Jeg har også hatt FS1, kanongod, vurderer å kjøpe FS3 nå.
Jeg har også handlet av Nysound.com. Aldri hatt problemer, og varene er meget bra. Servicen også!Og en ting til...jeg har jo handlet litt hos nysound, og har bare gode erfaringer. Både med tanke på service, kvalitet og pris. Det er reale folk. Og jeg tror bestemt ikke på denne "piratkopi"-teorien, inntil noen kommer med hard facts på elektronikk og finishnivå. Det tror jeg skal bli en svært vanskelig oppgave.
O.
En smule avsporing fra tråden her, men noen kjenner til kablene av Jungson?
http://www.coemaudio.com/html/zhongshen/cables.htm
Både Ornec og NYsound er kinesiske butikker som sender fra KinaNoen påstår at Ornec har ekstreme fraktkostnader, men slik jeg ser det må det vel uansett være billigere å få ting sendt fra Europa i stede for USA??
Svaret er NEI. Disse butikkene selger ikke piratprodukter. Men i noen tilfeller vil du kunne få et produkt som ikke er en eksport versjon, men et produkt som er spesifisert for det hjemlige kinesisek marked. Noen produsenter differensier sannsynligvis, andre ikke. Hva forskjellene består i (om noen i det hele tatt) finnes ikke noe fasitsvar på.Er det foresten noen som har handlet fra NYsound eller Ornec og vet at de i dag sitter igjen med et "mye dårligere" piratprodukt?? Eks. Fra Cayin eller Opera?
Men er Jungson kablene bra?