Nytt høyttaleragentur - for hele Norden: AlsyVox Fulltone magnetostat/båndhøyttaler

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • PM Audio er nå nordisk distributør for AlsyVox ( Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island )

    Fulltone push / pull magnetostat / bånd høyttalere som formidler fullt og helt fra oppgitt nederste frekvens ( 18Hz, 20Hz, 22Hz, 25Hz - avhengig av modell )

    Vi søker seriøse forhandlere i hele Norden

    We seek serious dealers in Norway, Sweden, Denmark, Finland and Island )

    4 hovedmodeller der et par av disse kan oppgraderes med evt eksternt delefilter og ekstra basspaneler

    TINTORETTO ( romstørrelse fra ca 15m2 til ca 50m2 ) kr 695 000,00
    BOTTICELLI ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 100m2 ) kr 895 000,00
    BOTTICELLI X ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 100m2 ) kr 1 280 000,00
    CARAVAGGIO SINGLE ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 80m2 ) kr 1 740 000,00
    CARAVAGGIO FULL ( Romstørrelse fra ca 50m2 til ca 150m2 ) kr 2 765 000,00
    MICHELANGELO ( romstørrelse fra ca 90m2 til ca 400m2 ) kr 3 690 000,00

    Vi har tatt inn BOTTICELLI til demo pr nå og vi er klar til å kjøre demo på disse fra og med nå

    For videre info om alle modeller: https://butikk.pmaudio.no//butikk/hoyttalere-og-tilbehor/gulvstaende-hoyttalere

    For kontakt:
    e-mail: kontakt@pmaudio.no
    Tel.: +47 38 18 31 15

    tintoretto.jpg
    botticelli.jpg
    caravaggio.jpg
    michelangelo.jpg
    IMG_8787.jpg
     

    Kommentarer

    Hjortulf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.12.2010
    Innlegg
    112
    Antall liker
    28
    Torget vurderinger
    2
    Fantastisk flotte og meget interessante høytalere dette! Mvh Øyvind
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Bergtagende er det å lytte til musikk via Daniele Coens Alsyvox panel høyttalerne.

    Hva Caravaggio med bassmodul presterte på hotell Mariott under Munchen messa i år var for meg sanseløst bra.
    Oppløsning, dynamikk, detaljeringsgrad, homogenitet, luft mellom utøverne og det helt umulige hva paneler skal kunne gjøre - trøkk - var der. Og de tåler forrykende mye pådrag, ja sågar kan de spille så høyt og fortsatt rent at det blir ubehagelig.
    Men det trenger man jo ikke gjøre. Jeg ble sittende i flere timer, og tidvis måpte og bare smilte fra øre til øre.
    Jeg har ikke vært så urolig i kropp og sjel siden jeg første gang lyttet til musikk via Quad ESL-63.

    Jeg har bedt Daniele om å holde av et sett Botticelli til meg om en 3 års tid.

    Dette er så bra at det gjør vondt å forlate rommet til Daniele i Munchen.
    Jeg dukker plutselig opp hos PM Audio for en lytt på kjent musikk via Botticelli.

    Dette er vågalt Paul, men jeg skjønner deg godt tross høy prisklasse.
     
    Sist redigert:

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Bergtagende er det å lytte til musikk via Daniele Coens Alsyvox panel høyttalerne.

    Hva Caravaggio med bassmodul presterte på hotell Mariott under Munchen messa i år var for meg sanseløst bra.
    Oppløsning, dynamikk, detaljeringsgrad, homogenitet, luft mellom utøverne og det helt umulige hva paneler skal kunne gjøre - trøkk - var der. Og de tåler forrykende mye pådrag, ja sågar kan de spille så høyt og fortsatt rent at det blir ubehagelig.
    Men det trenger man jo ikke gjøre. Jeg ble sittende i flere timer, og tidvis måpte og bare smilte fra øre til øre.
    Jeg har ikke vært så urolig i kropp og sjel siden jeg første gang lyttet til musikk via Quad ESL-63.

    Jeg har bedt Daniele om å holde av et sett Botticelli til meg om en 3 års tid.

    Dette er så bra at det gjør vondt å forlate rommet til Daniele i Munchen.
    Jeg dukker plutselig opp hos PM Audio for en lytt på kjent musikk via Botticelli.

    Dette er vågalt Paul, men jeg skjønner deg godt tross høy prisklasse.
    Det du beskriver her Powerpoint, er akkurat det samme som jeg også opplevde på Mariott hotell
    Også enig med deg vedr QUAD ESL 63, jeg fikk mitt første "hifitrøkk" i 1981 da jeg kjøpte QUAD ESL 63 og det endret mitt forhold til høyttalere og hvordan jeg senere skulle mene hvordan høyttalere burde konstrueres og virke. Dette har fulgt meg til den dag i dag. Kontrollert spredning, dipol - og eliminering av masse romproblemer.

    Jeg skal stå klar til å levere Botticelli til deg om 3 år Powerpoint!!

    Når du kommer for en demo, husk også å ta med deg noen av de dårligst lydende platene du har og ikke bare de gode. BOTTICELLI snur opp ned på mange ting i denne musikalske verden.
    Jeg har fått en haug med nye plater i mitt gamle arkiv - samtidig som en del bekreftes å være så dårlig som jeg trodde - og må på salg - om de ikke tilhører samleobjektiv-sjangeren da.

    Vågalt - men hva kunne jeg gjøre??
    Akkurat som i 1981 - da jeg fikk lyttet på ESL 63 - så var prisen ikke lenger noe tema
    Den som er virkelig glad i musikk og har mulighet til å prioritere noe som dette bør ta seg en tur for en lytt

    Skal jeg innrede et overnattingsrom til deg - for 14 dager??
    Matkuponger deles ut ved inngang!!

    mvh
    Paul Mortensen
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Skal jeg innrede et overnattingsrom til deg - for 14 dager??
    Matkuponger deles ut ved inngang!!

    mvh
    Paul Mortensen
    Med utgangspunkt i at Nodeland ligger ganske så midt i Norge, foreslår jeg at du bygger et hotell nede ved elva, for innkvartering av folk fra hele landet til lytteseanser - den moderne tids musikalske svar på forrige århundres drive in kinoer. Rett og slett at man ankommer PM Audio Music Hotel Nodeland, for å være med på helge- eller ukelytting av disse høyttalerne.

    Sentralt plassert ved elva bygger du ei rampe fra hotellet og rett ned i elva, så man enkelt kan tusle ned og få kjølt ned huet enten man står i lytte-kø eller har lyttet og således fortviles over å mangle pengene høyttalerne koster.

    På vinterstid kan elva benyttes til pilking, dine egenproduserte høyttalerkabler burde egne seg til snøre for fisk opp til rundt 20 kg, og for det jeg vet kan det tenkes fisken i elva bak deg allerede er klekket ut med XLR kontakter slik at pilke-kabelen kun skal ha motsatt plugg.

    Blir dette en større suksess enn hva Nodeland som samfunn strengt tatt tåler, av audio-turister fra hele landet, melder jeg meg på som buss-sjåfør til opplevelsesturer til kaféen i annen etasje på kjøpesenteret på Evje, som forøvrig har åpent syv dager i uken og bl.a. byr på to kaffemaskiner fra malte kaffebønner og en vanlig traktemaskin. Paul; jeg mener da FORUTSATT at også bussen får disse høyttalerne montert inn - har allerede vært i kontakt med Setesdal Bilruter om leie av buss.
     

    ERIKD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.11.2005
    Innlegg
    570
    Antall liker
    478
    Sted
    Longnose
    Må bare få takke for at fått høre disse høytalerene, beste lyden jeg noen gang har fått servert med god margin!
     

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    1.377
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    Med utgangspunkt i at Nodeland ligger ganske så midt i Norge
    Jeg er ganske godt kjent i Midt-Norge, men har aldri vært i Nodeland. :p

    Interessante høyttalere, og for meg, kanskje det mest interessante høyttalerprinsippet. Synd det er så himla dyrt. Mulig jeg må få tatt en tur og hørt på dem likevel på et eller annet tidspunkt, siden pris tydelig vis blir irrelevant etter at man har hørt disse. :cool:
     

    gooner4ever

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.02.2008
    Innlegg
    834
    Antall liker
    830
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med flott agentur. De høyttalerne var best-in-show uten konkurranse på den eneste turen jeg har tatt til München.
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Skal jeg innrede et overnattingsrom til deg - for 14 dager??
    Matkuponger deles ut ved inngang!!

    mvh
    Paul Mortensen
    Med utgangspunkt i at Nodeland ligger ganske så midt i Norge, foreslår jeg at du bygger et hotell nede ved elva, for innkvartering av folk fra hele landet til lytteseanser - den moderne tids musikalske svar på forrige århundres drive in kinoer. Rett og slett at man ankommer PM Audio Music Hotel Nodeland, for å være med på helge- eller ukelytting av disse høyttalerne.

    Sentralt plassert ved elva bygger du ei rampe fra hotellet og rett ned i elva, så man enkelt kan tusle ned og få kjølt ned huet enten man står i lytte-kø eller har lyttet og således fortviles over å mangle pengene høyttalerne koster.

    På vinterstid kan elva benyttes til pilking, dine egenproduserte høyttalerkabler burde egne seg til snøre for fisk opp til rundt 20 kg, og for det jeg vet kan det tenkes fisken i elva bak deg allerede er klekket ut med XLR kontakter slik at pilke-kabelen kun skal ha motsatt plugg.

    Blir dette en større suksess enn hva Nodeland som samfunn strengt tatt tåler, av audio-turister fra hele landet, melder jeg meg på som buss-sjåfør til opplevelsesturer til kaféen i annen etasje på kjøpesenteret på Evje, som forøvrig har åpent syv dager i uken og bl.a. byr på to kaffemaskiner fra malte kaffebønner og en vanlig traktemaskin. Paul; jeg mener da FORUTSATT at også bussen får disse høyttalerne montert inn - har allerede vært i kontakt med Setesdal Bilruter om leie av buss.

    MusicBear, bare vent - vi har ting på gang for langveisfarende demobesøk. Du er ikke langt unna i beskrivelsen din her

    For de som husker så langt tilbake - før vi startet kabelproduksjonen - så hadde vi en 65m2 leilighet vi lånte ut til langveisfarende potensielle kunder. Helt gratis for noen dager og nøkkelen i håda ved ankomst
    Eget kjøkken, bad, soverom og stue
    Og folk kom
    Men da vi flyttet ut fra butikken i Kristiansand sentyrum og for alvor kom i gang med kabelproduksjon så måtte PM Audio overta disse lokalitetene

    Det Norske/Italienske magasinet CARBURETTI fanget opp dette og skrev om denne ekstreme kundeservicen de før aldri hadde hørt om - i magasinet nr 3 i 2003
    Det var virkelig morro så lenge det sto på
    Kanskje kjøper vi nabohuset nå!!

    mvh
    Paul
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Må bare få takke for at fått høre disse høytalerene, beste lyden jeg noen gang har fått servert med god margin!

    Takk selv Erik!

    Er enig med deg - de er også de beste jeg har hørt noen gang.

    Men kom snart igjen for etter at du var her har jeg nå funnet fram til det som kanskje er den optimale plasseringen

    Det spiller faktisk enda bedre nå og jeg har bedre kontroll også helt bakerst i lytterommet.
    Det håpløse gulvet vårt har også mindre påvirkning nå

    NÅ er det vanskelig å sitte på kontoret i rommet ved siden av!!
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Med utgangspunkt i at Nodeland ligger ganske så midt i Norge
    Jeg er ganske godt kjent i Midt-Norge, men har aldri vært i Nodeland. :p

    Interessante høyttalere, og for meg, kanskje det mest interessante høyttalerprinsippet. Synd det er så himla dyrt. Mulig jeg må få tatt en tur og hørt på dem likevel på et eller annet tidspunkt, siden pris tydelig vis blir irrelevant etter at man har hørt disse. :cool:

    Jeg tror nok at beskrivelsen av at Nodeland var i Midt-Norge var en fleip, vi holder til helt sør i landet, like utenfor Kristiansand

    Er enig med deg om at 700 000 eller 900 000 er mye penger for høyttalere og det er også grunnen til at vi har brukt flere år på å virkelig gå i gang med dem. Men personlig må jeg jo bare si at andre høyttalere til flere millioner aldri har vært i nærheten av å gi meg denne flommen av musikalitet som AlsyVox leverer, så i den sammenheng hadde jeg/vi ikke noe valg annet enn å starte opp.
    Men jeg kan jo røpe at vi hadde et seriøst styremøre på dette valget, for dette er ingen lek, det er blodig alvor. Når vi nå de siste årene har satset som vi har gjort på en del dyrere merker så er også faren for kollaps også større.
    Vi ER en liten aktør og vi vil vel alltid være liten - men DETTE har vi bestemt oss for å få til

    Da jeg endelig fikk en seriøs demo på AlsyVox og etter noen timer lytting så ringte jeg hjem til "sjefen" og sa::: "Disse høyttalerne vil jeg dø med"!!

    Så voldsomt var førsteinntrykket at jeg ble blåst nesten til himmels

    Så nå må vi bare prøve å gjøre en seriøs jobb i hele Norden og håpe at folk tar oss seriøst med dette
    Vi skal ihvertfall presentere god musikk med god lyd

    mvh
    Paul
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Bergtagende er det å lytte til musikk via Daniele Coens Alsyvox panel høyttalerne.

    Hva Caravaggio med bassmodul presterte på hotell Mariott under Munchen messa i år var for meg sanseløst bra.
    Oppløsning, dynamikk, detaljeringsgrad, homogenitet, luft mellom utøverne og det helt umulige hva paneler skal kunne gjøre - trøkk - var der. Og de tåler forrykende mye pådrag, ja sågar kan de spille så høyt og fortsatt rent at det blir ubehagelig.
    Men det trenger man jo ikke gjøre. Jeg ble sittende i flere timer, og tidvis måpte og bare smilte fra øre til øre.
    Jeg har ikke vært så urolig i kropp og sjel siden jeg første gang lyttet til musikk via Quad ESL-63.

    Jeg har bedt Daniele om å holde av et sett Botticelli til meg om en 3 års tid.

    Dette er så bra at det gjør vondt å forlate rommet til Daniele i Munchen.
    Jeg dukker plutselig opp hos PM Audio for en lytt på kjent musikk via Botticelli.

    Dette er vågalt Paul, men jeg skjønner deg godt tross høy prisklasse.
    Det du beskriver her Powerpoint, er akkurat det samme som jeg også opplevde på Mariott hotell
    Også enig med deg vedr QUAD ESL 63, jeg fikk mitt første "hifitrøkk" i 1981 da jeg kjøpte QUAD ESL 63 og det endret mitt forhold til høyttalere og hvordan jeg senere skulle mene hvordan høyttalere burde konstrueres og virke. Dette har fulgt meg til den dag i dag. Kontrollert spredning, dipol - og eliminering av masse romproblemer.

    Jeg skal stå klar til å levere Botticelli til deg om 3 år Powerpoint!!

    Når du kommer for en demo, husk også å ta med deg noen av de dårligst lydende platene du har og ikke bare de gode. BOTTICELLI snur opp ned på mange ting i denne musikalske verden.
    Jeg har fått en haug med nye plater i mitt gamle arkiv - samtidig som en del bekreftes å være så dårlig som jeg trodde - og må på salg - om de ikke tilhører samleobjektiv-sjangeren da.

    Vågalt - men hva kunne jeg gjøre??
    Akkurat som i 1981 - da jeg fikk lyttet på ESL 63 - så var prisen ikke lenger noe tema
    Den som er virkelig glad i musikk og har mulighet til å prioritere noe som dette bør ta seg en tur for en lytt

    Skal jeg innrede et overnattingsrom til deg - for 14 dager??
    Matkuponger deles ut ved inngang!!

    mvh
    Paul Mortensen
    Jeg tviler ikke et øyelokk på at Alsyvox Botticelli frarøver deg både konsentrasjon og nattesøvn Paul, dog på en positiv livsbejaende måte.
    Dette er for mine ører så definitivt i en klasse for seg selv, og spiller ringer rundt velrenommerte merker til ennå mer ublu priser.

    Kanskje ingen dum ide å slå til på tilbud om 14 dagers opphold med mat kuponger, men jeg er redd koffertene vil stå på trappa når jeg en gang kommer hjem.
    Dog må jeg si Music Bear har gode vyer for fremtidig håndtering av flatpanel pilegrimenes tilstrømning til Nodeland ;)

    Lykke til med å finne igjen kontortiden.
    Paradigme skiftet på Nodeland er et faktum.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    _DSC1546.jpg


    Høyre flanke på oppsettet til Daniele Coen under Munchen messa på Hotell Mariott i 2019.
    Caravaggio med et basspanel pr side, og den spanske herremannens forsterkeri med intet mindre enn 11 regulerte strømforsyninger i den underste boksen. Men Botticelliene klarer seg fint med langt mindre forsterkeri, og svart lakris i stedet for rød om ønskelig.
    Her må spares, svigermor leies ut og unga jages ut i potetåkeren :rolleyes:
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Bergtagende er det å lytte til musikk via Daniele Coens Alsyvox panel høyttalerne.

    Hva Caravaggio med bassmodul presterte på hotell Mariott under Munchen messa i år var for meg sanseløst bra.
    Oppløsning, dynamikk, detaljeringsgrad, homogenitet, luft mellom utøverne og det helt umulige hva paneler skal kunne gjøre - trøkk - var der. Og de tåler forrykende mye pådrag, ja sågar kan de spille så høyt og fortsatt rent at det blir ubehagelig.
    Men det trenger man jo ikke gjøre. Jeg ble sittende i flere timer, og tidvis måpte og bare smilte fra øre til øre.
    Jeg har ikke vært så urolig i kropp og sjel siden jeg første gang lyttet til musikk via Quad ESL-63.

    Jeg har bedt Daniele om å holde av et sett Botticelli til meg om en 3 års tid.

    Dette er så bra at det gjør vondt å forlate rommet til Daniele i Munchen.
    Jeg dukker plutselig opp hos PM Audio for en lytt på kjent musikk via Botticelli.

    Dette er vågalt Paul, men jeg skjønner deg godt tross høy prisklasse.
    Det du beskriver her Powerpoint, er akkurat det samme som jeg også opplevde på Mariott hotell
    Også enig med deg vedr QUAD ESL 63, jeg fikk mitt første "hifitrøkk" i 1981 da jeg kjøpte QUAD ESL 63 og det endret mitt forhold til høyttalere og hvordan jeg senere skulle mene hvordan høyttalere burde konstrueres og virke. Dette har fulgt meg til den dag i dag. Kontrollert spredning, dipol - og eliminering av masse romproblemer.

    Jeg skal stå klar til å levere Botticelli til deg om 3 år Powerpoint!!

    Når du kommer for en demo, husk også å ta med deg noen av de dårligst lydende platene du har og ikke bare de gode. BOTTICELLI snur opp ned på mange ting i denne musikalske verden.
    Jeg har fått en haug med nye plater i mitt gamle arkiv - samtidig som en del bekreftes å være så dårlig som jeg trodde - og må på salg - om de ikke tilhører samleobjektiv-sjangeren da.

    Vågalt - men hva kunne jeg gjøre??
    Akkurat som i 1981 - da jeg fikk lyttet på ESL 63 - så var prisen ikke lenger noe tema
    Den som er virkelig glad i musikk og har mulighet til å prioritere noe som dette bør ta seg en tur for en lytt

    Skal jeg innrede et overnattingsrom til deg - for 14 dager??
    Matkuponger deles ut ved inngang!!

    mvh
    Paul Mortensen
    Jeg tviler ikke et øyelokk på at Alsyvox Botticelli frarøver deg både konsentrasjon og nattesøvn Paul, dog på en positiv livsbejaende måte.
    Dette er for mine ører så definitivt i en klasse for seg selv, og spiller ringer rundt velrenommerte merker til ennå mer ublu priser.

    Kanskje ingen dum ide å slå til på tilbud om 14 dagers opphold med mat kuponger, men jeg er redd koffertene vil stå på trappa når jeg en gang kommer hjem.
    Dog må jeg si Music Bear har gode vyer for fremtidig håndtering av flatpanel pilegrimenes tilstrømning til Nodeland ;)

    Lykke til med å finne igjen kontortiden.
    Paradigme skiftet på Nodeland er et faktum.

    Takk for din alltid seriøse holdning og tilbakemelding Powerpoint

    Hvis vi får råd til det og naboene lar oss få lov - så har vi ganske store ombygging og påbyggingsplaner og da kan mye skje. Entreprenød sitter akkurat nå og tegner på framtidige løsninger som vil gjøre det lettere for oss å drive denne butikken videre. En heis må til for det er ikke bare bare å flytte på 150 til 200 kilo kasser
    Huff - det blir tilleggskostnader med denne satsingen
    Jeg får si hva vår gode venn Erik sa en gang:::: "Jeg får ikke regningene til å strekke til"!!

    mvh
    Paul
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Vis vedlegget 547454

    Høyre flanke på oppsettet til Daniele Coen under Munchen messa på Hotell Mariott i 2019.
    Caravaggio med et basspanel pr side, og den spanske herremannens forsterkeri med intet mindre enn 11 regulerte strømforsyninger i den underste boksen. Men Botticelliene klarer seg fint med langt mindre forsterkeri, og svart lakris i stedet for rød om ønskelig.
    Her må spares, svigermor leies ut og unga jages ut i potetåkeren :rolleyes:
    Jeg lengter nesten tilbake. I dette gigantrommet ble symfoniorkesteret presentert i en realistisk størrelse og det var så utrolig at jeg nesten ikke tror på det jeg hørte enda

    mvh
    Paul
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Klart disse fjølene koster. Det gjør også de fjølene som ligger bundet fast til et bryggeanlegg 10 måneder i året - jeg mener det er nærmest ufattelig at ikke noen håndfuller pengesterke nordmenn erverver seg millionanlegg som om ønskelig kan gjengi musikk så tårene spretter 365 dager i året - sågar i sin egen stue. Fremfor div. andre hobbyer som koster like mye eller mer. Før jeg skulle kjøpt en båt til et par millioner, som både ville ødelegge gleden ved å ligge på stranda og i tillegg ville kreve penger til opplag som man kunne fått en fet streamer med DAC i for samme sum penger, skulle jeg gladelig kjøpt stereoanlegg for alle penga. Massert magen med høy uforvrengt lyd, fremfor å tømme den over rekka på en båt fordi det sjøer for mye ;) Liksom ikke helt stuereint å kjøpe dyre stereoanlegg... Forøvrig respekt, til de av dere som tør innrømme at stereo’n koster i klasse syv-sifret beløp.
     

    nat

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.545
    Antall liker
    3.442
    Torget vurderinger
    6
    Gratulerer med et fantastisk bra høyttaler agentur!!!
    Mvh
    Morten N.A.T

    PM Audio er nå nordisk distributør for AlsyVox ( Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island )

    Fulltone push / pull magnetostat / bånd høyttalere som formidler fullt og helt fra oppgitt nederste frekvens ( 18Hz, 20Hz, 22Hz, 25Hz - avhengig av modell )

    Vi søker seriøse forhandlere i hele Norden

    We seek serious dealers in Norway, Sweden, Denmark, Finland and Island )

    4 hovedmodeller der et par av disse kan oppgraderes med evt eksternt delefilter og ekstra basspaneler

    TINTORETTO ( romstørrelse fra ca 15m2 til ca 50m2 ) kr 695 000,00
    BOTTICELLI ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 100m2 ) kr 895 000,00
    BOTTICELLI X ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 100m2 ) kr 1 280 000,00
    CARAVAGGIO SINGLE ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 80m2 ) kr 1 740 000,00
    CARAVAGGIO FULL ( Romstørrelse fra ca 50m2 til ca 150m2 ) kr 2 765 000,00
    MICHELANGELO ( romstørrelse fra ca 90m2 til ca 400m2 ) kr 3 690 000,00

    Vi har tatt inn BOTTICELLI til demo pr nå og vi er klar til å kjøre demo på disse fra og med nå

    For videre info om alle modeller: https://butikk.pmaudio.no//butikk/hoyttalere-og-tilbehor/gulvstaende-hoyttalere

    For kontakt:
    e-mail: kontakt@pmaudio.no
    Tel.: +47 38 18 31 15

    Vis vedlegget 547410 Vis vedlegget 547411 Vis vedlegget 547412 Vis vedlegget 547413 Vis vedlegget 547414
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.966
    Antall liker
    6.054
    Torget vurderinger
    32
    Er ikke Coen som har utviklet Alsyvox også mannen bak Leonardo-høyttalere, eller er Alsyvox bare det nye navnet på Leonardo?

    Grunnen til at jeg spør, er at jeg minnes at jeg hørte på et par Leonardo-høyttalere for noen år siden på messa i München som lignet veldig på de Alsyvox-høyttalerne som var på årets messe (Lenonardoene hadde riktignok svarte "spiler", ikke trefargede som Alsyvox).

    Tror faktisk Powerpoint hørte de også, og fikk tårer helt ned i skjegget når han spilte favoritt-bluesmusikken sin.

    De låt også helt fabelaktig.

    Roy
     

    ERIKD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.11.2005
    Innlegg
    570
    Antall liker
    478
    Sted
    Longnose
    Må bare få takke for at fått høre disse høytalerene, beste lyden jeg noen gang har fått servert med god margin!

    Takk selv Erik!

    Er enig med deg - de er også de beste jeg har hørt noen gang.

    Men kom snart igjen for etter at du var her har jeg nå funnet fram til det som kanskje er den optimale plasseringen

    Det spiller faktisk enda bedre nå og jeg har bedre kontroll også helt bakerst i lytterommet.
    Det håpløse gulvet vårt har også mindre påvirkning nå

    NÅ er det vanskelig å sitte på kontoret i rommet ved siden av!!
    Fantastisk! Gleder meg til å høre, hadde frysninger forrige gang så visst er bedre så :eek::cool::cool:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Er ikke Coen som har utviklet Alsyvox også mannen bak Leonardo-høyttalere, eller er Alsyvox bare det nye navnet på Leonardo?

    Grunnen til at jeg spør, er at jeg minnes at jeg hørte på et par Leonardo-høyttalere for noen år siden på messa i München som lignet veldig på de Alsyvox-høyttalerne som var på årets messe (Lenonardoene hadde riktignok svarte "spiler", ikke trefargede som Alsyvox).

    Tror faktisk Powerpoint hørte de også, og fikk tårer helt ned i skjegget når han spilte favoritt-bluesmusikken sin.

    De låt også helt fabelaktig.

    Roy
    Det stemmer R.E.S. dette er samme mann som for 5 år siden kalte høyttalerne sine Leonardo med svarte spiler og en liten diskant midt på. Da spilte de på Grandinote forsterkeri. Jeg var som du er inne på helt rystet over lyd gjengivelsen, og kom stadig tilbake til Danieles rom.
    Sågar ble jamakr og jeg invitert til Italia, hvor vi kunne få med et par hver oss for en snau halv mill. :cool:
    Nå heter altså deilighetene Alsyvox, et noe odde navn, men alt kler jo den smukke :rolleyes:
    Botticelli versjonen er vel det nærmeste vi kommer den gangs Leonardo.
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Klart disse fjølene koster. Det gjør også de fjølene som ligger bundet fast til et bryggeanlegg 10 måneder i året - jeg mener det er nærmest ufattelig at ikke noen håndfuller pengesterke nordmenn erverver seg millionanlegg som om ønskelig kan gjengi musikk så tårene spretter 365 dager i året - sågar i sin egen stue. Fremfor div. andre hobbyer som koster like mye eller mer. Før jeg skulle kjøpt en båt til et par millioner, som både ville ødelegge gleden ved å ligge på stranda og i tillegg ville kreve penger til opplag som man kunne fått en fet streamer med DAC i for samme sum penger, skulle jeg gladelig kjøpt stereoanlegg for alle penga. Massert magen med høy uforvrengt lyd, fremfor å tømme den over rekka på en båt fordi det sjøer for mye ;) Liksom ikke helt stuereint å kjøpe dyre stereoanlegg... Forøvrig respekt, til de av dere som tør innrømme at stereo’n koster i klasse syv-sifret beløp.

    Hei MusicBear,
    Ja dette er noe forunderlige greier. Det har alltid vært sånn at de som bruker masse penger på musikkopplevelser i hjemmet og kan bruke investeringen dag ut og dag inn - de er stein gale. Men når noen forteller om båten de akkurat kjøpte - til noen mill eller Teslaen eller hytta både på fjellet og ved sjøen - da er det bare gratulasjoner.

    Jeg var selv en ensom ulv med dette fra 1971 da jeg kjøpte mitt første ordentlige anlegg og da jeg kjøpte QUAD ESL 63 til nesten 30 000,00 i 1981 - da ble jeg erklært og bekreftet gal. Men du og du som jeg har hatt det fint med musikken i alle disse årene. Så fint at en av mine sønner kalte meg "musikkgal"
    Men jammen har jeg jobbet mange timer overtid og vært på diettreiser og jobbet ekstra for alt dette.
    Og i nyere tid under PM Audio har vi ikke hatt ferie siden 2001 og da var vi 1 uke i Syden.
    Dette er ikke et luksusliv men vi lever i luksus!! Mat på bordet, tak over hodet og klær på kroppen

    Og nå er jeg så voksen at jeg vil ha det beste - ikke nødvendigvis for å selge - selv om det er en del av kaka - men for min egen og min kone og partner sin skyld. Vi har mange fantastiske kvelder og netter foran anlegget og vi skal sveve inn i solnedgangen med AlsyVox, CODA, KALISTA/METRONOME, Sutherland, Gold Note, Metaxas & Sins,Sanders Sound SAystems, Black Magic Cables, Furutech og Solid Tech mm....

    Hva mer kan jeg si

    mvh
    Paul
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Gratulerer med et fantastisk bra høyttaler agentur!!!
    Mvh
    Morten N.A.T

    PM Audio er nå nordisk distributør for AlsyVox ( Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island )

    Fulltone push / pull magnetostat / bånd høyttalere som formidler fullt og helt fra oppgitt nederste frekvens ( 18Hz, 20Hz, 22Hz, 25Hz - avhengig av modell )

    Vi søker seriøse forhandlere i hele Norden

    We seek serious dealers in Norway, Sweden, Denmark, Finland and Island )

    4 hovedmodeller der et par av disse kan oppgraderes med evt eksternt delefilter og ekstra basspaneler

    TINTORETTO ( romstørrelse fra ca 15m2 til ca 50m2 ) kr 695 000,00
    BOTTICELLI ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 100m2 ) kr 895 000,00
    BOTTICELLI X ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 100m2 ) kr 1 280 000,00
    CARAVAGGIO SINGLE ( romstørrelse fra ca 25m2 til ca 80m2 ) kr 1 740 000,00
    CARAVAGGIO FULL ( Romstørrelse fra ca 50m2 til ca 150m2 ) kr 2 765 000,00
    MICHELANGELO ( romstørrelse fra ca 90m2 til ca 400m2 ) kr 3 690 000,00

    Vi har tatt inn BOTTICELLI til demo pr nå og vi er klar til å kjøre demo på disse fra og med nå

    For videre info om alle modeller: https://butikk.pmaudio.no//butikk/hoyttalere-og-tilbehor/gulvstaende-hoyttalere

    For kontakt:
    e-mail: kontakt@pmaudio.no
    Tel.: +47 38 18 31 15

    Vis vedlegget 547410 Vis vedlegget 547411 Vis vedlegget 547412 Vis vedlegget 547413 Vis vedlegget 547414
    Hei Morten,
    Tusen takk for det!!
    Ja dette er faktisk for meg en drøm som går i oppfyllelse

    Men det blir også et slit som vi ikke har hatt før. Vi har alltid greid oss selv, oss to, med tanke på pakking og sjauing og flytting i forbindelse med hifimessene. Nå greier vi ikke det lenger, vi må være 2 mann til å kople opp og ned og vi må være fire mann til å bære. En kasse veier ca 150 kilo og selv om jeg er verdens sterkeste mann så er ikke armene lange nok til å ta tak i begge ender.
    Du er herved ansatt som bærehjelp
    Og selger du et sett eller ti AlsyVoxer så skal jeg hjelpe deg å bære!!

    mvh
    Paul
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Er ikke Coen som har utviklet Alsyvox også mannen bak Leonardo-høyttalere, eller er Alsyvox bare det nye navnet på Leonardo?

    Grunnen til at jeg spør, er at jeg minnes at jeg hørte på et par Leonardo-høyttalere for noen år siden på messa i München som lignet veldig på de Alsyvox-høyttalerne som var på årets messe (Lenonardoene hadde riktignok svarte "spiler", ikke trefargede som Alsyvox).

    Tror faktisk Powerpoint hørte de også, og fikk tårer helt ned i skjegget når han spilte favoritt-bluesmusikken sin.

    De låt også helt fabelaktig.

    Roy
    Hei Roy,

    Det stemmer det - Daniele Coen var mannen bak Leonardo. Daniele har mange tiår bak seg med tilsvarende konstruksjoner og ja - Leonardo også fenomenale høyttalere


    Daniele vil være med oss på messa i Horten så alle journalister som vil ha et intervju med ham må si ifra sånn at vi kan sette opp et tidsskjema for dette. Jeg kommer tilbake til dette i en egen melding etter hvert, også til magasinene

    Metronome / Kalista vil også stille mannsterke på messa i år, der sjefen selv, Jean Marie Clauzel kommer sammen med sin europeiske salgssjef Yusuke YASUDA

    Vi spiller selvfølgelig på KALISTA DREAMPLAY ONE som signalkilde til AlsyVox BOTTICELLI, drevet av CODA forsterkeri

    Så blir det sikkert noe platespillergreier også, kanskje den sinnsyke Metaxas & Sins PERAMBULATOR på egen plattform
    Hvis vi har bil sterk nok og stor nok til å flytte på alt det tunge utstyret

    mvh
    Paul
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Må bare få takke for at fått høre disse høytalerene, beste lyden jeg noen gang har fått servert med god margin!

    Takk selv Erik!

    Er enig med deg - de er også de beste jeg har hørt noen gang.

    Men kom snart igjen for etter at du var her har jeg nå funnet fram til det som kanskje er den optimale plasseringen

    Det spiller faktisk enda bedre nå og jeg har bedre kontroll også helt bakerst i lytterommet.
    Det håpløse gulvet vårt har også mindre påvirkning nå

    NÅ er det vanskelig å sitte på kontoret i rommet ved siden av!!
    Fantastisk! Gleder meg til å høre, hadde frysninger forrige gang så visst er bedre så :eek::cool::cool:
    Hei Erik,

    Ja - det er faktisk bedre - klart bedre nå. Og jobben er enda ikke fullført, men nå skal dette synke inn en uke eller to før jeg tar neste runde
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
    Et lite vennskapelig råd Eik - jeg tror du skal holde deg hjemme :rolleyes:
    Dette kan bli takk og farvel til Forsmann.
    Men du er en voksen mann.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.017
    Torget vurderinger
    2
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
    Et lite vennskapelig råd Eik - jeg tror du skal holde deg hjemme :rolleyes:
    Dette kan bli takk og farvel til Forsmann.
    Men du er en voksen mann.
    Her vil jeg som skribent bare påpeke at det er en vesentlig forskjell mellom et lite, vennskapelig råd, og et lite vennskapelig råd. :)
    Sistnevnte råd gis ikke for å være hyggelig, for å si det sånn...! Når du i tillegg tilføyer at "jeg tror du skal holde deg hjemme...", tar det hele form av en trusel...!

    For meg ser det dermed ut til at noen kommer til å ødelegge eller fjerne et par Forsmann-høyttalere, dersom eieren allikevel er dum nok til å reise på besøk til Nodeland... :D :D
     

    Hjortulf

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.12.2010
    Innlegg
    112
    Antall liker
    28
    Torget vurderinger
    2
    Hei! Paul, ser av tråden her at du jobber med å finne den optimale plasseringen. Slik er det jo med alle høytalere. Men er de kilne på dette? Trenger de mye luft rundt seg? Hva med demping? Osv. Synes det er viktig at en høytaler spiller bra i en vanlig stue. Spennede å høre hva du har kommet frem til med dette så langt! Mvh Øyvind
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
    Et lite vennskapelig råd Eik - jeg tror du skal holde deg hjemme :rolleyes:
    Dette kan bli takk og farvel til Forsmann.
    Men du er en voksen mann.
    Her vil jeg som skribent bare påpeke at det er en vesentlig forskjell mellom et lite, vennskapelig råd, og et lite vennskapelig råd. :)
    Sistnevnte råd gis ikke for å være hyggelig, for å si det sånn...! Når du i tillegg tilføyer at "jeg tror du skal holde deg hjemme...", tar det hele form av en trusel...!

    For meg ser det dermed ut til at noen kommer til å ødelegge eller fjerne et par Forsmann-høyttalere, dersom eieren allikevel er dum nok til å reise på besøk til Nodeland... :D :D
    Du kunne ikke ha tatt mer feil Håkon :confused:
    EiK vet utmerket godt hvem undertegnede er, og begge kjenner vi den andres preferanser hva god lyd gjengivelse angår.
    Så EiKs Forsmann høyttalere står aldeles trygt hva mine kleptomane tilbøyeligheter angår.
    "I`m all in for Alsyvox" ;)

    Røyke litt mindre eventyrtobakk i morgen kanskje? :rolleyes:
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.017
    Torget vurderinger
    2
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
    Et lite vennskapelig råd Eik - jeg tror du skal holde deg hjemme :rolleyes:
    Dette kan bli takk og farvel til Forsmann.
    Men du er en voksen mann.
    Her vil jeg som skribent bare påpeke at det er en vesentlig forskjell mellom et lite, vennskapelig råd, og et lite vennskapelig råd. :)
    Sistnevnte råd gis ikke for å være hyggelig, for å si det sånn...! Når du i tillegg tilføyer at "jeg tror du skal holde deg hjemme...", tar det hele form av en trusel...!

    For meg ser det dermed ut til at noen kommer til å ødelegge eller fjerne et par Forsmann-høyttalere, dersom eieren allikevel er dum nok til å reise på besøk til Nodeland... :D :D
    Du kunne ikke ha tatt mer feil Håkon :confused:
    EiK vet utmerket godt hvem undertegnede er, og begge kjenner vi den andres preferanser hva god lyd gjengivelse angår.
    Så EiKs Forsmann høyttalere står aldeles trygt hva mine kleptomane tilbøyeligheter angår.
    "I`m all in for Alsyvox" ;)

    Røyke litt mindre eventyrtobakk i morgen kanskje? :rolleyes:
    Antok vel at denne uskyldige spøken om en aldri så liten kommafeil, var så absurd og åpenbar, at alle forsto det utelukkende var tøys og tull... :) Men til tross for flere smileys, ser det altså ikke sånn ut.
    Selvsagt tror jeg ikke min viltre tolkning av ditt foregående innlegg hadde noe som helst av realiteter i seg, Powerpoint.

    Mvh
    Håkon Rognlien
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Her vil jeg som skribent bare påpeke at det er en vesentlig forskjell mellom et lite, vennskapelig råd, og et lite vennskapelig råd. :)
    Sistnevnte råd gis ikke for å være hyggelig, for å si det sånn...! Når du i tillegg tilføyer at "jeg tror du skal holde deg hjemme...", tar det hele form av en trusel...!

    For meg ser det dermed ut til at noen kommer til å ødelegge eller fjerne et par Forsmann-høyttalere, dersom eieren allikevel er dum nok til å reise på besøk til Nodeland... :D :D
    Du kunne ikke ha tatt mer feil Håkon :confused:
    EiK vet utmerket godt hvem undertegnede er, og begge kjenner vi den andres preferanser hva god lyd gjengivelse angår.
    Så EiKs Forsmann høyttalere står aldeles trygt hva mine kleptomane tilbøyeligheter angår.
    "I`m all in for Alsyvox" ;)

    Røyke litt mindre eventyrtobakk i morgen kanskje? :rolleyes:
    Antok vel at denne uskyldige spøken om en aldri så liten kommafeil, var så absurd og åpenbar, at alle forsto det utelukkende var tøys og tull... :) Men til tross for flere smileys, ser det altså ikke sånn ut.
    Selvsagt tror jeg ikke min viltre tolkning av ditt foregående innlegg hadde noe som helst av realiteter i seg, Powerpoint.

    Mvh
    Håkon Rognlien
    Er i feriemodus, og lite opptatt av turkleifer og kommafeil Håkon.
    Så da "tog æ han ikke" sånn direkte. Ble vel heller litt paff.
    "My bad Håkon!"
    "No hard feelings ;)"
     
    Sist redigert:

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
    Hei EIK,

    Du er hjertelig velkommen til Sørlandet
    Nå kan vi by på Julius, Kaptein Sabeltann ( mer populær enn noensinne ) og AlsyVox BOTTICELLI

    En herlig blanding i sommerværet

    mvh
    Paul
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
    Et lite vennskapelig råd Eik - jeg tror du skal holde deg hjemme :rolleyes:
    Dette kan bli takk og farvel til Forsmann.
    Men du er en voksen mann.
    Jeg har også levd med Forsmann noen år. Vi startet PM Audio i 1997 med Forsman og Dynamic Precision - med stor jubel og glede for mange her i sør. Vi hadde noen fantastiske år i starten med Tor og Leif Ernstsen. Må si at jeg savner litt av den magien vi hadde personlig på den tiden.

    Og så lurer jeg på hva Tor Forsman sier om lyden vår på messa i år om han kommer.
    Har truffet ham de to tre siste årene og han uttalte begge / alle gangene at han mente at vi hadde den beste lyden på messa. Rune Spongberg ( gamle Asker Hifigalleri ) kan bevitne uttalelsene da de var sammen - så jeg tuller ikke.

    Er det viktig å ha best lyd på messa da??
    Nei, nødvendigvis ikke men det er superviktig for meg å presentere et ærlig potensial i produktene vi spiller på sånn at besøkende ihvertfall kan høre MINIMUM hva utstyret er i stand til å presentere. For det er normalt bare et minimum man kan få til på en messe. Men dette "minimum" bør ikke være for veldig dårlig da

    Så jeg håper vi greier å presentere et sterkt minimum på messa - med AlsyVox Botticelli i år

    mvh
    Paul
     

    pmaudio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    29.06.2007
    Innlegg
    613
    Antall liker
    253
    Da får jeg stille meg i rekken av gratulanter, Paul.

    Dette ser til å være en svært spennende nykommer.

    Kanskje jeg må ta en ny tur til sørlandet:).
    Et lite vennskapelig råd Eik - jeg tror du skal holde deg hjemme :rolleyes:
    Dette kan bli takk og farvel til Forsmann.
    Men du er en voksen mann.
    Her vil jeg som skribent bare påpeke at det er en vesentlig forskjell mellom et lite, vennskapelig råd, og et lite vennskapelig råd. :)
    Sistnevnte råd gis ikke for å være hyggelig, for å si det sånn...! Når du i tillegg tilføyer at "jeg tror du skal holde deg hjemme...", tar det hele form av en trusel...!

    For meg ser det dermed ut til at noen kommer til å ødelegge eller fjerne et par Forsmann-høyttalere, dersom eieren allikevel er dum nok til å reise på besøk til Nodeland... :D :D
    Nice!!

    mvh
    Paul
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
253
Link til alle artikler
273
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

  • 1
Siste sending fra Analogue Productions ankom i går, med bl.a. Steely Dan Aja UHQR og The White Stripes - Elephant UHQR, Genesis, Phil Collins mm... Se her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

  • 0
Vi kjører på og bygger lager på Analogue Productions og Mobile Fidelity - og andre Undertittelen på PM Audio logoen i dag er: HIFI OG MUSIKK, som refererer til både hifi-utstyr pluss LP plater...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

  • 0
AQWO 2 etterfølger den første integrerte SACD/CD/DAC spilleren ( AQWO 1 ) hos Metronome AQWO 2 er en fullverdig DAC / CD / SACD spiller pluss Streamer Til mer info på nettbutikken...
Fortsett
Bransjenyheter
Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

  • 0
Siste skudd på Metronome Classica serien - Le Streamer I motsetning til DSS 2 så har Le Streamer et tradisjonelt dimensjonert Metronome kabinett Le Streamer is the latest network player from...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

  • 0
Så er tiden inne for neste generasjon Metronome DSS streamer - DSS 2 Akkurat kommet i hus og vi er spent på resultatet Kontaktinfo: e-mail: kontakt@pmaudio.no Tlf.: +47 917 13 655 Til...
Fortsett
Bransjenyheter
DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

  • 3
Fantastisk italiensk finish Fremstår som nye Lydsignatur: Heller mot det varme En bånddiskant som for en gangs skyld ikke er skarp/spiss og ubehagelig for følsomme ører Meget lite brukt og har...
Fortsett
Topp Bunn