|
Gode nyheter der, takk skal du ha, Minutten!Minutten skrev:
God til å kaste du, ottone. Et MP5skudd i fra heimen, heller. ;Dottone skrev:Gode nyheter der, takk skal du ha, Minutten!Minutten skrev:
Dette er bare et steinkast fra heimen, og passer særdeles bra i mine lørdagsvandringer.
Da er jeg bare spent på hva slags musikk de unge herrer akter å ta inn.
OK, hvis jeg går helt nederst i hagen blir det et steinkast på 400m.dag1234 skrev:God til å kaste du, ottone. Et MP5skudd i fra heimen, heller. ;Dottone skrev:Gode nyheter der, takk skal du ha, Minutten!Minutten skrev:
Dette er bare et steinkast fra heimen, og passer særdeles bra i mine lørdagsvandringer.
Jeg har en alt. En gammel ERA stående på loftet. Kjøpt i 1975 etter en hel sommer med bygningarbeid. I mange år tenkte jeg å lempe den, men av sentimentale grunner har den fått leve. I de siste månedene har den dukket stadig oftere opp i tankene mine. Ett par hundre LPer skal det også være et sted der oppe... Vi får se, jeg er ikke klar til peiskos og plassmangel enda... og har jo hatt HDD-prosjektet som endelig er i havn.ottone skrev:OK, hvis jeg går helt nederst i hagen blir det et steinkast på 400m.dag1234 skrev:God til å kaste du, ottone. Et MP5skudd i fra heimen, heller. ;Dottone skrev:Gode nyheter der, takk skal du ha, Minutten!Minutten skrev:
Jeg har alltid vært veldig god til å kaste, enda bedre til det enn til å skryte.
Og Dag, du kommer til å skaffe deg vinylspiller en gang, du er vel klar over det?![]()
Peiskos ? Det er da vel ingen som ber deg om å fylle huset med peiser ? Burde heller være slik at du er ovenpå etter vandringen gjennom DAC-ørkenen og trår til med nytt prosjekt.dag1234 skrev:Jeg har en alt. En gammel ERA stående på loftet. Kjøpt i 1975 etter en hel sommer med bygningarbeid. I mange år tenkte jeg å lempe den, men av sentimentale grunner har den fått leve. I de siste månedene har den dukket stadig oftere opp i tankene mine. Ett par hundre LPer skal det også være et sted der oppe... Vi får se, jeg er ikke klar til peiskos og plassmangel enda... og har jo hatt HDD-prosjektet som endelig er i havn.ottone skrev:OK, hvis jeg går helt nederst i hagen blir det et steinkast på 400m.dag1234 skrev:God til å kaste du, ottone. Et MP5skudd i fra heimen, heller. ;Dottone skrev:Gode nyheter der, takk skal du ha, Minutten!Minutten skrev:
Jeg har alltid vært veldig god til å kaste, enda bedre til det enn til å skryte.
Og Dag, du kommer til å skaffe deg vinylspiller en gang, du er vel klar over det?![]()
Du får sale opp, så skal jeg børste støv av sofaen - den på jobb, altså ;D.Roberten skrev:Peiskos ? Det er da vel ingen som ber deg om å fylle huset med peiser ? Burde heller være slik at du er ovenpå etter vandringen gjennom DAC-ørkenen og trår til med nytt prosjekt.dag1234 skrev:Jeg har en alt. En gammel ERA stående på loftet. Kjøpt i 1975 etter en hel sommer med bygningarbeid. I mange år tenkte jeg å lempe den, men av sentimentale grunner har den fått leve. I de siste månedene har den dukket stadig oftere opp i tankene mine. Ett par hundre LPer skal det også være et sted der oppe... Vi får se, jeg er ikke klar til peiskos og plassmangel enda... og har jo hatt HDD-prosjektet som endelig er i havn.ottone skrev:OK, hvis jeg går helt nederst i hagen blir det et steinkast på 400m.dag1234 skrev:God til å kaste du, ottone. Et MP5skudd i fra heimen, heller. ;Dottone skrev:Gode nyheter der, takk skal du ha, Minutten!Minutten skrev:
Hvis ikke er faren stor for at jeg saler på blygjedda til sommeren og kommer ned for å befri deg for vinylplatene dine, vederlagsfritt.
Nei, hør på Jørgen du, kjernekar det.
Den eksisterer, såvidt jeg vet, men har nå åpent bare lørdager.dandare skrev:Hva med Record World i Sandnes - eksisterer den enda?
Her: http://www.recordworld.no/layout/main_frame.htmldandare skrev:Hva med Record World i Sandnes - eksisterer den enda?
Heidandare skrev:Hva med Record World i Sandnes - eksisterer den enda?
kosvines skrev:Heidandare skrev:Hva med Record World i Sandnes - eksisterer den enda?
Jeg har drevet Record World i mange år, men stengte dørene i slutten av januar. Det var ikke grunnet økonomi (da det gikk ganske bra), men det hadde hovedsaklig med egne fremtidsplaner å gjøre. Navnet, nettbutikken og alle varene er solgt til Husnes Multimedia (i Kvinnherad kommune i Hardanger) som vil fortsette å drive fra Hordaland. Men lokalene i Sandnes er altså helt tomme.
Hørte rykte om kun brukt vinyl og ikke noe nytt, stemmer dette?ottone skrev:Idag ble den nye butikken avlagt et besøk, og det var en hyggelig opplevelse.
Mye folk, god stemning, gratis kaffe, og en god del bra musikk. Prisene var som forventet, og det ble noen skiver under armen hjem til lunsj. Jeg tok standard trygg vare, travere som Miles Davis, Mike Oldfield, Kinks og Maynard Ferguson skal i platevasken nå. Noen gode Stones-album ble forlatt, da tilstanden var begredelig. Så ikke noe klassisk.
Butikken kan anbefales.
Lykke til videre!
Det er en ren bruktsjappe, ja, slik den framstår idag. Ikke veldig stor heller, men det er en start.Minutten skrev:Hørte rykte om kun brukt vinyl og ikke noe nytt, stemmer dette?ottone skrev:Idag ble den nye butikken avlagt et besøk, og det var en hyggelig opplevelse.
Mye folk, god stemning, gratis kaffe, og en god del bra musikk. Prisene var som forventet, og det ble noen skiver under armen hjem til lunsj. Jeg tok standard trygg vare, travere som Miles Davis, Mike Oldfield, Kinks og Maynard Ferguson skal i platevasken nå. Noen gode Stones-album ble forlatt, da tilstanden var begredelig. Så ikke noe klassisk.
Butikken kan anbefales.
Lykke til videre!