Nyutviklet APL NWO 3.0GO CD/SACD spiller som skal spille bedre enn Plate-spiller

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.858
Antall liker
8.855
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Endre Askeland skrev:
Vel, nå er det jo flere som mener at den nyere P-03/D-03 comboen spiller bedre enn den eldre P-01/D-01. Når det gjelder kilder, så har jeg mindre tro på at matching er ett særlig relvant tema. Shit in = Shit out.
Snakker vi derimot om pre/effekt/høyttalere, ja da er jeg enig i at matching er viktig.

Når dette er sagt, så hadde jeg ikke blitt overrasket om den nye P-05/D-05 spiller bedre enn både P-03/D-03 og P-01/D-01. Som du sikkert vet, så er denne nye comboen bygget opp rundt en 32 bits dac fra nøyaktig samme leverandør som leverer 32 bits dac til APL Hifi ;) Som jeg har sagt flere ganger før. Verden går videre, og det er viktig å være åpen og klar over dette for å unngå å bli akterutseilt.
Så vidt meg bekjent, er det foreløpig kun APL Hifi og Teac Esoteric som har laget spillere som er basert på en 32 bits dac.

Dette er sikkert ikke så interssant for deg har jeg en mistanke om, siden du har fortalt meg at ditt drivverk er helt på høyden med alt annet som lages i dag. Jeg antar derfor at du ønsker å bruke driverket ditt opp mot en Dac som du har blinket deg ut.
Jeg derimot, tror at det er enda mer å hente ut fra det digitale mediet.
Hei, nei tror nok heller ikke at marching er like viktig med kilder - har i det store og hele ikke opplevd dramatiske forskjeller på CD spillere. Men opplever man store lydmessige forskjeller, ser jeg ingen grunn til at ikke matching skal spille inn her som på alle andre områder.

Hvorvidt 32 bit teknologi skal være alt annet overlegent har jeg lite grunnlag for å uttale meg om. Men jeg hører bare på vanlige 16 bit CDer - og for meg er det ikke åpenbart at voldsom opp/oversampling av de samme begrensende data for så å kunne benytte seg av 32 bit dacer med høyere S/N forhold - nødvendigvis gir bedre resultater - jeg tror ikke det! Det er vel like stor entusiasme rundt NOS dacer i disse dager, og her kan jo annonserte test være gøy - da Zanden vel er NOS, mens APL vel er mega up-samplet!

Er vel heller ikke helt enig i at verden går så så fort fremover, i mitt oppsett greide den 10 år gamle Drivverk/DP DAcen seg veldig godt mot det som anses som latest/greatest. ;D

Når det gjelder drivverk - så har jeg fra folk jeg liker å lytte till at PC avspilling er veien å gå, men sett opp i mot "konvensjonelle" drivverk ser jeg ikke helt hva som skal gjøres så mye bedre enn BASE drivverket...det er ikke akkurat noe kunststykke å lese av en vanlig CD plate. Ellers blir det digitale signalet behandlet såpass mye i mitt system at jeg tviler rett og slett på at drivverket er så viktig i mitt oppsett...så bare jeg får ut fingern så kommer jeg nok til å gå over til PC, og kanskje finne en litt snerten spiller med digital ut for å kunne spille Cd plater!

Mvh
OMF
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.602
Antall liker
3.139
Torget vurderinger
0
SAL skrev:
Du er selvfølgelig velkommen til Porsgrunn når det skulle passe! ;)
Takk for invitasjon.

Passer det at jeg stikker innom på vei hjem etter kalibreringskurset hos Hjemmekino i Oslo 19. januar, så hadde det vært heilt topp. Sender du PM med info til GPSn?
 
K

knutinh

Gjest
OMF skrev:
Hei, nei tror nok heller ikke at marching er like viktig med kilder - har i det store og hele ikke opplevd dramatiske forskjeller på CD spillere. Men opplever man store lydmessige forskjeller, ser jeg ingen grunn til at ikke matching skal spille inn her som på alle andre områder.

Hvorvidt 32 bit teknologi skal være alt annet overlegent har jeg lite grunnlag for å uttale meg om. Men jeg hører bare på vanlige 16 bit CDer - og for meg er det ikke åpenbart at voldsom opp/oversampling av de samme begrensende data for så å kunne benytte seg av 32 bit dacer med høyere S/N forhold - nødvendigvis gir bedre resultater - jeg tror ikke det! Det er vel like stor entusiasme rundt NOS dacer i disse dager, og her kan jo annonserte test være gøy - da Zanden vel er NOS, mens APL vel er mega up-samplet!
Det interessante er vel primært Effective Number of Bits og lineær frekvens/faserespons fra opptaksstudio til pre-amp.

Jeg mistenker at buzzwords som 32 bits ikke har noen betydning i så måte.

-k
 

endrea

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.700
Antall liker
139
Sted
Bergen
Den nye LINN Klimax DS kan kanskje være interessant?

OMF skrev:
Endre Askeland skrev:
Vel, nå er det jo flere som mener at den nyere P-03/D-03 comboen spiller bedre enn den eldre P-01/D-01. Når det gjelder kilder, så har jeg mindre tro på at matching er ett særlig relvant tema. Shit in = Shit out.
Snakker vi derimot om pre/effekt/høyttalere, ja da er jeg enig i at matching er viktig.

Når dette er sagt, så hadde jeg ikke blitt overrasket om den nye P-05/D-05 spiller bedre enn både P-03/D-03 og P-01/D-01. Som du sikkert vet, så er denne nye comboen bygget opp rundt en 32 bits dac fra nøyaktig samme leverandør som leverer 32 bits dac til APL Hifi ;) Som jeg har sagt flere ganger før. Verden går videre, og det er viktig å være åpen og klar over dette for å unngå å bli akterutseilt.
Så vidt meg bekjent, er det foreløpig kun APL Hifi og Teac Esoteric som har laget spillere som er basert på en 32 bits dac.

Dette er sikkert ikke så interssant for deg har jeg en mistanke om, siden du har fortalt meg at ditt drivverk er helt på høyden med alt annet som lages i dag. Jeg antar derfor at du ønsker å bruke driverket ditt opp mot en Dac som du har blinket deg ut.
Jeg derimot, tror at det er enda mer å hente ut fra det digitale mediet.
Hei, nei tror nok heller ikke at marching er like viktig med kilder - har i det store og hele ikke opplevd dramatiske forskjeller på CD spillere. Men opplever man store lydmessige forskjeller, ser jeg ingen grunn til at ikke matching skal spille inn her som på alle andre områder.

Hvorvidt 32 bit teknologi skal være alt annet overlegent har jeg lite grunnlag for å uttale meg om. Men jeg hører bare på vanlige 16 bit CDer - og for meg er det ikke åpenbart at voldsom opp/oversampling av de samme begrensende data for så å kunne benytte seg av 32 bit dacer med høyere S/N forhold - nødvendigvis gir bedre resultater - jeg tror ikke det! Det er vel like stor entusiasme rundt NOS dacer i disse dager, og her kan jo annonserte test være gøy - da Zanden vel er NOS, mens APL vel er mega up-samplet!

Er vel heller ikke helt enig i at verden går så så fort fremover, i mitt oppsett greide den 10 år gamle Drivverk/DP DAcen seg veldig godt mot det som anses som latest/greatest. ;D

Når det gjelder drivverk - så har jeg fra folk jeg liker å lytte till at PC avspilling er veien å gå, men sett opp i mot "konvensjonelle" drivverk ser jeg ikke helt hva som skal gjøres så mye bedre enn BASE drivverket...det er ikke akkurat noe kunststykke å lese av en vanlig CD plate. Ellers blir det digitale signalet behandlet såpass mye i mitt system at jeg tviler rett og slett på at drivverket er så viktig i mitt oppsett...så bare jeg får ut fingern så kommer jeg nok til å gå over til PC, og kanskje finne en litt snerten spiller med digital ut for å kunne spille Cd plater!

Mvh
OMF
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.858
Antall liker
8.855
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Endre Askeland skrev:
Den nye LINN Klimax DS kan kanskje være interessant?
Den har jo fått veldig gode tester og ser godt ut - så det er utvilsomt et spennende produkt!

For meg er den ikke aktuell da jeg trenger en 6 kanals DAC og et drivverk som kan gi meg digital input!

Mvh
OMF
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
Roysen skrev:
SAL dersom vi venter et par uker kan vi muligens få med Zanden kombinasjonen min i testen også. Problemet her blir evt. at Zanden kombinasjonen trenger en preamp mens APL og Wadia spiller vel best uten pre og da blir preampens kvalitet avgjørende for hvordan Zanden oppfattes? Hva synes du?

Mvh
Roysen
Hadde vært moro å høre Zanden, men som du sier trenger vi en pre også. Kan også hende at jeg har sendt 2.0`n til USA om ett par uker! Vi kan jo høre alle hos deg ved neste anledning?
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
Pratet med Brent i natt, sender spilleren i mitten av førstkommende uke, de vil ha den innen 14 jan.! Blir moddet så fort som mulig og returnert, de mener jeg har den tilbake på ca. 10 dager. Den skal spille bedre enn 2.0`n rett ut av esken, etter 250 timer begynner den å "ta i litt", blir spennende! ;)

Måtte inn å korrigere avsende dag, går ons., er jo møte her til tirsdag! ;)
 

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Innlegg
1.703
Antall liker
296
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
SAL skrev:
Pratet med Brent i natt, sender spilleren på mitten av førstkommende uke, de vil ha den innen 14 jan.! Blir moddet så fort som mulig og returnert, de mener jeg har den tilbake på ca. 10 dager. Den skal spille bedre enn 2.0`n rett ut av esken, etter 250 timer begynner den å "ta i litt", blir spennende! ;)
Blir spennende SAL! 2.0 er beste cd spiller jeg har hørt, så hva blir det neste? ;)
 

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Innlegg
5.715
Antall liker
1.259
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
yasman skrev:
SAL skrev:
Pratet med Brent i natt, sender spilleren på mitten av førstkommende uke, de vil ha den innen 14 jan.! Blir moddet så fort som mulig og returnert, de mener jeg har den tilbake på ca. 10 dager. Den skal spille bedre enn 2.0`n rett ut av esken, etter 250 timer begynner den å "ta i litt", blir spennende! ;)
Blir spennende SAL! 2.0 er beste cd spiller jeg har hørt, så hva blir det neste? ;)
3,0......
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
714
Sted
Haslum
Torget vurderinger
3
Blir spennende dette SAL.

Håper du behørig rapporter dine erfaringer med den "nye" spilleren.

Er forøvrig også inn i litt modus med prøving av CD-spillere. En av de konklusjoner jeg har gjort er at det skal være master klokking av signalet. Dette har en vesentlig lydforbedring og et realstisk lydbilde.
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
EiK skrev:
Blir spennende dette SAL.

Håper du behørig rapporter dine erfaringer med den "nye" spilleren.

Er forøvrig også inn i litt modus med prøving av CD-spillere. En av de konklusjoner jeg har gjort er at det skal være master klokking av signalet. Dette har en vesentlig lydforbedring og et realstisk lydbilde.
Ja, dette blir spennende! Vi må prøve den i noen forskjellige oppsett mot både vinyl, større cd-rigger og pc-løsninger! Regner med at vi kan legge ut ett inntrykk om eierne av disse oppsett ønsker det. Kommer tilbake med rapport om erfaringene i mitt anlegg! ;)
Ellers har du nok rett i ditt syn ang. "klokking"! ;)
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
Nå er den klar, er i luften om noen timer! Julekvelden kommer brått på i år...... ;)
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
SAL skrev:
Nå er den klar, er i luften om noen timer! Julekvelden kommer brått på i år...... ;)
Blir morro høre hva du syns etter de nye kompoentene blir innspilt :)

mvh
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
kaap skrev:
SAL skrev:
Nå er den klar, er i luften om noen timer! Julekvelden kommer brått på i år...... ;)
Blir morro høre hva du syns etter de nye kompoentene blir innspilt :)

mvh
Trenger litt tid før det spiller optimalt, etter 250 timer begynner det å "løsne"! Skal spille en god del bedre en 2,0`n jeg hadde rett ut av esken! Kommer lytte-inntrykk snart. ;)
 

Veggen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.04.2006
Innlegg
1.224
Antall liker
6
Ser på APL forumet at de har laget en 3.0 modifisert utgave av Slim Devices/Logitech Transporter. Leste Alex selv uttaler at dette er den beste lyden han noensinne hadde hørt fra en digital kilde.
A client of mine was here yesterday. He has NWO-3.0GO and EMM Labs Signature at home. He was literally shocked with the Transporter's performance, both as a digital source to the NWO and on its own. He said he always looked for the quickest way to get out of the room when Computer audio is being showed-off. The way he put it about the Transporter is "mind boggling".
You really need to hear one to believe it.
Noen som vurderer å anskaffe denne?
Eller er det slik at alt som smaker av PC lyd ikke er interessant?
 

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Innlegg
2.184
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Rhesus skrev:
Hvor mange ganger har dere lest/hørt/sagt/skrevet:

- Endelig en CD-spiller som låter like bra som vinyl.

Den der leksa går aldri av moten.
Hehe, det er jo selvfølgelig bare tull.. ;D
 

perrew

Medlem
Ble medlem
04.03.2008
Innlegg
5
Antall liker
0
Du säger att APL inte använder top of the line DAC:en?
APL använder AK4397 som är deras toppmodell?
http://www.akm.com/category.asp?cat=dac
Mvh

Pär


Tube Research Labs benytter også 32 bits DAC'er i sin rørbaserte multikanal D/A converter. De benytter imidlertid toppmodellen til produsenten av de samme DAC'ene som sitter i APL spillerne. Det gjør ikke APL.

Mvh
Roysen
 
R

Roysen

Gjest
perrew skrev:
Du säger att APL inte använder top of the line DAC:en?
APL använder AK4397 som är deras toppmodell?
http://www.akm.com/category.asp?cat=dac
Mvh

Pär


Tube Research Labs benytter også 32 bits DAC'er i sin rørbaserte multikanal D/A converter. De benytter imidlertid toppmodellen til produsenten av de samme DAC'ene som sitter i APL spillerne. Det gjør ikke APL.

Mvh
Roysen
I følge mine kilder er toppmodellen (best spec og dyrest) en 8-kanals 32 bit/211 Khz DAC som kan konvertere både PCM og DSD. Den står ikke på den listen der. Men for all del ikke ta dette som noen kritikk av APL eller deres produkter. Det er sikkert en årsak til at Alex Peychev har valgt denne DAC'en og jeg har ingen forutsetning for å si noe om lydkvaliteten APL Hi-Fis produkter om de hade benyttet andre DACer. De kan være helt optimale slik de er konstruert nå.

Mvh
Roysen
 

perrew

Medlem
Ble medlem
04.03.2008
Innlegg
5
Antall liker
0
Ok,

någon speciell anledning till att du valde Wadia före APL?
Mvh
Pär
 
R

Roysen

Gjest
perrew skrev:
Ok,

någon speciell anledning till att du valde Wadia före APL?
Mvh
Pär
Ja, fordi jeg har eiet Wadia opp gjennom mange år og liker lyden svært godt. APL har jeg aldri hørt. Samtidig synes jeg at Alex Peychev er litt for pågående i sitt salgsarbeid. Jeg trakk meg litt unna da det rett og slett ble for mye for meg. Steve Huntley hos GNSC derimot har en helt annen måte å håndtere sine kunder på.

Mvh
Roysen
 

perrew

Medlem
Ble medlem
04.03.2008
Innlegg
5
Antall liker
0
Hans stil är ganska framåt men jag gillar folk som uttrycker sin åsikt.
Har aldrig varit i kontakt med GNSC men är säker på att de bygger bra produkter.
Vad jag har förstått så har Wadia alltid haft bra ljud men konstruktionen har inte så bra tidigare?
Nu har de liknande VRDS drivverk eller?
 
R

Roysen

Gjest
perrew skrev:
Hans stil är ganska framåt men jag gillar folk som uttrycker sin åsikt.
Har aldrig varit i kontakt med GNSC men är säker på att de bygger bra produkter.
Vad jag har förstått så har Wadia alltid haft bra ljud men konstruktionen har inte så bra tidigare?
Nu har de liknande VRDS drivverk eller?
Deres tidligere produkter 850, 860, 861 og 270 benyttet en TEAC VRDS CMK-3.2 transport mekanisme. 861se og 270se inneholder en modifisert utgave av samme mekanisme men i denne har Wadia forsøkt å lage sin egen versjon av Esoterics berømte P-0 mekanisme. Wadia har i sine nåværende produkter gått over til å benytte en annen leverandør av transport mekanismer men vil når deres referanse transport 971 blir sluppet på markedet vil den benytte VRDS-Neo.

Jeg vet knapt om noen andre selskaper som lager så velkonstruerte spillere som Wadia. Min nye Goldmund er nå mer påkostet, men den er da også et limited edition produkt med bare 50 produserte eksemplarer.

GNSC har i mange år klart å tyne det beste ut av Wadias produkter og samarbeider nå tett med Wadia noe som sier litt om GNSCs posisjon og status også sett fra Wadias synspunkt. GNSC bygger ikke helt om Wadia produktene slik APL gjør men de modifiserer de slik at kunden får mye av den samme lydsignaturen som Wadia laget i utgangspunktet men forbedret ved å benytte bedre komponenter, optimalisere mekanisk demping og forbedre strømforsyningen. De innarbeider også Bybee produkter i sine modifikasjoner.

Mvh
Roysen
 

perrew

Medlem
Ble medlem
04.03.2008
Innlegg
5
Antall liker
0
Ok, så Wadia verkar tycka att VRDS-Neo är att föredra?

En av fördelarna med NWO3.0 som jag ser det är att det bara är en låda.
=>Kortare signalväg jämfört med externa kablar samt mindre yttre påverkan.
Färre power cords och mindre strömförsörjning som krävs
samt estetiskt mycket snyggare med färre apparater.

Har du någon bild på din setup?
Mvh
Pär
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
Kommer en feedback fra Roysen og undertegnede om en stund, da tester vi APL 3.0`n min og div. heftige cd-spillere hos Roysen! ;)
 

perrew

Medlem
Ble medlem
04.03.2008
Innlegg
5
Antall liker
0
Det låter spännande. Vad använder du för Power Cord till din NWO?
 

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Innlegg
1.963
Antall liker
2
SAL skrev:
Kommer en feedback fra Roysen og undertegnede om en stund, da tester vi APL 3.0`n min og div. heftige cd-spillere hos Roysen! ;)
Det blir spennende lesing! Er jo stort sett bare kremutstyr, så det blir gøy å se hvor store forskjellene er.
 
H

hobby

Gjest
SAL skrev:
Kommer en feedback fra Roysen og undertegnede om en stund, da tester vi APL 3.0`n min og div. heftige cd-spillere hos Roysen! ;)
Can't wait!!
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
Det blir veldig spennende! ;) Bruker Michael Wolff sølv-Carbon nettkabel beregnet på kilde, max 350 watt. Har ikke testet så mye nettkabler foreløpig på denne type spiller, kommer flere bla. annet Synergistic Research.
 

vih

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.05.2002
Innlegg
69
Antall liker
5
Sted
Slemmestad
Kom med feedbacken NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Venter i spenning.

Viggo
 
R

Roysen

Gjest
perrew skrev:
Ok, så Wadia verkar tycka att VRDS-Neo är att föredra?

En av fördelarna med NWO3.0 som jag ser det är att det bara är en låda.
=>Kortare signalväg jämfört med externa kablar samt mindre yttre påverkan.
Färre power cords och mindre strömförsörjning som krävs
samt estetiskt mycket snyggare med färre apparater.

Har du någon bild på din setup?
Mvh
Pär
Her er litt bilder:

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,18924.0.html

Mvh
Roysen
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
Da er den landet på G.moen, er på plass om noen få timer..... ;)
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
Nå er NWO 3.0 GO`n på plass! Krellene har vært helt avslått siste de 14 dagene, ny og kald 3.0 med nye rør som har gått 3 minutter.... og så spiller det bare så inn i helv... ;) ;D
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
SAL skrev:
Nå er NWO 3.0 GO`n på plass! Krellene har vært helt avslått siste de 14 dagene, ny og kald 3.0 med nye rør som har gått 3 minutter.... og så spiller det bare så inn i helv... ;) ;D
* går i medisinskuffen og henter fram et helt brett med svartsjuk-tabeletter og henter et stort glass vann.................... *
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
grattis, sal!
mildt sagt jævlig spennende sak, den nye apl'en din.
kom med mer når du har fått spilt den inn!
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
kaap skrev:
SAL skrev:
Nå er NWO 3.0 GO`n på plass! Krellene har vært helt avslått siste de 14 dagene, ny og kald 3.0 med nye rør som har gått 3 minutter.... og så spiller det bare så inn i helv... ;) ;D
* går i medisinskuffen og henter fram et helt brett med svartsjuk-tabeletter og henter et stort glass vann.................... *
;D
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
joaquin skrev:
grattis, sal!
mildt sagt jævlig spennende sak, den nye apl'en din.
kom med mer når du har fått spilt den inn!
Takk for det Joaquin! Den er bare helt rå... ;) Etter 250 tim er den bare ennå mye bedre sier prod. Spiller mye bedre rett ut av esken i forhold til 2.0`n, helt rått! ;D ;D
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.216
Antall liker
1.321
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Gratulerer SAL. Utrolig spennende spiller du har. Får be meg selv ut en tur snart ;D
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Gratulerer med nymoddet/hjemkommet cdrigg, høres ut som du er i himmelen ja.
Skal bli spennende å høre på/om fortsettelsen som dere har planer om (du og Roysen)
Mvh.KW
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.471
Antall liker
4.271
Torget vurderinger
10
2m skrev:
Gratulerer SAL. Utrolig spennende spiller du har. Får be meg selv ut en tur snart ;D
Bare å komme når du vil, ta med medbrakt! ;)
 
Topp Bunn