NYTT HIFI Blad "watt"

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
jfinneru skrev:
Appen er sannsynligvis på plass til uken. Der kan man både kjøpe enkeltnummer og abonnere. Vi vil også bruke den plattformen til å lage spesialnumre:) Vi kan for eksempel enkelt lage en digital utgave med høyttalertester som et eksempel, eller en Hjemme Hos spesial om noen hadde syntes det hadde vært kjekt å lese om. Mulighetene er enorme.
supert!

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.163
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Til Roy Ervin:

I omtalen av Wilson Sophia 3 nevner du et spor du har brukt under evalueringen. Karin Krog "god bless the child" Du skriver at bassen til Bjørn Alterhaug står langt bak til Høyre og vokalen til Karin står ditto til Venstre. Det får jeg ikke til å stemme! Kontrabassen til Alterhaug står riktignok godt plassert på Høyresiden uten direktelyd fra høyttaleren, men stemmen til Karin står vitterlig midt i hos meg.

Flisespikkeri helt klart, men når jeg setter opp høyttalerene mine er presisjon noe av det viktigste, og da lurer jeg litt på om jeg har gjort noe feil, eller om du har?

Thomas flisespikkeren

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.732
Torget vurderinger
34
Griffenfeldt skrev:
Til Roy Ervin:

I omtalen av Wilson Sophia 3 nevner du et spor du har brukt under evalueringen. Karin Krog "god bless the child" Du skriver at bassen til Bjørn Alterhaug står langt bak til Høyre og vokalen til Karin står ditto til Venstre. Det får jeg ikke til å stemme! Kontrabassen til Alterhaug står riktignok godt plassert på Høyresiden uten direktelyd fra høyttaleren, men stemmen til Karin står vitterlig midt i hos meg.

Flisespikkeri helt klart, men når jeg setter opp høyttalerene mine er presisjon noe av det viktigste, og da lurer jeg litt på om jeg har gjort noe feil, eller om du har?

Thomas flisespikkeren
Hos meg har alltid Karin Krog stått litt til venstre og Alterhaug litt til høyre, mens på f.eks. testplaten til Stereophile har jeg signalet mitdt i når det skal være midt i. Årsaken til at jeg skriver bak, er at høyttalerne hos meg står langt ut fra veggen, og dermed har jeg stor dybde i lydbildet. Da blir musikerne (i hvert fall i dette opptaket) stående litt lenger bak enn på linje med fronten av høyttalerne, om du forstår hva jeg mener.

Roy

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.163
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Hos meg står kontrabassen på Høyresiden et lite stykke i bakgrunnen. Karin står ganske solid i midten. Litt lengre frem i miksen, men altså midt i. Jeg bruker Spotify på denne skiven da den ikke er i mitt eie. Mulig det er forskjeller på Spotify og div cd'er?

Ps.
Meget godt blad! Tegnet ett års abo når vi fikk tilbudet.

Thomas

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
65finger skrev:
jfinneru skrev:
Appen er sannsynligvis på plass til uken. Der kan man både kjøpe enkeltnummer og abonnere. Vi vil også bruke den plattformen til å lage spesialnumre:) Vi kan for eksempel enkelt lage en digital utgave med høyttalertester som et eksempel, eller en Hjemme Hos spesial om noen hadde syntes det hadde vært kjekt å lese om. Mulighetene er enorme.
supert!
Da ligger Watt Magazine i AppStore :)

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
508
jfinneru skrev:
65finger skrev:
jfinneru skrev:
supert!
Jeg prøvde nettopp å installere denne på min ipad2. Fikk forsåvidt installert noe men det starter ikke når jeg trykker på ikonet.
Noen som har vært borti dette?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.284
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Nummer 3... Fin artikkel om EIK og Wilson... Resten blir overfladisk og uintr. Hvorfor denne inflasjon i dippedutter ?? Er det en konkuranse om å ha teste flest ting... ??

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Vel, sammenlignet med siste Lyd&Bilde, hvor de tester DAB-radioer, headsett, minianlegg og hytte-TV'er mm, syns jeg Watt er særdeles bra.

Til lags at alle kan ingen gjera..

Galakse

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.12.2004
Antall liker
0
Sted
Lier
Watt er et fint tilskudd på bladmarkedet. Kvalitetsblad! Om en er interessert i stoffet som presenteres er en annen sak. For min del er jeg mye mer interessert i musikk enn film, og der er vel første kræsj.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.732
Torget vurderinger
34
Galakse skrev:
Watt er et fint tilskudd på bladmarkedet. Kvalitetsblad! Om en er interessert i stoffet som presenteres er en annen sak. For min del er jeg mye mer interessert i musikk enn film, og der er vel første kræsj.
Der er vi to, så derfor skriver jeg bare om hifi, ikke hjemmekino ;D

Roy

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.555
Torget vurderinger
24
Tre nummer, og allerede tre gode "hjemme hos" reportasjer!!! Way to go! Aldeles merkelig at ikke det andre magasinet har catchet at dette interesserer såpass mange som det gjør. Gjør bladet levende og folkelig.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.732
Torget vurderinger
34
pengesluk skrev:
Tre nummer, og allerede tre gode "hjemme hos" reportasjer!!! Way to go! Aldeles merkelig at ikke det andre magasinet har catchet at dette interesserer såpass mange som det gjør. Gjør bladet levende og folkelig.
Sitter faktisk og skriver på en ny hjemme-hos-reportasje nå. Tror den kan bli hyggelig lesestoff i bladet som kommer i mai (tror i hvert fall det er det bladet artikkelen skal inn i)

Roy

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.555
Torget vurderinger
24
Bra! Det er jo nok materiale å ta av, faktisk. Mye bra rigger der ute nå.

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.732
Torget vurderinger
34
pengesluk skrev:
Jada, jeg har ikke problemer med å finne anlegg å skrive om :)

Roy

Multikanal

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
1.026
Sted
Nordfjordeid
Torget vurderinger
1
Kjøpte 1. nr og syntes det var OK.Har ventet på app'en og la den inn på IPad'en nå uka.Var snakk om redusert pris,men ble skuffet. 56.- for ett
nr? Ingen trykkeutgifter,ingen porto og likevel så høy pris?
+ på en ti'er så får en Stereophile for ett helt år på Zinio reader.
Skal dette være aktuelt må prisen ned.Vil ikke ha fysiske blad,har nok
som tar plass.

mvh

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
56 kroner er 23 kr mindre en papirutgaven. I tillegg skal Apple ha 30%, så det er ikke snakk om noen høyere fortjeneste på den digitale utgaven.

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.734
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
pengesluk skrev:
"Historien DIN" Sluket ville jo absolutt vært leseverdig stoff.
- Hos deg er det ihvertfall mer enn nok av materiale og innfallsvinkler til å kunne få tømt blekket i kulepennen til Roy Ervin ila kort tid.

Jeg setter deg opp på Grumpy's "Topp-19" ønskeliste.

Ha fortsatt en god påske.

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
1.837
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Håvard Holmedals testopplevelse av Rockport Mira II frembrakte sant å si ikke bare solskinn i mitt sinn. Siden den hylles som mesterstykke og forbilde for hifi-journalistikk annetsteds i denne tråden, kan det kanskje være gavnlig med en dose balanse i inntrykkene.

I "En øvelse i gåsehud" (testens overskrift) skriver Holmedal: "Jeg innrømmer åpent at jeg bruker orkestermusikk bare i svært begrenset grad når jeg tester. Det virker litt lite relevant på en måte." Du verden! Å uoppfordret komme med slike innrømmelser, røper ikke så rent lite tro på seg selv. Vi har åpenbart med en autoritet å gjøre. Men hva sier han egentlig - utover det å slå seg på brystet? Fint lite om testens objekt, er jeg redd. Derimot får vi utmerket og høylytt informasjon om hans egen manglende orienteringsevne i musikk.

Egnet forsterkeri får også høyst omtrentelig omtale. "Det finnes mye moro i prisklassen mellom 60 og 100.000,-" sier meg ikke allverdens mye.

Holmedals språk omtales som befriende fritt for blomstrende uttrykk og metaforer. Virkelig? For mine øyne minner overskriften mistenkelig om en metafor, med mindre Holmedal er en gås, da. Og siden jeg nå engang faller for fristelsen til å høre på orkestermusikk rett som det er, ligger det snublende nær å parafrasere Holmedals sentens: Jeg innrømmer åpent at jeg kjøper "Watt" bare i svært begrenset grad når jeg vil vite mer om god lyd og musikkgjengivelse. Det virker litt lite relevant på en måte.

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
508
SOEDAL skrev:
jfinneru skrev:
65finger skrev:
jfinneru skrev:
supert!
Jeg prøvde nettopp å installere denne på min ipad2. Fikk forsåvidt installert noe men det starter ikke når jeg trykker på ikonet.
Noen som har vært borti dette?
Virker appen hos dere andre som har prøvd?

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Antall liker
565
Sted
Bergensregionen
awe skrev:
Håvard Holmedals testopplevelse av Rockport Mira II frembrakte sant å si ikke bare solskinn i mitt sinn. Siden den hylles som mesterstykke og forbilde for hifi-journalistikk annetsteds i denne tråden, kan det kanskje være gavnlig med en dose balanse i inntrykkene.

I "En øvelse i gåsehud" (testens overskrift) skriver Holmedal: "Jeg innrømmer åpent at jeg bruker orkestermusikk bare i svært begrenset grad når jeg tester. Det virker litt lite relevant på en måte." Du verden! Å uoppfordret komme med slike innrømmelser, røper ikke så rent lite tro på seg selv. Vi har åpenbart med en autoritet å gjøre. Men hva sier han egentlig - utover det å slå seg på brystet? Fint lite om testens objekt, er jeg redd. Derimot får vi utmerket og høylytt informasjon om hans egen manglende orienteringsevne i musikk.

Egnet forsterkeri får også høyst omtrentelig omtale. "Det finnes mye moro i prisklassen mellom 60 og 100.000,-" sier meg ikke allverdens mye.

Holmedals språk omtales som befriende fritt for blomstrende uttrykk og metaforer. Virkelig? For mine øyne minner overskriften mistenkelig om en metafor, med mindre Holmedal er en gås, da. Og siden jeg nå engang faller for fristelsen til å høre på orkestermusikk rett som det er, ligger det snublende nær å parafrasere Holmedals sentens: Jeg innrømmer åpent at jeg kjøper "Watt" bare i svært begrenset grad når jeg vil vite mer om god lyd og musikkgjengivelse. Det virker litt lite relevant på en måte.
Hvis Holmedal ikke liker og dermed heller ikke forstår seg på/kan noe (vettu) om "orkestermusikk", hva nå det enn er(*), er det kanskje like greit at han konsentrerer seg om og skriver om andre musikkeksempler. Det er i hvert fall greit at han er ærlig, istedenfor at han skulle late som og lure oss.

Selv har jeg bl.a. liten sans for heavy metal, rap, gammeldans, svensktoppar og elektronika. Det er meg dermed revnende likegyldig om mitt anlegg er godt eller dårlig egnet til disse sjangrene.

(*)
Det er f.eks. stor forskjell på wienerfilharmonikerne, Count Basies orkester og James Lasts orkester for å ta noen ytterst få eksempler på kjente orkestre.

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Bladet er ikke noe teknisk tidsskrift. Det er ment som ren underholdning og tidtrøyte. "Hjemme hos..." artiklene er ryggraden og det ekte i bladet. :) Resten er forfattet i moduset automatgir.

Det betyr ikke at WATT er dårligere enn andre bladinitiativ, for det er det defnitivt ikke. Det er selve disponeringen / komposisjonen av de ulike omtalene som er kjedelig.

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.392
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Loevhagen skrev:
Bladet er ikke noe teknisk tidsskrift. Det er ment som ren underholdning og tidtrøyte.
Så da så.
Da er det som all annen underholdning: Ikke alltid bryet verdt å se på.

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
1.837
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Som privatpersoner hører vi selvfølgelig på den musikken vi foretrekker. Ikke sjenerende mye svensktoppar og rap på meg heller, CDWMcInSpots. Men som hifi-journalist skriver en for et segment av markedet som består av lyd- og musikkinteresserte, og der blir det litt drøyt å avfeie orkestermusikk som "lite relevant". Jeg tror Holmedal skiller seg negativt ut på to måter:

1. Hvis man ikke gidder å forholde seg til en hovedsjanger i musikken, er det ikke så klokt å proklamere det høylytt.
2. De aller fleste erfarne og kompetente hifi-journalister tar gjerne turen innom orkestermusikk i en test. I farten kommer jeg bare på Ken
Kessler som konsekvent ikke gjorde det, men han ble til gjengjeld mer opptatt av klokker enn hifi etterhvert.

Det er forresten vanlig å forstå orkestermusikk som musikk for symfoniorkester. Slik er ordets opphav, og slik forstås det også i Riksmålsordboken, ser jeg.

Much Ado About Nothing, kanskje, men det kan også være greit å gjøre oppmerksom på at en del av oss lydinteresserte kjøper hifi etter å ha testet hvordan symfonisk musikk låter. Bare sving innom klassisk-avdelingen på dette nettstedet, hvis du er i tvil.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.555
Torget vurderinger
24
+1

Tør også nevne at 80% av Norges samlede formue befinner seg å hendene til oss som er over femti år... 8)

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Antall liker
565
Sted
Bergensregionen
@awe

Jeg tror ikke nødvendigvis at vi to er så veldig uenige.

En tanke som slo meg etter å ha lest ditt første innlegg var altså at hvis en hifiskribent ikke er interessert i/forstår seg på klassisk musikk fremført av et symfoniorkester, er det antagekig bedre at han er ærlig om det enn at han later som og gjør en dårlig jobb.

Det beste ville selvfølgelig dog være at han tok seg selv i kragen, og lærte seg (noe) om klassisk musikk.

Apropos orkester:
  • http://ordnett.no/search?search=orkester&lang=no
  • http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=orkester&ordbok=begge
  • http://snl.no/orkester
  • http://no.wikipedia.org/wiki/Orkester
  • http://nn.wikipedia.org/wiki/Orkester
  • http://sv.wikipedia.org/wiki/Orkester
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Orchestra
  • http://de.wikipedia.org/wiki/Orchester

Store norske leksikon:
større ensemble av instrumentalmusikere, f. eks. symfoniorkester, filharmonisk orkester, kammerorkester, strykeorkester, blåseorkester, militærorkester, janitsjarorkester. Ordet kommer fra det greske orkhestra, som i det antikke greske teater var sceneplassen nærmest tilskuerne hvor koret beveget seg. Da forsøkene på å gjenreise den gamle greske tragedie på slutten av 1500-tallet førte til en ny kunstform, operaen, gikk navnet over på den plass musikkeksekutørene inntok, og til slutt på selve musikernes ensemble.
Når man slår opp i Kunnskapsforlagets Ordnett.no under norsk får man 43 treff hvorav 38 i Norsk Riksmålsordbok hvorav mange er i sammensetninger. De samsvarer med Store norske leksikon og kan deles i:
1 større gruppe av musikere som spiller sammen: konsert for klaver og orkester / et filharmonisk orkester; et fortissimo i fullt orkester; (i sms.) danse-, janitsjar-, trekkspillorkester o.fl.

2 orkesterplass: tredje benk i orkester
Etym.: gr., eg. 'danseplass'; i det gr. teater om sceneplassen nærmest tilskuerne
Man finner raskt også ut det man allerede vet, at det finnes en rekke orkestertyper, både innen- og utenfor den klassiske musikken, f.eks.:
  • Symfoniorkester
  • Strykeorkester
  • Kammerorkester
  • Salongorkester
  • Janitsjarorkester
  • Blåseorkester
  • Militærorkester
  • Jazzorkester
  • Danseorkester
  • Trekkspillorkester
  • Gammeldansorester
  • Balalaikaorkster
  • Røde Armes Kor og orkester

Et ensemble som kun består av tromboner heter derimot Trombonekor.

For egen del har jeg en såpass allsidig musikksmak at den inkluderer flere av ovennevnte orkestertyper, inkl. de som fremfører klassisk musikk.

awe

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2005
Antall liker
1.837
Sted
Kragerø
Torget vurderinger
2
Nei, vi er ganske enige når det kommer til stykket, CDWMcInSpots. Takk for grundig research rundt begrepet orkester.

På én måte kan jeg forstå Holmedals reservasjon mht. "orkestermusikk" i testsammenheng. Han er veldig opptatt av akustikk generelt og Watts lytterom spesielt. Utifra forestillingen om at det meste kan gå galt akustisk i de fleste lytterom - og ofte gjør det, blir tanken på å dytte et helt symfoniorkester inn hos stakkars elendig-akustikk-hvermansen lite attraktiv. Eller lite relevant, om man vil.

Hvis det er slik det henger sammen, synes jeg det er å snu saken på hodet. Musikken må komme først, uansett. Dette er ikke høna og egget. Det er ikke smak og behag. Det er spørsmålet om lydutstyr er til for musikkens skyld. Og det er det. Hverken mer eller mindre.

CDWMcInSpots

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2010
Antall liker
565
Sted
Bergensregionen
Her er vi helt enige. Musikk(nytels)en er (for)målet og utstyret er verktøyet.

Enhver må/får så gjøre det beste ut av det innenfor sine praktiske og økonomiske rammer og deretter slå seg til ro med det. Det siste er viktig, men glemmes ganske ofte. Det er ikke bra for sinnsroen.

For egen del har jeg for lengst innsett og gladelig innfunnet meg med at jeg ikke vil ha et fullt symfoniorkester med realistisk lydstyrke i min stue. Det har hverken mine ører, min lille stue (4 x 4 m) eller mine naboer godt av. Et fullt symfoniorkester med høyst moderat lydstyrke er derimot fint. Ditto for andre ensembler m.m.

Forøvrig er hodetelefoner fint når man vil fri seg fra potensielle romproblemer. Det er rett og slett en annen måte å lytte til musikk på.

Apropos WATTs lytterom og akustisk romtilrettelegging:
På den ene side er jo dette fint fordi det (formodentlig) gir mulighet til å undersøke utstyrets maksimalytelse. På den annen side blir det lite realistisk i forhold til de aller fleste lesere som formodentlig har ganske ordinære rom, typisk stue eller kjellerstue. Heldigvis har WATT også skribenter som lytter under mer normale boforhold. Det gir flere syns- og innfallsvinkler. Dessverre er det vel sjelden begge romtyper benyttes for samme (test)omtale(?) Her er vel Fidelity flinkest i klassen(?)

Jeg savner vel dog fremdeles en grundig beskrivelse av skribentenes lytterom, lydsignaturpreferanser og musikksmak som med fordel kan publiseres på vevsidene, f.eks. et sted under "OM WATT".

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Antall liker
4.485
Sted
Boðin
[h=2]Teknisk Ukeblad kjøper seg inn i Watt[/h]Bladet Watt skal fortsatt være bygget på seriøse tester og sterk produktkunnskap. Med Teknisk Ukeblad Media som eier kan vi utvikle vårt bladkonsept og vår digitale publisering sammen med et av Norges mest respekterte og største fagblader. Vi gleder oss veldig, sier ansvarlig redaktør i Watt, Håvard Holmedal.

TEKNISK UKEBLAD MEDIA GÅR INN I HL MEDIA MK2 - Teknisk Ukeblad kjøper seg inn i Watt - tu.no/tester

HiFi i teknisk ukeblad er helt greit. Regner med at målinget etc blir vektlagt med ett slikt publikum ;-)

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.760
Torget vurderinger
1
Interessant utvikling.

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.489
Torget vurderinger
4
Har kjøpt 2 utgaver av Watt, og synes det var helt greit. På TU så ble det kjørt en kampanje med 99 kr. for et digitalt abonnement, jeg registeret meg og regnet med jeg ble bedt om å betale og fikk laste ned siste utgave. Men nei, fikk en mail om at bestillingen var registrert og jeg ville motta neste nr. av bladet. Over 2 og en halv måned etterpå får jeg en papirfaktura, jeg gjentar papirfaktura i posten! Noen i bladet må ha fått en totalt kortslutting når det gjelder betalings løsningen for et digitalt abonnement i 2013!

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Har kjøpt 2 utgaver av Watt, og synes det var helt greit. På TU så ble det kjørt en kampanje med 99 kr. for et digitalt abonnement, jeg registeret meg og regnet med jeg ble bedt om å betale og fikk laste ned siste utgave. Men nei, fikk en mail om at bestillingen var registrert og jeg ville motta neste nr. av bladet. Over 2 og en halv måned etterpå får jeg en papirfaktura, jeg gjentar papirfaktura i posten! Noen i bladet må ha fått en totalt kortslutting når det gjelder betalings løsningen for et digitalt abonnement i 2013!
Kan det være noe som går mon tro? Erfarte noe i samme gate med et britisk blad, fattig trøst, men det er altså mulig: 3. januar bestilte jeg digitalt abonnement på "Hi-Fi News". I kvitteringen, for betalingen som (tross alt) gikk elektronisk, jeg fikk på mail nokså umiddelbart het det; "YOUR SUBSCRIPTION NUMBER: To be advised by post. " . Hmm, "by post"? Vet de har en hang for analogt der ...men...Men så kom det ingen ting. Så da purret jeg på mail etter et par uker. Først 19.februar kom det et svar : "Please accept my sincere apologies for the delay in responding and for any inconvenience caused. I can confirm that your customer reference number is:[...]" Og der fikk jeg da omsider det nummeret jeg trengte får å tilgang til det jeg hadde betalt for. Så litt heldigere en deg var jeg da - tross forsinkelsen.

Sist redigert:

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.489
Torget vurderinger
4
Har nå under tvil betalt fakturaen, så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får tilgang til å laste ned en utgave av bladet.

zimon

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.11.2002
Antall liker
85
Har ikke abonnert på Watt selv, men hver gang det har dukket opp i hyllene hos min lokale blad-pusher - har nysgjerrigheten tatt overhånd og det har blitt med hjem. Blir spennende å se i hvilken retning vinden blåser skuta.

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Antall liker
3.489
Torget vurderinger
4
Har nå under tvil betalt fakturaen, så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får tilgang til å laste ned en utgave av bladet.
Over en måned nå, har enda ikke hørt fra Watt?

Topp Bunn