Nye oppgraderte forforsterkere med Phono-trinn fra Esoteric

Esoteric lanserer oppgraderte C-02X Phono og C-03XS Phono forforsterkere. Prisen er uendret i forhold til forgjengerne. Forforsterkerne finnes i utgaver også uten phono trinnet til noe lavere pris.

C-03Xs og C-03Xs Phono forforsterkerne modellene en rekke av Esoteric sine EDLC (Electric Double-layer Capacitor = superkondensatorer) som sørger for svært stabil strømforsyning i hver kanal. EDLC ble opprinnelig utviklet for Grandioso C1 og har en kapasitet på hele 100,000µF (0.1F). C-03Xs leverer umiddelbar kraft, hurtighet og svært stødig bass reproduksjon.

C-03Xs og C-03Xs Phono benytter VRDS teknologi for høypresisjons volumkontroll.

C-02X og C-02X Phono har audio kretser av ennå høyere kvalitet, for ultralavt støynivå, og benytter Esoteric sin svært sofistikerte QVCS volumkontroll.

Veil priser jan 2016:

• C-03Xs: kr 110 000
  • C-03Xs Phono: kr 125 000
  • C-02X: kr 210 000
  • C-02X Phono: kr 220 000
www.intrepid-av.no

Esoteric.jpg

Kommentarer

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
Flotte produkter, som alltid fra denne produsenten.

mvh

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING MED MIKROTONALE TILBØYELIGHETER. En november-flørt med nyskapende musikk.

PLATESMAKING MED MIKROTONALE TILBØYELIGHETER. En november-flørt med nyskapende musikk.

• 0
Til tross for at det bare er få dager siden min forrige Platesmaking, slipper jeg en ny utgave i dag. Og det gjøres med en ny variant – en Platesmaking med to utgivelser. Jeg har enda flere...
Fortsett
Blackweek

Blackweek

• 1
Da er det blackweek hos Moet Audio :)
Fortsett
Bransjenyheter
Black Week tilbud fra Gjallarhorn

Black Week tilbud fra Gjallarhorn

• 0
Vi har fremdeles noen par igjen på lager av den utgåtte XD-serien til Harbeth. I anledning Black Week gis det 30% rabatt på denne lagerresten. P3ESR XD i Satin Black finish: NOK 26 746,- (veil...
Fortsett
Bransjenyheter
Denne uken så braker det løs! Messe hos oss både Fredag og Lørdag! - Duet Audio

Denne uken så braker det løs! Messe hos oss både Fredag og Lørdag! - Duet Audio

• 0
Denne uken så braker det løs! Messe hos oss på Fredag og Lørdag! Isak Strand fra...
Fortsett
Bransjenyheter
Klar for tidenes råeste tilbud på Hypex? | Ved midnatt braker det løs hos Lydkonsept.no

Klar for tidenes råeste tilbud på Hypex? | Ved midnatt braker det løs hos Lydkonsept.no

• 0
Dette har aldri skjedd før ...........og vi vet ikke når, eller om det skjer igjen! Superkampanje på Hypex hos LydKonsept Fra midnatt sparker vi i gang en kampanje som kommer til å gå inn i...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING – arkitekturutgave. Architecture as Instrument / Fehn. Musikk som utforsker byggenes lyder.

PLATESMAKING – arkitekturutgave. Architecture as Instrument / Fehn. Musikk som utforsker byggenes lyder.

• 0
Jeg skriver rett som det er om musikk jeg definerer som utforskende, men det er sjelden jeg skriver om hva det er den aktuelle musikken utforsker. Det kommer jeg til å gjøre denne gangen, og da...
Fortsett
Topp Bunn