Bestilte du kabinett også? Blir interessant å høre hvor greit det går å sette dette sammen.Da er alle deler og elementer kjøpt/bestilt.
Snart 2 uker på jobb, så håper på å komme igang før jul.
Alle rådataene og Vituixcad fila til kitet ligger på siden til SEAS, så det burde være greit mulig å simulere en aktiv versjon også.…en tanke
Lydkonsept kjører 25% på Hypex «svart november» i tillegg til rabatt på kit’et.
Hva med FA253 aktiv drift?
Jeg spør, er det komplisert å få justert aktiv drift eller er det overkommelig?
Synes ikke det er noe å si på de prisene. Hvem er dette?Da har jeg hentet inn priser på 18mm kryssfinèr og 19mm MDF
"Da har jeg fått se på prosjektet ditt.
Jeg kan lage byggesett med flate falser i alle skjøt, og utfrest for elementer. (freser ikke for skruehull)
For 2 stk i 19mm MDF – kr 3600.-
For 2 stk i 18mm Bjørkefiner kr 4900,-
Prisene er innkl mva, + evt pakking og frakt.
Jeg kjører mye rundt omkring og tar gjerne med i bilen hvis det passer, fraktfritt (ikke pakket)
Endel kunder har håndoverfres med kopifres. Jeg kan da ordne et par mm ekstra som kan freses av etter liming. Gir et meget godt resultat og er mere effektivt enn å pusse kantene."
Jeg har bestilt mye fra trestokken. Ikke noe problem å få kjørt det til Sandnes/Stavanger. Han har alltid noen han skal levere til.Helt enig.
Trestokken.
Til den prisen så revurderer jeg planene om å bygge selv.
Hvis det er andre I Stavangerområdet som er interessert så kunne vi kanskje kjørt en felles bestilling.
Leverte du bare inn tegningene fra seas? Cnc? Håper du legger ut opplevelsene av å sette det sammen ( hvor mye knot) i tilfelle de av oss med en del tommeltotter skulle finne pågangsmot og inspirasjon!Helt enig.
Trestokken.
Til den prisen så revurderer jeg planene om å bygge selv.
Hvis det er andre I Stavangerområdet som er interessert så kunne vi kanskje kjørt en felles bestilling.
Jeg har også fått levert kabinetter fra han tidligere. Null problem.Jeg har bestilt mye fra trestokken. Ikke noe problem å få kjørt det til Sandnes/Stavanger. Han har alltid noen han skal levere til.
Cnc-filene ligger tilgjengelig på Seas.no, så jeg sendte fileneLeverte du bare inn tegningene fra seas? Cnc? Håper du legger ut opplevelsene av å sette det sammen ( hvor mye knot) i tilfelle de av oss med en del tommeltotter skulle finne pågangsmot og inspirasjon!
Mulig jeg er interessert i ett kit om jeg ikke får det gjort lokaltDa har jeg hentet inn priser på 18mm kryssfinèr og 19mm MDF
"Da har jeg fått se på prosjektet ditt.
Jeg kan lage byggesett med flate falser i alle skjøt, og utfrest for elementer. (freser ikke for skruehull)
For 2 stk i 19mm MDF – kr 3600.-
For 2 stk i 18mm Bjørkefiner kr 4900,-
Prisene er innkl mva, + evt pakking og frakt.
Jeg kjører mye rundt omkring og tar gjerne med i bilen hvis det passer, fraktfritt (ikke pakket)
Endel kunder har håndoverfres med kopifres. Jeg kan da ordne et par mm ekstra som kan freses av etter liming. Gir et meget godt resultat og er mere effektivt enn å pusse kantene."