Da er det bare å begynne å glede seg til 21.november.
3 CD t.o.m.!
http://www.anti.com/catalog.php?id=69
mvh
3 CD t.o.m.!
http://www.anti.com/catalog.php?id=69
mvh
|
Her også, billigst på platekompaniet, ser jeg.Er bestillt!
Bestilling lagt inn, gleder meg til å høre hva han har funnet på denne gang!Her også, billigst på platekompaniet, ser jeg.
Du må løpe jævli skal du rekke fram til 20. november.Må må må må må må skynde meg å gå gå gå gå slik at jeg kan nå nå nå nå Platekompaniet før stengetid!!
Hey rolfozzy. Er det her du har hørt den:Synd han ikke fikk plass til sin versjon av Silent Night, nå som det nærmer seg jul. Råeste julesangen jeg har hørt.
Tom Waits er kule greier. God lyd er det som regel også.Bestilt ja,
Jeg har av uforståelige grunner ikke hatt noe Tom Watz musikk, men takke være denne tråden, gikk jeg og kjøpte Sordfishtrombones og Blue Valentine i går. Kvelden i lytteposisjon ble som dere forstår lang lang i går. Helt fantastisk bra! Heretter går jeg ikke forbi en platebutikk uten å lete etter flere Tom Watiz cd'er.
Hva?Tom Waits er kule greier. God lyd er det som regel også.
Fikk akkurat Tom Waits, Small Change på vinyl.
Vanvittig flott album ;-)
Men Tom Watz, og Tom Watiz har jeg ikke hørt ;-)
Hva?
Skjønner ikke hva du merer......
Takk for påminnelsen - rettet....det er ikke alltid jeg i all min enkelhet klarer å snakke i telefon og skrive på en gang...og spellcheck, hva er det... ;D
Samme beskjed dukket opp på innboksen min idag også!"Hei!
Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.
Levert:
1 stk TOM WAITS - Orphans - Brawlers, Bawlers & Bastards (3CD), Pris 239,00"
Synd han ikke fikk plass til sin versjon av Silent Night, nå som det nærmer seg jul. Råeste julesangen jeg har hørt.
Om du mener ift Tom Waits så behøver du ikke vente så lenge; Waits er jo (i likhet med Bob Dylan som i en annen tråd her) analog-fan, og sist jeg sjekket på Elusive så er det bare å bestille i vei..Man håper i det lengste på en vinylutgave.
Prisen har steget til kr 279 (platekompaniet), men tror den billigst der likevel. Denne utgivelsen er jo ett "must kjøp"Endelig!
Levert:
1 stk TOM WAITS - Orphans - Brawlers, Bawlers & Bastards (3CD), Pris 239,00"
Dette blir SPENNENDE![]()
Har prøvd elusive, men kan bare finne 3cd utgivelsen... ???Om du mener ift Tom Waits så behøver du ikke vente så lenge; Waits er jo (i likhet med Bob Dylan som i en annen tråd her) analog-fan, og sist jeg sjekket på Elusive så er det bare å bestille i vei..
Mvh Vidar P