "Våkner på alvor?"....Som om ikke jeg sitter våken dag og natt og passer på paragrafane og leter etter anledninger til å bruke dem? Jeg roper riktignok ikke "ulv!" i utide, det er ikke min stil. Men jeg er våken, vær du sikker. Vennligsinnet våken. Er det opp til meg, skal alle komme helskinnet gjennom fri diktning og det som verre er.

Men jeg begynner å bli enig med sekretæren: Det er ikkje noko framdrift i årsmøtet.

Bare en personlig meningsytring, selvfølgelig. Paragrafane har ingen motforestillinger. Årsmøter kan holde på i evigheter i henhold til paragrafane. Så lenge noen har noe på hjertet og ordstyraren tillet det, er det helt greit. Seier paragrafane.

G

Gjestemedlem

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
No skal eg prøve å teie årsmøtet i hel. Då vil det forsvinne under sperregrensa, og vi kan lage ei ny sakliste. Utan eventuelt, vindmøller og anna styggedom.
Skuar eg ein slagen mann som har gjeve opp sin stird mot dei bokmålske kjempane her?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Gjestemedlem skrev:
Audiophile-Arve skrev:
No skal eg prøve å teie årsmøtet i hel. Då vil det forsvinne under sperregrensa, og vi kan lage ei ny sakliste. Utan eventuelt, vindmøller og anna styggedom.
Skuar eg ein slagen mann som har gjeve opp sin stird mot dei bokmålske kjempane her?

Tenkte eg det ikkje!
Det vert vanskeleg med tagnad...

O

OldBoy

Gjest
Dette fikser du lett, gamle raudeblyantsvingar:

1. Du venter til rundt kl 0200 i natt. Da søv vi alle som ein her på HFS, og så går du berre inn på 40 tilfeldige tråder i full fart og skriv eit eller anna. Berre ein smiley eller kva som helst. Når vi andre startar dagen med å leite etter vår kjære nynorsktråd, er han på side to, og årsmøtet er over.

2. Du kan skrive så månge styggje ord som du kan i full fart. Gjer du det medan moderatorene er vakne, set dei hengjelås på tråden vår, og årsmøtet er over. Kanskje ikkje det luraste du kan gjera, det siste, når eg tenkjer meg om: moderatorane kan setje hengjelås på deg òg.

Paragrafane kan ikkje stogga deg.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Eg har ei tid arbeidd med å verta kvitt statsrådar som ikkje talar Målet slik det var tenkt. Eg kjem attende med rapport om nokre dagar. 8)

PS. Til no har eg dekt alle reisekostnadane frå eiga lomme.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Gjestemedlem skrev:
Audiophile-Arve skrev:

Du må være forsiktig med slike tegninger, kem vet ka nokken kan tolke ut av en strektegning i disse dager, Don Quixote, Muhammed, Bjarne Olsen, kem vet...?

Gode forslag Oldboy, du e helt sikker på at dette går greit med paragrafene?
Litt synd om Arve blir utvist og..

E det mine statsråder du kvitter deg med Oddgeir? Vet ikkje om eg har nokken å avse..

Sånne pengegreier må du ta med Deph, litt snart, før han bruker opp alt der nede..

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
Gode forslag Oldboy, du e helt sikker på at dette går greit med paragrafene?
Litt synd om Arve blir utvist og..
Det første alternativet, å skrive innlegg i 40 andre Off-Topic-tråder, er helt kurant. Helt vanntett rent paragrafmessig.

Det andre, å opptre uhøveleg, slik at han får raudt kort og tråd-sperre, er strengt tatt i strid med paragrafane. Men det hender at paragrafane tar seg en liten høneblund, og då slepp han unna. Men eg tilrår ikkje den sistnemnde løysinga, den lyt berre brukast i ytterste naud. Men det kan jo hende at han får det til såleis at tråden vert låst, men at han sjølv slepp unna med ei mild åtvaring. Paragrafane er litt i villreie her.

G

Gjestemedlem

Gjest
OldBoy skrev:
Det andre, å opptre uhøveleg, slik at han får raudt kort og tråd-sperre, er strengt tatt i strid med paragrafane. Men det hender at paragrafane tar seg en liten høneblund, og då slepp han unna.
Ja om ein forsøkar å snakke nynorsk i dei andre trådane bli man fort mødt med ei slek melding frå offiserane på sentralen saman med uvanleg valdsam bruk av både raudblyant og viskelær:

Innlegget er redigert av Mr. X. Upassende språk på Hifisentralen.

Når det gjeld refusjon av utlegg blir alle desse refundera hjå kasserar, men det må innbetalast eit ekspedisjonsgebyr på førehånd på 15% av det ynskjede beløpet. Sedan aukans offshore konto ikkje er opp å spaserar enno, tek me i bruk PayPal.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ka ska vi te med no når dette møtet snart e over?
Har vi ikkje lagt nokken slagplaner? Skal vi bare loffe rundt og basere oss på statstøtte?
E ikkje det litt kjedelig, bør vi ikkje markere oss litt?

E paragrafene med på disse gebyrene til Deph Oldboy, syntes dette hørtes veldig på kanten ut eg. Eg visste at han der ikkje va nokke godt valg som kasserer, vi har jo ingen kontroll med han der så han e no...

No går eg og legger meg i badekaret med siste boken te Stig Larsson... ser fram te den... :)

O

OldBoy

Gjest
Komponenten skrev:
1. E paragrafene med på disse gebyrene til Deph Oldboy, syntes dette hørtes veldig på kanten ut eg.

2. Eg visste at han der ikkje va nokke godt valg som kasserer, vi har jo ingen kontroll med han der så han e no...

3. No går eg og legger meg i badekaret med siste boken te Stig Larsson... ser fram te den... :)
3. Det høres ut som en god idé.

2. Du kan ikke vite helt sikkert før etterpå. Å vite sikkert på forhånd kalles å ha fordommer. Gjestemedlem har ikke misbrukt tilliten sin ennå.

1. Paragrafane seier at kostnadsdekning på den måten Gjestemedlem har antydet, sannsynligvis er en forutsetning i en organisasjon som baserer seg på nullkontingent. Men paragrafane forutsetter også at regnestykket til Gjestemedlem tåler dagens lys. 15% kan være greit nok på små transaksjoner, det koster tross alt like mye å bokføre og utbetale små beløp som store beløp. Men dersom Gjestemedlem legger opp til å etablere en liten butikk i butikken, kan vi bare skjele til en aktuell vannverksak, så vet han hva som venter.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Oppdraget er utført. Andre ministrar gjer klokast i å prioritere språkrøkt heretter.

Dette har vore eit slitsamt oppdrag, så no må eg slappe av ei tid.

Topp Bunn