Oddgeir og nynorsklauget - innkalling til årsmøte.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Parelius skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Parelius skrev:
"Iliaden vart omsett til nynorsk i 1951 for Det norske samlaget ved Eirik Vandvik. Med dette fullførde han det verket Arne Garborg hadde byrja med Odysséen mange år før."

Det står at*) lesa. Er slikt språk frå Vandviks hand høgnorsk lese**)?
*) Dette er på grensa til skrivefeil. Høgnorsk skal vere stivt, men ikkje på død og liv utgammalt. Å bruke at som infinitivsmerke er dansk.
1. Eg gjer som eg vil.
**) Det skal vere "lesnad" på høg nynorsk...
2. Burti staur og aker feil. "God lese" og "god lesnad" gjev ikkje det same semantiske innhaldet. Det siste angår ei oppleving, det fyrste seier noko om boki.

Dessutan trur eg dette må vere ein digresjon.
3. Sanning. Kva er tema?
1. Tenkte eg det ikkje...

2. Lektor Audun Thorsen i Volda gav ut ei årbok med "Norsk barnelesnad" på 70- og 80-talet.
No, kva seier du til det?

3. Eg er i ferd med å verte trøytt. Skal vi sove på det? Møtet er ikkje heva, om nokon skulle tru det...

P

Parelius

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
Parelius skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Parelius skrev:
"Iliaden vart omsett til nynorsk i 1951 for Det norske samlaget ved Eirik Vandvik. Med dette fullførde han det verket Arne Garborg hadde byrja med Odysséen mange år før."

Det står at*) lesa. Er slikt språk frå Vandviks hand høgnorsk lese**)?
*) Dette er på grensa til skrivefeil. Høgnorsk skal vere stivt, men ikkje på død og liv utgammalt. Å bruke at som infinitivsmerke er dansk.
1. Eg gjer som eg vil.
**) Det skal vere "lesnad" på høg nynorsk...
2. Burti staur og aker feil. "God lese" og "god lesnad" gjev ikkje det same semantiske innhaldet. Det siste angår ei oppleving, det fyrste seier noko om boki.

Dessutan trur eg dette må vere ein digresjon.
3. Sanning. Kva er tema?
1. Tenkte eg det ikkje...

2. Lektor Audun Thorsen i Volda gav ut ei årbok med "Norsk barnelesnad" på 70- og 80-talet.
No, kva seier du til det?

3. Eg er i ferd med å verte trøytt. Skal vi sove på det? Møtet er ikkje heva, om nokon skulle tru det...
Ad 2: Fjøsamål! Men eg vart stum.

Men; kan Vandvik seiast at/å føre en høg stil?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Parelius skrev:
Men; kan Vandvik seiast at/å føre en høg stil?
Vandvik rekk ikkje HFS sitt nynorsklaug til knea eingong. Han visste nok ikkje kva høg stilføring var for noko. 8)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Eg har nok lese Vandvik (eg minnest nok ikkje namnet, men har lese verket på nynorsk. Det er ikkje til truandes at andre også har umsett Odyseen), men har ikkje lagt meg på minnet at arbeidet hadde særskilt høgverd, sjølv om forma var stiv nok.

Men dette er framleis ein digresjon, og eg er vaken.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Du e våken...og edru..?
Bedre har det ikkje vært på lenge... ;D

Eg kan stemme for ditt statutt-forslag. Så kan vi gå over til neste sak, ka blir det? Statuer??

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Eg har ei tilføing.
Fyrste punkt vert som tidlegare framlegg.
1. Nynorsklauget på Hifisentralen sitt føremål er å heve nivået på Hifisentralen og brukarane der".

To nye punkt.

2.
a)Nynorsklauget på Hifisentralen tek føre seg dei tema som lauget måtte ynskje til ei kvar tid.
b)Tema vil verte drøfta som sak av dei til ei kvar tid frammøtte medlemer, etter innkalling og dagsorden i eigen streng.
c)Ein kvar skrivekunnig som melder interesse, og gjev til kjenne ynskje om statsstøtte, er medlem til vedkomande melder seg ut, eller Høvdingen blandar seg inn på elles kjent måte.
d) Nynorsklauget på Hifisentralen vil aldri nedlate seg til å telje talet på frammøtte på medlemsmøta, men forventar at minst to deltakarar i strengen må gje seg til kjenne i form av innlegg for at møtet skal vere godkjent.
e) Når leiar er fråverande, men møtet utlyst etter reglane i punkt b), kan eit kvart medlem vere ordstyrar på einskildsaker.
f) Kontingenten er så låg som mogleg, det vil seie kr 0.00

3. Når strengar der Nynorsklauget på Hifisentralen fell ut av side 1 av strengar i offtopic, er møtet slutt. Om ikkje nokon av medlemene løfter strengen opp att, naturlegvis.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
oddgeir skrev:
Eg trur det er naudsynt å minne om at det er rom for fleire på årsmøtet.
Spesielt vil eg oppmode kvinner og minoritetar om å ta kontakt.
Er dette godt nok for dykk?

* Eg vaks opp i Sandefjord der norsklæraren min hevda dialekta i Sandefjord var 50 prosent nynorsk.
* Frå 1992 til 1997 var eg student ved lærarhøgskulen i Sogndal, samstundes som eg var frilansar (på nynorsk) i Sogn Avis.
* Eg finn det og naudsynt - på bakgrunn av oppmodinga til minoritetar - å nemne at eg står i samemanntalet.

Roy

G

Gjestemedlem

Gjest
R.E.S. skrev:
oddgeir skrev:

* Eg vaks opp i Sandefjord der norsklæraren min hevda dialekta i Sandefjord var 50 prosent nynorsk.
* Frå 1992 til 1997 var eg student ved lærarhøgskulen i Sogndal, samstundes som eg var frilansar (på nynorsk) i Sogn Avis.
* Eg finn det og naudsynt - på bakgrunn av oppmodinga til minoritetar - å nemne at eg står i samemanntalet.

Roy
Dette er jo storarta Roy. No treng du berre ein kjønsbyteoperasjon og ein Mac, så dekker du aleine opp våre krav til minoretetskvotering. :)

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Gjestemedlem skrev:
Dette er jo storarta Roy. No treng du berre ein kjønsbyteoperasjon og ein Mac, så dekker du aleine opp våre krav til minoretetskvotering. :)
Eg har hatt ringar i begge øyrene, noko som er meir feminint enn min far satte pris på då han levde.

Når det gjeld Mac har eg nett hatt ein disputt med min næraste nabo. Han er frå Bærum og berre måtte ha ein. I mine auge er alt som folk frå Bærum berre må ha, noko eg styrer langt unna...

Det er sjølvsagt ikkje berre Mac som blir omfatta av dette. I gamle dager var til dømes Karl Lagerfeldt-parfyme og dyre merkeklede i same båsen.

Og det var eg ikkje sein om å klargjere for ham :)

Roy

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Dette er framifrå. Eg kan ikkje skjøne anna enn at du siglar opp som ein kandidat til leiarvervet, bladfyk som du er.

Kva seier du Arve, vi treng bladfykar, ikkje sant? (Du er ordstyrar framleis, ikkje rettare eg veit?)

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
oddgeir skrev:
Dette er framifrå. Eg kan ikkje skjøne anna enn at du siglar opp som ein kandidat til leiarvervet, bladfyk som du er.

Kva seier du Arve, vi treng bladfykar, ikkje sant? (Du er ordstyrar framleis, ikkje rettare eg veit?)
Eg må berre få poengtere at eg ikkje ser meg kapabel til å kunne fylle eit slikt verv på ein måte som vil vere tilfredstillande for dei med langt meir og betre erfaring enn meg sjølv når det gjeld det nynorske skriftspråket. Dei få innlegga eg har posta i denne tråden er - om eg minnes rett - mine fyrste nynorske setningar på denne sida av 1996-97.

Roy

O

OldBoy

Gjest
oddgeir skrev:

"Bladfyk"?.....Er det det samme som vi østlendinger kaller en "løvblåser"?

:) :) :)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
R.E.S. skrev:
oddgeir skrev:

Roy
Samar med nynorskbakgrunn må seiast å vere minoritet, ja....

O

OldBoy

Gjest
Nå må noen snart fortelle meg hva "bladfyk" er.

Jeg kan ikke stemme på en østnorsk "løvblåser", kan jeg vel?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
OldBoy skrev:
Alle som er med i nynorsklauget veit vel kva ein bladfyk er!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

Det lyt vera heimelekse som skulemeister Arve ville sagt det.

Hint: Det er ikkje "løvblåser". Det høver betre på medlemmar av Senterpartiet vil eg tru. ;D

O

OldBoy

Gjest
oddgeir skrev:
OldBoy skrev:
Alle som er med i nynorsklauget veit vel kva ein bladfyk er!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :eek:

Det lyt vera heimelekse som skulemeister Arve ville sagt det.

Hint: Det er ikkje "løvblåser". Det høver betre på medlemmar av Senterpartiet vil eg tru. ;D
I følge vedtektene, jfr. pkt 2.c, som riktignok ikke er vedtatt ennå, men det er bare (berre) et spørsmål om tid, er jeg fullverdig medlem.

Jeg har nemlig:

1) meldt meg på, eller meldt min interesse,

og

2) står i kø for å motta all den statsstøtte jeg kan få.

Jeg er dermed et like fullverdig medlem som alle andre her. Bare at jeg ikke vet hva "bladfyk" er. Og så lenge jeg ikke vet det, har jeg ikke tenkt å stemme på en. Tar ikke sjansen på å stemme på en løvblåser, hvis det er det det er.

P

Parelius

Gjest
Ikke gi deg , OldBoy. Selv ville jeg ha gått ett skritt lengre.

Wollen wir mitmachen? Das ist heute DIE sprachfrage, an dem die Geister sich scheiden; das ist die politische Frage der Stunde! Bedenken wir doch, was heißt "bladfyk". Es ist der Name der Irre, ganz Unwahrheit, das Unwesen schlechthin. (Nicht fehlerfrei, aber doch, der Wille ist da.)

Ellers foreslår jeg at forumets urbanitetstunger fraksjonerer, og kupper først som sist, og gjeninnfører "at" som infinitivsmerke i høyverdig norsk, gammel som ny. Kompo får synge med sin bergensstrupe i alle de kjønn hun behersker.

Parelius, fremdeles usikker på tema.

O

OldBoy

Gjest
Takk for all støtte, Parelius.

Jeg gir meg aldri, unntatt like før det er for sent. Unngår taperstempelet på den måten.

Urbanitetstunger, det høres ut som meg, selv om jeg ikke vet hva en sånn urbanitets"tunge" er for noe. Håper i hvert fall at det ikke er noe slibrig à la "french tongue" (Gud forby!).

Men hvis slike urbanitetstunger er i flertall, tar vi rotta på dem. Ned med alle minoritetene! Majority rules!

Der fikk de noe å tenke på, disse høgnorske finkulturistene!

Husk: Jeg er fortsatt stemmeberettiget!

G

Gjestemedlem

Gjest
OldBoy skrev:
Urbanitetstunger, det høres ut som meg, selv om jeg ikke vet hva en sånn urbanitets"tunge" er for noe. Håper i hvert fall at det ikke er noe slibrig à la "french tongue" (Gud forby!).

Det er vel ein teikning på ymse folk som bruke noko slekt som sjekketriks:

"Hei, eg har ei 11 tommar lang tunge og kan anda gjøno øyri."

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:

Jeg kan ikke stemme på en østnorsk "løvblåser", kan jeg vel?

Det er ein som skriv i eit blad.
"Fyk"-endinga trur eg har med at det gjerne er snakk om den yngste journalisten, altså den som fyrst får fyken når bladet vert kjøpt opp av Orkla og vert rasjonalisert....

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Parelius skrev:
1. Ikke gi deg , OldBoy. Selv ville jeg ha gått ett skritt lengre.

2. Wollen wir mitmachen? Das ist heute DIE sprachfrage, an dem die Geister sich scheiden; das ist die politische Frage der Stunde! Bedenken wir doch, was heißt "bladfyk". Es ist der Name der Irre, ganz Unwahrheit, das Unwesen schlechthin. (Nicht fehlerfrei, aber doch, der Wille ist da.)

3. Ellers foreslår jeg at forumets urbanitetstunger fraksjonerer, og kupper først som sist, og gjeninnfører "at" som infinitivsmerke i høyverdig norsk, gammel som ny.

4. Kompo får synge med sin bergensstrupe i alle de kjønn hun behersker.

5. Parelius, fremdeles usikker på tema.
1. Det er langt, det....

2. Slike tekstgeneratorar er ein u-ting, vil no eg seie.

3. Det ville i så fall vere sørgjeleg, og eit opplagt bror på statutt nr 1.

4. Skriftleg song er ein u-ting, det også. Kompe kan heller forfatte noko poesi, det har vi sett at ho meistrar tidlegare. Og ver snill ikkje ta henne med i setningar der det omtalast beherska kjønn, det ville vere feil.

5. Forståeleg! Dette er nok ein digresjonsdigresjon.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
OldBoy skrev:

Jeg gir meg aldri, unntatt like før det er for sent. Unngår taperstempelet på den måten.

Men hvis slike urbanitetstunger er i flertall, tar vi rotta på dem. Ned med alle minoritetene! Majority rules!

Berre ikkje prøv å kødde med sekretæren, ditt bokmålsbeist! Elles skal du få smake raudeblyanten...

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Audiophile-Arve skrev:
Berre ikkje prøv å kødde med sekretæren, ditt bokmålsbeist! Elles skal du få smake raudeblyanten...
I mi nynorskverd er genitiv-s ikkje bra språk...

Eller tek bladfyken feil?

Roy

O

OldBoy

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
OldBoy skrev:

"Raudeblyanten".......no vart eg skræmt, ja....

Men nå (no) som jeg (eg) er blitt forklart hva "bladfyk" er, er problemet løst. Jeg stemmer på sekretæren, så klart. Ikke noe poeng å bli uvenner med sekretæren, når man kan bli uvenner med så mange andre her i verden. Noen venner må selv jeg ha, her i livet. Selv om jeg er østlending og ikke har noe annet å gjøre (gjera) her i nynorsklauget enn å stemme på sekretæren. Og håve inn negativ statsstøtte, da.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
R.E.S. skrev:
Audiophile-Arve skrev:
I mi nynorskverd er genitiv-s ikkje bra språk...

Eller tek bladfyken feil?

Roy
Du har eit poeng, men ikkje inne i eit ord, og særleg ikkje eit så godt ord som bokmålsbeist. Eg fann det opp akkurat no. Kjenn på det, smak på det.....sei det høgt - dei to s-ane skapar ei heilt spesiell oppleving av akkurat det eg prøver å trykkje ut.
Kjempegreier!
(Dette vart kanskje vel røft på saklista, men sekretærar er stort sett allmektige i slike samanhengar...)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.878
Nynorsklauget bør snarest lage en ordliste. Et par bidrag fra meg:

Vriompeis - Elektrisk komfyr
Dåsemikkel - Hermetisk rev
Brettehykje - Et ufyselig damemenneske

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:

No må vi halde oss til saklista - eller ynskjer du vervet som korrekturlesar? Det går ikkje - sekretæren styrer dette etter eigne impulsar.
Elles tek du veil når det gjeld omsetjingsarbeidet. Alle tre orda. Intense nynorskbrukarar som er over den seksuelle lågalder, veit det.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.831
Torget vurderinger
35
Tråden sitt namn er "Oddgeir og nynorsklauget". Då finn eg det naturleg at Oddgeir vert leiar.

Roy

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.878
Audiophile-Arve skrev:
Pink_Panther skrev:

1.No må vi halde oss til saklista - eller ynskjer du vervet som korrekturlesar? Det går ikkje - sekretæren styrer dette etter eigne impulsar.
2.Elles tek du veil når det gjeld omsetjingsarbeidet. Alle tre orda. Intense nynorskbrukarar som er over den seksuelle lågalder, veit det.
1. Nei,nei, ikke noe verv ! Jeg reduserer antallet verv for tiden.

2. Jeg tar ikke veil. Ordene var høyst aktuelle i min prepubertale tid for ca. 40 år siden. Mulig de heller bør klassifiseres som gammelnorsk ???

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
No e altså Arve begynt å snøvle igjen, no har vi det gående... Eller e kanskje veil nokke på høynynorsk?

Eg stemmer for Oddgeir som ledar, og under tvil for Arve som sekreter. Men då må han skjerpe inn på rettskrivingen...

Eg får altså lov både å synge og dikte?
Den e go.
Eg stemmer for at Parelius får si at, og for øvrig visste eg faktisk ka en bladfyk e.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
No e har altså Arve begynt teke tilå snøvle igjen, no har vi det gående.gåande.. Eller e kanskje veil veil?nokke på høynynorsk?

Eg stemmer for Oddgeir som ledar, leiarog under tvil for Arve som sekreter. sekretær eller skrivar Men då må han skjerpe inn på rettskrivingenrettskrivinga...

Eg får altså lov både å
1) synge og
2) dikte?
Den e go.
3) Eg stemmer for at Parelius får si at, og for øvrig visste eg faktisk ka en bladfyk e.
Rettskrivinga er med dette skjerpa inn.
1) Nei. Då må du i tilfelle leggje inn lydfiler.
2) Ja.
3) Eg stremmer i mot.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Pink_Panther skrev:

1.No må vi halde oss til saklista - eller ynskjer du vervet som korrekturlesar? Det går ikkje - sekretæren styrer dette etter eigne impulsar.
2.Elles tek du veil når det gjeld omsetjingsarbeidet. Alle tre orda. Intense nynorskbrukarar som er over den seksuelle lågalder, veit det.
1. Nei,nei, ikke noe verv ! Jeg reduserer antallet verv for tiden.

2. Jeg tar ikke veil. Ordene var høyst aktuelle i min prepubertale tid for ca. 40 år siden. Mulig de heller bør klassifiseres som gammelnorsk ???
No kan det tenkjast at du bytte målføre før du kom i puberteten, men desse ord-døma dine går altså under griseprat.

P

Parelius

Gjest
Eg ser for meg Parelius som leiar.

OldBoy kan verta sekretær.

Kompo får raudblyanten.

Ellers vil eg berre seia;

Ich habe Euch gefragt: Ihr habt mir Eure Antwort gegeben. Ihr seid ein
Stück Nynorskingar, durch Euren Mund hat sich damit die Stellungnahme des
Urbanen Tunge manifestiert, Ihr habt unseren Feinden das zugerufen,
was sie wissen müssen, damit sie sich keinen Illusionen und falschen
Vorstellungen hingeben.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.846
Sted
Torget vurderinger
0
Parelius skrev:
1. Eg ser for meg Parelius som leiar.

OldBoy kan verta sekrtær.

Kompo får raudblyanten.

2. Ich habe Euch gefragt: Ihr habt mir Eure Antwort gegeben. Ihr seid ein
Vorstellungen hingeben.

1. Dette vil aldri gå. Det vil verte som soga om EU, der ein vil ha tysk militære, fransk politi, italiensk administrasjon og engelsk kjøkken....

2. Skal det vere tysk, må det i det minste vere høgtysk. Kan vi få litt Schiller-sitat, takk?

O

OldBoy

Gjest
Parelius skrev:
Eg ser for meg Parelius som leiar.

OldBoy kan verta sekretær.

Kompo får raudblyanten.

Ich habe Euch gefragt: Ihr habt mir Eure Antwort gegeben. Ihr seid ein
Vorstellungen hingeben.

OldBoy, som sekretær for "nynorsklauget".....Da hadde nok min gamle mor ledd seg i hjel i graven sin.

;D ;D ;D

R I P.

Jeg foreslår at vi stemmer på sekretæren som leiar, altså "strenge-Arve" som leiar, så slipper vi å bekymre oss om hans strenge kustus. Som leiar må han, i sedvanlig myk og føyelig stil, bruke kreftene sine på å samle troppene, og skape forsoning på tvers av minoritetene. Parelius kan være en pennefør sekretær. Når han føler for det. Men OK, blir det kampvotering, er alt åpent.....

Topp Bunn