- Ble medlem
- 04.06.2006
- Antall liker
- 0
Kjøpt og betalt. 279,- på Apollon i Bergen. Same som pk, men det er no betre å støtte dei små og fine, ikkje dei store og glorete.
Hurra! ;D
Hurra! ;D
Godtfolk! Sjekk linkene til Paal. Paal, jeg er glad for at du ikke klatret over kanten.Man håper i det lengste på en vinylutgave.
Og i mens kan man kose seg med litt Purina hundemat.
Og til dessert en løgn.
Merely dipping my toes.Paal, jeg er glad for at du ikke klatret over kanten.
En av hans beste! Leste en musikkritiker engang som beskrev Tom Waits`musikk som "Left of the dial". Har aldri sett det beskrevet bedre.Ah ja... Big Time... for ei plate! Ja, lyden er også stort sett veldig bra.
Nei, det jo helt utrolig at dette liksom skal være så sært. Eller for å si det fritt etter Miles: "Hæ? Kan ikke folk følge 4 forskjellige melodier samtidig???"....jeg glemmer en gang i blant at dette ikke er mainstream.
10.000 ex av en trippel retrospektiv utgivelse med Tom Waits ? Selger den så mye i Norge er vel omtrent like sensasjonelt som dengang Leonard Cohen solge 150.000 eller så av I'm Your Man.
uhhhhh....så det samme nettopp selv...ser ut til at gubben er blitt "allmannseie"....faen assa, - Waits mainstream ?? ;-) Skal ikke stakkars musikknerder få ha noe i fred snart? Hva blir det neste? Arvo Pärt goes gold ?
PhewHerrejemini, må komme meg til platebutikkenStoler ikke på at nissen fikser dette. Akter ikke å vente på vinyl. Da får det heller bli begge deler.
Nemlig, - til sånne som meg som ikke engang har vinylspinner ;-)NOTABENE, vinyl-singelen er bare i begrenset antall for de som er først til mølla!!!
Hvor har du den der ifra, trane? Aldri sett den. Er det CD eller LP?Nemlig, - til sånne som meg som ikke engang har vinylspinner ;-)
Er det forresten noen som har lånt øre til denne?
![]()
http://www.101cd.com/detail.aspx?asptnr=12845&productid=1636401
Linken jeg la ved gjelder Cd'n, men vet ikke om den er tilgjengelig på vinyl også.Hvor har du den der ifra, trane? Aldri sett den. Er det CD eller LP?
2 av låtene var heldigvis ikke smittet av kompresjonshelvetet, begge disse var å finne på vedlagte 7" pvc...Nå har jeg spilt hele pakka.. synes jeg at Bastards er det mest interessante forløpig. Men lyden da... hm.... den synes jeg lite godt om egentlig. De har gitt etter for kompresjonshelvetet dessverre.
Kan du brenne en kopi til meg? ;D2 av låtene var heldigvis ikke smittet av kompresjonshelvetet, begge disse var å finne på vedlagte 7" pvc...
Home taping is killing music! Som ex-trønder sier noe inni mitt hode at det er rart at jeg noen gang skulle høre meg selv si nei til "hjemmebrenning" :-/Kan du brenne en kopi til meg? ;D