Nytt SEAS kit (403 Revisited)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rotecop

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.10.2006
    Antall liker
    1.114
    Torget vurderinger
    2
    Det var Gøy med gamle cerwin i vegga :) Er de fortsatt artige i 2025?

rorres

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.04.2006
    Antall liker
    2.423
    Torget vurderinger
    29
    For å være helt ærlig.
    De er artigere nå enn i 1991.
    Nå med skikkelig forsterker

rotecop

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.10.2006
    Antall liker
    1.114
    Torget vurderinger
    2
    Blir spennende å høre hva du synes om seas greiene nå det er ferdig. Lurer litt på de selv , som nye bakhøyttalere . Benytter Spendor 1/2 i dag. De er en tanke for sivilisert:)

Bonus

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    489
    Sted
    Trondheim
    Jeg tenker å plassere 403R på hytta og der jeg lager underlaget sjøl. Om det blir stativer er usikkert, kan hende noe hyllegreier, men uansett inspirert av bildet under.

Tenker å kjøpe tvinger med ulike lengder, tar imot tips om hvor kjøpe tvinger av god kvalitet?
    En av de lokale byggvarene skaffer selvfølgelig.
    IMG_1671.jpeg

Hunsbedt

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.05.2013
    Antall liker
    4.543
    Sted
    Kvinesdal
    Torget vurderinger
    2
    Tenker å kjøpe tvinger med ulike lengder, tar imot tips om hvor kjøpe tvinger av god kvalitet?
    En av de lokale byggvarene skaffer selvfølgelig.
    Gode tvinger kan være vanskelig å finne. Kommer jo an på hva du tenker her, men er det bare til EN jobb, så trenger du ikke legge så mye penger i det.
    Hvis du ska gå for noe relativt rimelig som kan vare i mange år, så anbefaler jeg disse fra Biltema. Har rundt 40 av disse selv, i forskjellige lengder, og har ikke klart å ødelegge en eneste av dem, på tross av temmelig heftig bruk på hundrevis av høyttalere.De tåler fint å falle i betongen også, uten at plastdelene knekker. Det tålte ikke profftvingene jeg hadde før, til tredoble prisen...
    Dette er ikke de aller rimeligste på Biltema, sjekk forskjellene før du evt kjøper:

Bonus

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    489
    Sted
    Trondheim
    Tusen takk til begge 😌 Har selvfølgelig funnet alternativer ala Biltema, men flott å få bekreftet at de holder mitt bruk og vel så det 😊

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    5.212
    ...og ikke kjøp dem rimeligste hurtigkkemme på Biltema. Har også bladet erfaring med Pro skrutvingene deres. Har vel rundt 20 stk av dem og minst 2 av dem glipper og halvparten av dem er klønete å justere grunnet upresis støping/tilpassning. Man blir skikkelig frustrert av å bruke dem når man står der med emner full av lim.

Vedlegg

duc916

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    3.444
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Er ikke de billige / dårligste på Burtema lyseblå, mens de som fungerer ok er mørkeblå (?)
    Jeg har et par av de lyseblå, og de er knapt brukernes til noe som helst...

Hunsbedt

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.05.2013
    Antall liker
    4.543
    Sted
    Kvinesdal
    Torget vurderinger
    2
    Er ikke de billige / dårligste på Burtema lyseblå, mens de som fungerer ok er mørkeblå (?)
    Jeg har et par av de lyseblå, og de er knapt brukernes til noe som helst...
    Stemmer det, ja, de er de mørkeblå. De billige har jeg ikke brukt selv, så veit ikke hvordan de er.
    Det var forøvrig BEF som tipset meg om de mørkeblå. Han hadde heller aldri klart å klemme de i stykker, og anbefalte de varmt. Holder man lim borte fra stengene, så varer de vel evig. Jeg er utrolig godt fornøyd med mine.

rorres

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.04.2006
    Antall liker
    2.423
    Torget vurderinger
    29
    Jeg bruker Bacho sine hurtigtvinger.
    " Hamstret" på Jula på Black Friday et år. Mener det var over 50% avslag. Jula har ofte tilbud/kampanje på Bacho.

Sist redigert:

Bonus

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    489
    Sted
    Trondheim
    Ja her er det noe å velge i og tilsynelatende feller å gå i også. Da skal det løse seg.
    Igjen takk for hjelp og velvillighet.

Vh S

Hunsbedt

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.05.2013
    Antall liker
    4.543
    Sted
    Kvinesdal
    Torget vurderinger
    2
    Jeg bruker Bacho sine hurtigtvinger.
    " Hamstret" på Jula på Black Friday et år. Mener det var over 50% avslag. Jula har ofte tilbud/kampanje på Bacho.
    Hadde fem av Bacho-tvingene som Jula selger. To klarte jeg faktisk å kjemme i stykker med nevene, og en brakk i de noe svake kjeftholderne da den gikk i gulvet. De to minste har klart seg...:unsure:
    Er nok kanskje litt hardhendt med bruken her. :ROFLMAO:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn