nysound.com og piratprodukter?

Silversurfer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.03.2004
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Jeg har også hatt FS1, kanongod, vurderer å kjøpe FS3 nå.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Og en ting til...jeg har jo handlet litt hos nysound, og har bare gode erfaringer. Både med tanke på service, kvalitet og pris. Det er reale folk. Og jeg tror bestemt ikke på denne "piratkopi"-teorien, inntil noen kommer med hard facts på elektronikk og finishnivå. Det tror jeg skal bli en svært vanskelig oppgave.

O.

PAR

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.04.2006
Antall liker
1
Og en ting til...jeg har jo handlet litt hos nysound, og har bare gode erfaringer. Både med tanke på service, kvalitet og pris. Det er reale folk. Og jeg tror bestemt ikke på denne "piratkopi"-teorien, inntil noen kommer med hard facts på elektronikk og finishnivå. Det tror jeg skal bli en svært vanskelig oppgave.

O.
Jeg har også handlet av Nysound.com. Aldri hatt problemer, og varene er meget bra. Servicen også!

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Er det noen som har noen erfaring med Ornec?? På en del produkter ser du at de har mye bedre priser en NYsound også... og selvfølgelig motsatt. Noen påstår at Ornec har ekstreme fraktkostnader, men slik jeg ser det må det vel uansett være billigere å få ting sendt fra Europa i stede for USA?? Er det foresten noen som har handlet fra NYsound eller Ornec og vet at de i dag sitter igjen med et "mye dårligere" piratprodukt?? Eks. Fra Cayin eller Opera? Hadde jo vært gøy å tatt en bestilling bare for å sjekke..... Eller har jeg så mye penger å bruke som i værste fall går i dass....... ;D

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Noen påstår at Ornec har ekstreme fraktkostnader, men slik jeg ser det må det vel uansett være billigere å få ting sendt fra Europa i stede for USA??
Både Ornec og NYsound er kinesiske butikker som sender fra Kina

Er det foresten noen som har handlet fra NYsound eller Ornec og vet at de i dag sitter igjen med et "mye dårligere" piratprodukt?? Eks. Fra Cayin eller Opera?
Svaret er NEI. Disse butikkene selger ikke piratprodukter. Men i noen tilfeller vil du kunne få et produkt som ikke er en eksport versjon, men et produkt som er spesifisert for det hjemlige kinesisek marked. Noen produsenter differensier sannsynligvis, andre ikke. Hva forskjellene består i (om noen i det hele tatt) finnes ikke noe fasitsvar på.

Topp Bunn