For velstående audiofile med kalde føtter har jeg nå gleden av å kunne tilby high end mobile dempeføtter og akkustikkforbedrere. Fåes i både sort og sølv utførelse, og kan til og med spesialbestilles i gull!Rhesus skrev:Fremer har vel prøvd å øve på blindtest, og fått kalde føtter tenker jeg....
Greven skrev:Jeg synes ikke dere skal kritisere produktet før der har forsøkt det selv i eget anlegg....;D ;D
Alle vet da at det er Cardas Gold nettkabler man bruker til vafler?Rhesus skrev:Ellers så smaker fremdeles vafler laget med EC nettkabel helt vidunderlig.
Alle produktene blir testet for hånd ved pakke en bråkete hamster (Cricetus cricetus) inn i dem og plassere dette i en kryoboks i kjelleren. Hvis de overlever mer enn 15 minutter ved siden av fiskekakene og jeg ikke hører noen ulyder opp i stuen stemples de som godkjent.wallander skrev:2 spørsmål:
Finnes de i KRYO-utgave?
De er kryogenisk testet ned til 255 grader Kelvin, så det skulle gå helt greit det. Dessuten regner jeg vel ikke med at du har hifi riggen din i et kjølerom?Hvis ikke, holder det med en tur ut i -20 grader?
Den vil kun bli tilgjengelig i et begrenset opplag, og selges kun til fornøyde kunder som har handlet minst 5 matchede par av standardutgaven i løpet av en sesong.Når kommer signatur-utgaven?
Man kan bare spekulere i om føttene her tilhører Tim Paravicini, Saul B. Marantz eller Harry Pearson eller noen andre .. jeg sier ikke mer.PS: Er det designerens føtter vi ser?
Du får sagt det du Oldboy... ;D ;DOldBoy skrev:Skepsisgrense?
Jeg tror at vi snakker om to skoler, om man vil, pluss en tredje som aldri får ut fingeren:
1. De grenseløst skeptiske, som avfeier alle nyvinninger som "nytt, derfor uinteressant!", og som klumper seg så langt bort mot ytterpunktet av skalaen som de bare kan. De er skjønt enige om at det meste er tull. Både gammel og nytt. Og har det hyggelig sammen, på sin litt spesielle måte.
2. De grenseløst søkende, som kaster seg over enhver nyvinning som "nytt, derfor umåtelig spennende og interessant!", og som, naturlig nok, sitter i den helt motsatte enden av skalaen. De har det veldig hyggelig sammen og er skjønt enige om at forandring fryder.
og
3. Alle de andre. De som sier "Tja og kanskje, men dette må vi høre mer om før vi kan ta stilling til det". De befinner seg i det gledesløse området midt i mellom, og slites mellom tro og tvil. I en evig frykt for katastrofer, og samtidig med et stadig tilbakevendende håp om at et og annet mirakel skal skje. De har det ikke noe hyggelig sammen i sine alvorstunge debatter om når og hvordan man skal ta det store skrittet ut i det ukjente.
![]()
![]()
![]()
Kloke og gode ord!OldBoy skrev:Skepsisgrense?
Jeg tror at vi snakker om to skoler, om man vil, pluss en tredje som aldri får ut fingeren:
1. De grenseløst skeptiske, som avfeier alle nyvinninger som "nytt, derfor uinteressant!", og som klumper seg så langt bort mot ytterpunktet av skalaen som de bare kan. De er skjønt enige om at det meste er tull. Både gammel og nytt. Og har det hyggelig sammen, på sin litt spesielle måte.
2. De grenseløst søkende, som kaster seg over enhver nyvinning som "nytt, derfor umåtelig spennende og interessant!", og som, naturlig nok, sitter i den helt motsatte enden av skalaen. De har det veldig hyggelig sammen og er skjønt enige om at forandring fryder.
og
3. Alle de andre. De som sier "Tja og kanskje, men dette må vi høre mer om før vi kan ta stilling til det". De befinner seg i det gledesløse området midt i mellom, og slites mellom tro og tvil. I en evig frykt for katastrofer, og samtidig med et stadig tilbakevendende håp om at et og annet mirakel skal skje. De har det ikke noe hyggelig sammen i sine alvorstunge debatter om når og hvordan man skal ta det store skrittet ut i det ukjente.
![]()
![]()
![]()