Nyheter fra idiotmarkedet.

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Fremer har vel prøvd å øve på blindtest, og fått kalde føtter tenker jeg....

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
2
Jeg synes ikke dere skal kritisere produktet før der har forsøkt det selv i eget anlegg.... ;) ;D ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg tror vi leder over kosmetikkindustrien nå.

G

Gjestemedlem

Gjest
Rhesus skrev:
Fremer har vel prøvd å øve på blindtest, og fått kalde føtter tenker jeg....
For velstående audiofile med kalde føtter har jeg nå gleden av å kunne tilby high end mobile dempeføtter og akkustikkforbedrere. Fåes i både sort og sølv utførelse, og kan til og med spesialbestilles i gull!

Nb. dette er ikke noe kinamikk, men ekte norske håndlagede produkter.

Disse kan også brukes på arbeidsplassen uten frykt for Tono avgift. En perfekt julepresang til verdsatte arbeidere.

I et begrenset tidsrom mellom 15-28 desember har jeg nå gleden av å kunne tilby disse til en introduksjonspris av 2350,- for et matchet par. Ta kontakt på PM.

Nb, håper ikke dette flagger meg som bransjeaktør på forumet .. :-\

Vedlegg

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Greven skrev:
Jeg synes ikke dere skal kritisere produktet før der har forsøkt det selv i eget anlegg.... ;) ;D ;D

Det er greit å ha et åpent sinn, men man må passe på så ikke hjernen triller ut..... ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Synes nå egentlig at artikkelen som sto nedenfor, den om Hillarys bestefar var vel så underholdende. Om det er sant er en annen sak, men det betyr vel mindre! ;D

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
12
Jeg har hatt gode resultater med Elko i alle år. Men hvem vet....

Ellers så smaker fremdeles vafler laget med EC nettkabel helt vidunderlig.

Kjørte forøvrig slimserver på linuxboksen, og serveren fikk strømmen gjennom en EC nettkabel i noen dager. Låt musikken bedre da?

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
Rhesus skrev:
Ellers så smaker fremdeles vafler laget med EC nettkabel helt vidunderlig.
Alle vet da at det er Cardas Gold nettkabler man bruker til vafler?

wallander

Medlem
Ble medlem
28.03.2006
Antall liker
0
2 spørsmål:

Finnes de i KRYO-utgave? Hvis ikke, holder det med en tur ut i -20 grader?
Når kommer signatur-utgaven?

PS: Er det designerens føtter vi ser?

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
1.538
Rhesus: jeg har hatt en spesialterminert EC nettkabel koblet til Mac Minien i snart en uke, og merker allerede stor forskjell! Spesielt i Adobe CS3, fargene er sterkere og mer naturlige. Det er som om man har fjernet et svakt slør man ikke tidligere la merke til, ettersom man ikke var klar over at det var der. Men nå..

Oppstarten går også litt fortere, og enkelte Word-filer har faktisk også fått mindre skrivefeil. Forstår ikke hvordan jeg har klart å leve uten...

;D

G

Gjestemedlem

Gjest
wallander skrev:
2 spørsmål:

Finnes de i KRYO-utgave?
Alle produktene blir testet for hånd ved pakke en bråkete hamster (Cricetus cricetus) inn i dem og plassere dette i en kryoboks i kjelleren. Hvis de overlever mer enn 15 minutter ved siden av fiskekakene og jeg ikke hører noen ulyder opp i stuen stemples de som godkjent.

Hvis ikke, holder det med en tur ut i -20 grader?
De er kryogenisk testet ned til 255 grader Kelvin, så det skulle gå helt greit det. Dessuten regner jeg vel ikke med at du har hifi riggen din i et kjølerom?

Når kommer signatur-utgaven?
Den vil kun bli tilgjengelig i et begrenset opplag, og selges kun til fornøyde kunder som har handlet minst 5 matchede par av standardutgaven i løpet av en sesong.

PS: Er det designerens føtter vi ser?
Man kan bare spekulere i om føttene her tilhører Tim Paravicini, Saul B. Marantz eller Harry Pearson eller noen andre .. jeg sier ikke mer.

Så hva venter du på? Er du kanskje bare en av disse hifi-light folkene eller tar du akkustikk og termopodiatriske problemer på alvor?

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
Termopodiatrikk - et ord man ikke ser så ofte.

Uvurderlige disse strømpene - vi ønsker alle å få godfoten når vi lytter, og brått merker at det går til takten nede på apostlenes hester. Say no more!

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
44.556
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Nja, jeg har fundert litt på hvor ellevill ideen må være før man har "lov til" å avfeie den uten å ha kjøpt, betalt og lyttetestet den i eget anlegg (men ikke ABX, fri og bevare oss vel ;)). Det er en glidende skala, og på ett eller annet tidspunkt burde selv de som er mest ivrige etter å dele lønningsposen sin med sjarlataner bli litt skeptiske. For meg starter gråsonen et eller annet sted mellom høyttalerkabler og strømkabler, og skepsisen går over til fnising et sted rundt Bybees. Machina Dynamica (Brilliant Pebbles, Teleportation Tweak, og nå dette) er så langt ute at jeg alltid har trodd hele greia er ironisk ment, men her ser det altså ut til at noen tar dem på alvor, men da for å skjelle dem ut som svindlere.

Kanskje det er på tide å sette opp en avstemning for å finne ut hvor den skepsisgrensen går?

O

OldBoy

Gjest
Skepsisgrense?

Jeg tror at vi snakker om to skoler, om man vil, pluss en tredje som aldri får ut fingeren:

1. De grenseløst skeptiske, som avfeier alle nyvinninger som "nytt, derfor uinteressant!", og som klumper seg så langt bort mot ytterpunktet av skalaen som de bare kan. De er skjønt enige om at det meste er tull. Både gammel og nytt. Og har det hyggelig sammen, på sin litt spesielle måte.

2. De grenseløst søkende, som kaster seg over enhver nyvinning som "nytt, derfor umåtelig spennende og interessant!", og som, naturlig nok, sitter i den helt motsatte enden av skalaen. De har det veldig hyggelig sammen og er skjønt enige om at forandring fryder.

og

3. Alle de andre. De som sier "Tja og kanskje, men dette må vi høre mer om før vi kan ta stilling til det". De befinner seg i det gledesløse området midt i mellom, og slites mellom tro og tvil. I en evig frykt for katastrofer, og samtidig med et stadig tilbakevendende håp om at et og annet mirakel skal skje. De har det ikke noe hyggelig sammen i sine alvorstunge debatter om når og hvordan man skal ta det store skrittet ut i det ukjente.

:) :) :)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
OldBoy skrev:
Skepsisgrense?

Jeg tror at vi snakker om to skoler, om man vil, pluss en tredje som aldri får ut fingeren:

1. De grenseløst skeptiske, som avfeier alle nyvinninger som "nytt, derfor uinteressant!", og som klumper seg så langt bort mot ytterpunktet av skalaen som de bare kan. De er skjønt enige om at det meste er tull. Både gammel og nytt. Og har det hyggelig sammen, på sin litt spesielle måte.

2. De grenseløst søkende, som kaster seg over enhver nyvinning som "nytt, derfor umåtelig spennende og interessant!", og som, naturlig nok, sitter i den helt motsatte enden av skalaen. De har det veldig hyggelig sammen og er skjønt enige om at forandring fryder.

og

3. Alle de andre. De som sier "Tja og kanskje, men dette må vi høre mer om før vi kan ta stilling til det". De befinner seg i det gledesløse området midt i mellom, og slites mellom tro og tvil. I en evig frykt for katastrofer, og samtidig med et stadig tilbakevendende håp om at et og annet mirakel skal skje. De har det ikke noe hyggelig sammen i sine alvorstunge debatter om når og hvordan man skal ta det store skrittet ut i det ukjente.

Du får sagt det du Oldboy... ;D ;D

O

om.s

Gjest
OldBoy skrev:
Skepsisgrense?

og

Kloke og gode ord!

mvh

Topp Bunn