NYTT HIFI Blad "watt"

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Musikken må komme først, uansett. Dette er ikke høna og egget. Det er ikke smak og behag. Det er spørsmålet om lydutstyr er til for musikkens skyld. Og det er det. Hverken mer eller mindre.
Det er ikke alle som er enig i dette, det tror jeg at jeg kan garantere deg.

Hva angår magasinet "Watt", så gjør jeg som med det meste av anna lektyre; jeg kikker på nnholdsfortegnelsen, og hvis det er noe som interesserer meg, kjøper jeg. Hvis ikke, lar jeg være. Det stiller seg litt annerledes med "Fidelity", som jeg abbonerer på.

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Kraftig tilsvar til Gunnar Brekkes raljering over surround-receivere i siste nr. Syns HH har endel gode poenger ift GBs artikkel.

Torsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2005
Antall liker
152
I nr 4/april så sto det at Klipsch RF-7 II skulle testes i neste nr. I da sniktittet jeg i nr 5/mai på Narvesen. Så ikke noe om denne høyttaleren der?

eksu

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.05.2007
Antall liker
1.301
Torget vurderinger
4
I nr 4/april så sto det at Klipsch RF-7 II skulle testes i neste nr. I da sniktittet jeg i nr 5/mai på Narvesen. Så ikke noe om denne høyttaleren der?
Det står at testen kommer i neste utgave, så må nok vente 1 mnd til. :)

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
Var utsolgt og med restordre fra Mono, så den rakk dessverre ikke å komme med. Skal dog hente et ferdig innspilt par hos mono i dag, så de er garantert klare til det neste nummeret:)

Topp Bunn